Printre noile funcții se numără și o piață în care mărcile ar putea identifica creatori de conținut care se adresează audienței pe care o țintesc. Mulți creatori de social media sunt plătiți pentru a posta conținut sponsorizat, dar scopul acestei piețe ar fi ca Instagram să joace un rol sporit în a ajuta brandurile să descopere creatori emergenți, a declarat Adam Mosseri, șefulal serviciilor de imagini și videoclipuri deținute de Facebook.
Facebook a lansat versiunea INSTAGRAM LITE. Despre ce e vorba
Zuckerberg a anunțat, de asemenea, magazine are creatorilor, care ar permite acestora să vândă bunuri utilizatorilor de Instagram direct prin profilurile lor de pe rețeaua socială.
Anul trecut, compania a introdus Facebook Shops și Instagram Shops, care permit companiilor să vândă direct utilizatorilor. Unii creatori de top, precum Kim Kardashian, au deja magazine pe profilurile lor de Instagram.
„Acest lucru a fost deosebit de important în ultimul an. O mulțime de magazine fizice au trebuit să se închidă în timpul blocajelor, dar au rămas deschide online”, a spus Zuckerberg pe Instagram Live. „Poate fi o experiență mai personalizată și mai convenabilă.”
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News
Ţi s-a părut interesant acest articol?
Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.
Bursa revine pe verde:...
Revolut, amendată cu 3,5...
Banca Națională a României a publicat cursul leului,...
Simona Bucura-Oprescu a vorbit,...
Iar ceea ce determină Beijingul...
Taxa clawback, un mecanism...
Așa ceva nu s-a mai văzut în ultimele două decenii.
Lideri financiari americani se...
Acțiunile asiatice au revenit...
Apple se prăbușește pe bursă...
Principalele burse europene...
„Este pe buzele tuturor”,...