Forintul s-a prăbușit. Decizia băncii centrale a Ungariei
Ungaria este pregătită să mențină ratele dobânzilor...
Suma, parte a fondului de 2,5 miliarde de euro menit să extindă infrastructura pentru vehiculele electrice, va ajunge la utilizatori privaţi, inclusiv gospodării şi constructori.
Autorităţile de la Berlin vor să instaleze până în 2030 aproximativ un milion de puncte de încărcare, faţă de 27.730 în prezent, în condiţiile în care clienţii germani sunt îngrijoraţi de autonomia limitată a vehiculelor electrice, un factor care a limitat cererea.
Planul răspunde astfel şi criticilor companiilor de utilităţi, inclusiv E.ON, care au cerut sprijin pentru gospodării, pe lângă subvenţiile pentru staţiile publice de încărcare.
De asemenea, Ministerul Economiei din Germania vrea să aloce 1,5 miliarde de euro pentru sprijinirea producţiei interne de baterii destinate vehiculelor electrice şi 500 de milioane de euro pentru cercetare şi dezvoltare, adaugă sursele.
Volkswagen își schimbă din nou directorul general
Autorităţile de la Berlin au anunţat săptămâna trecută că vor obliga toate cele 14.118 de benzinării din Germania să ofere staţii de încărcare electrică, parte a planului de redresare a economiei, menit să stimuleze cererea de vehicule electrice.
Planul prevede şi taxe pentru penalizarea proprietarilor de SUV-uri poluante, care au motoare cu combustie internă.
Şi autorităţile de la Paris au prezentat luna trecută un plan de ajutor de opt miliarde de euro pentru producătorii auto, afectaţi de criza economică provocată de pandemie. Preşedintele Emmanuel Macron a declarat că vrea să facă din Franţa cel mai mare producător european de automobile ecologice, stimulând companiile auto să-şi repatrieze producţia de peste hotare şi să dezvolte noi modele pe teritoriul francez
Anul trecut, vehiculele electrice au reprezentat doar 1,8% din totalul înmatriculărilor de automobile în Germania, în timp ce maşinile diesel şi cele pe benzină au reprezentat 32% şi, respectiv, 59,2%.
Din cele 168.148 de noi înmatriculări în mai, doar 5.578 sau 3,3% erau vehicule electrice, arată datele datele Autorităţii Federale din domeniul Transporturilor (KBA).
În martie 2020, Germania, cea mai mare piaţă auto europeană, avea doar 27.730 de staţii de încărcare electrică.
Cancelarul Angela Merkel a anunţat săptămâna trecută un plan de relansare de 130 de miliarde de euro pentru perioada 2020 - 2021, destinat să stimuleze economia Germaniei, afectată de pandemia de coronavirus (Covid-19). Conform planului, subvenţia pentru cumpărarea unei maşini electrice va fi dublată, de la 3.000 de euro la 6.000 de euro.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News
Ţi s-a părut interesant acest articol?
Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.
Ungaria este pregătită să mențină ratele dobânzilor...
Grupaj de știri.
Tentativele de blocare a...
În raportul său despre competitivitatea europeană,...
Prețul aurului a atins luni un...
Evenimentul, care va avea loc...
Nicoleta Banciu, antreprenor și...
DC Media Group, trust media...
Statele Unite urmează să implementeze noi reglementări...
Suma totală autorizată depășește 172,86 milioane de...
Uniunea Europeană lucrează la...
De data această, principalul...
BNR a publicat cursul valutar...
Comisia Europeană a anunțat...
Exporturile de ceasuri elvețiene înregistrează cea mai...
Guvernul propune modificări ale...
Guvernul este nevoit să...
Organizația Greenpeace România...
Guvernul României analizează un...
Cele mai mari bănci europene...
Grupaj de ştiri.
Bluehouse Capital a vândut...
ANAF, informare importantă...
Cosmin Marinescu semnează un...
Egiptul şi-a revizuit planul...