Noul Renault Scenic: "Totul s-a schimbat, mai puțin numele" VIDEO

Autor: Simona Haiduc
Data publicării:
Noul Scenic
Noul Scenic
A cincea generație a modelului Renault Scenic a fost prezentată luni la Salonul Auto de la Munchen și este gata să devină un simbol al "Made in France", scrie presa din Hexagon.

Construit la uzina Renault ElectricCity din Douai, noul Scenic E-Tech va intra pe mâna dealerilor de pe Bătrânul Continent la începutul anului viitor, cu posibilitatea de a alege între două propulsoare cu emisii zero, ambele alimentate de baterii LG nichel-manganese-cobalt (NMC).

Luca de Meo, directorul general al Renault a declarat că este încântat că poate produce noul Scenic în Franța: "Este pariul pe care ni-l asumăm, este o bătălie zilnică. Echipa este foarte motivată pentru că vrem să arătăm, cu Alpine, Megane și Renault 5, că putem fi competitivi în Franța. Este o bătălie pe care trebuie să o ducem dacă vrem să evităm deșertificarea industriei auto europene."

Versiunea standard este echipată cu un motor electric frontal care dezvoltă 125 kW (170 CP) și își extrage energia dintr-o baterie de 60 kWh care poate asigura o autonomie de peste 420 km conform ciclului WLTP. Încărcătorul rapid DC poate furniza până la 130 kW, cu un timp 0-100 km/h de 9,3 secunde și o viteză maximă de 150 km/h pentru această versiune.

Scenic E-Tech cu autonomie extinsă este echipat cu un motor mai puternic, care dezvoltă 160 kW (220 CP) și un cuplu de 300 Nm, fiind în același timp alimentat de o baterie mai mare, de 87 kWh, care oferă o autonomie estimată de peste 620 km, conform ciclului WLTP.

Viteza de la zero la 100 km/h se realizează în 8,4 secunde, iar viteza maximă este de 170 km/h. Ambele versiuni pot fi reîncărcate cu curent alternativ la o putere maximă de 22 kW. Ceea ce este interesant este că ambele baterii sunt alcătuite din module individuale care pot fi ușor de înlocuit și reparat individual, potrivit Renault.

Materiale reciclabile

Când vine vorba de respectul pentru mediu, cea de-a cincea generație Scenic nu duce lipsă de atuuri, încorporând până la 80% materiale reciclate pentru structura planșei de bord, 26% materiale reciclate pentru habitaclu, covoare realizate din sticle de plastic reciclate în proporție de 97%, precum și tapițerii (99,5%) fără piele, bineînțeles.

Acoperișul panoramic din sticlă opacă Solarbay este, de asemenea, fabricat din 50% deșeuri, în timp ce 37% din toate componentele metalice ale mașinii sunt realizate din materiale reciclate. Capota și ușile sunt realizate din aluminiu reciclat în proporție de 40%. Renault utilizează un sistem în circuit închis în care deșeurile sunt sortate, compactate și returnate furnizorului, care le introduce înapoi în lanțul său de producție.

Youtube video image

La interior, noul Scenic E-Tech Electric oferă cinci locuri, o podea complet plată și aproape 38,7 litri de spațiu de depozitare repartizat în toată cabina. Numai cotiera din spate oferă 3,6 litri de spațiu de depozitare și include suporturi rabatabile pentru smartphone-uri sau tablete, două suporturi pentru băuturi și două prize USB-C. Măsurând 4,4 metri lungime, 1,8 metri lățime și 1,5 metri înălțime, noul Renault Scenic are un volum al portbagajului de 545 de litri și cântărește 1.842 kg pentru versiunea de 87 kWh.

În ceea ce privește siguranța, noul vehicul electric de familie este echipat cu peste 30 de sisteme de asistență pentru șofer și funcții de siguranță, inclusiv controlul adaptiv al vitezei de croazieră sensibil la context, Stop & Go și centrarea pe bandă. În fine, în ceea ce privește prețul său, Luca de Meo insistă că va rămâne în aceeași gamă cu rivalii săi: "Va fi puțin sub 40.000 de euro, dar vom fi mai preciși la sfârșitul anului. În ceea ce privește costul total de proprietate, este comparabil cu o mașină hibridă din aceeași categorie"

Google News icon  Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News

Ţi s-a părut interesant acest articol?

Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.

Reperele zilei

Ştiri Recomandate

Bună dimineața! O zi liniștită! / FOTO: Unsplash

Știrile dimineții. Cinci informații pentru începutul zilei

Despre ultimele decizii ale președintelui Trump, despre...

Contor electric
Este o veste bună pentru cele doua banci
Warren Buffett supranumit și Oracolul din Omaha
Tanczos Barna / FOTO: gov.ro
Alegeri în Germania / FOTO: Freepik
Bani / Foto: Freepik
Taxe
Volodimir Zelenski / Foto: Președinția Ucrainei
reciclarea textilelor - FOTO: Freepik
Criptomonede / FOTO: Unsplash
Avion de luptă Rafale / FOTO: https://www.facebook.com/thalesgroup
Donald Trump / FOTO: Wikipedia

Air Force One: Donald Trump "nu este mulțumit" de Boeing

Termenele de livrare care ar putea determina...

Elon Musk

Trei scenarii pentru Elon Musk: Un exercițiu de imaginație

Cel mai bogat om din lume, devenit mâna dreaptă a...

007 / FOTO: Wikipedia
Completare document / FOTO: Freepik
Fermieri
santorini - FOTO: Freepik@saralaphotography94

Ce se întâmplă cu sezonul turistic din Santorini

Ce se întâmplă cu sezonul turistic din Santorini....

Satelit / FOTO: Freepik
slow shopping - FOTO: Freepik
Știrile dimineții / Foto: Freepik

Știrile dimineții. Cinci informații pentru începutul zilei

O selecție a celor semnificative informații ale zilei...

Construirea Zidului Berlinului, 1961 / Foto: Arhiva Națională a Germaniei
Litoralul românesc
Recoltarea ceții
Foxconn
Donald Trump / Foto: Casa Albă

Tarife, dobânzi, criptomonede, pariul pe Trump se clatină

La o lună după începutul celui de-al doilea mandat al...

Are cineva nevoie de un cutit de 150.000 de dolari? VIDEO

Un cuțit de 150.000 de dolari ar putea părea pentru unii...

Bursa de Valori București
Oameni pe stradă

pixel