Bolojan, mesaj de ultimă oră despre tăieri și cheltuieli
Premierul Ilie Bolojan a exclus o nouă creștere a TVA și...
După numeroasele neregului descoperite de către inspectorii ANPC la controalele făcute în ultimele luni la marile reţele de supermarketuri din România, s-a luat decizia de a se înfiinţa un număr de WhatsApp la care oamenii pot trimite, rapid, sesizări.
Pentru a fluidiza comunicarea directă cu consumatorii din toată țara, președintele Autorității Naționale pentru Protecția Consumatorilor (ANPC), Horia Constantinescu, a înființat, începând din 7 februarie 2022, un număr special de telefon, folosit exclusiv pentru mesaje în aplicația WhatsApp.
Numărul de telefon, pentru aplicația WhatsApp, este 079 021 9551.
”Am înființat acest număr special, care se va afla în permanență la mine, pentru a putea fi cât mai aproape de consumator și a mă putea implica personal în gestionarea situațiilor urgente care pot apărea și care vor fi semnalate astfel” – Horia Constantinescu – președinte ANPC.
La acest număr, care nu va folosi funcția de apel video sau cu voce, sunt așteptate mesajele scrise și imaginile care să sesizeze nereguli cu caracter de urgență în raport cu respectarea drepturilor consumatorilor, de pe întreg cuprinsul țării. Mai exact, este vorba despre primirea unor facturi foarte mari, nereale, la energie electrică și gaze naturale, cazuri de debranșări, pentru neplată a unor facturi greșite la energie încă necorectate, precum și situații urgente care pun în pericol sănătatea consumatorilor.
Comisarii ANPC vor selecta, dintre toate mesajele urgente primite de la consumatori, care sunt acelea care se află în competența legală de soluționare a instituției și le vor da curs.
Menționăm că mesajele trimise pe numărul special nu înlocuiesc reclamațiile realizate în mod curent.
Primirea reclamațiilor de la consumatori se face la sediile Comisariatelor Judeţene pentru Protecţia Consumatorilor sau la Comisariatul pentru Protecţia Consumatorilor al Municipiului Bucureşti, în funcție de raza teritorială în care își desfășoară activitatea operatorul economic reclamat.
Reclamaţiile se fac în format scris - transmise prin poștă -, în format electronic sau se depun personal, pentru souționarea acestora urmându-se procedura prevăzută de lege
Formularul de reclamație online,se află pe site-ul instituției, la linkul http://reclamatii.anpc.ro/Reclamatie.aspx
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News
Ţi s-a părut interesant acest articol?
Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.
Premierul Ilie Bolojan a exclus o nouă creștere a TVA și...
Șeful ANAF a venit cu precizări după ce în spațiul...
Robert Redford, actorul și regizorul american care a...
Păpușile Labubu au devenit un...
Christian Tour, cea mai mare agenție de turism din...
Curtea Constituțională a României a emis Decizia nr....
Fermierii vor putea modifica...
Producția industrială din...
Tot mai mulți români nu își pot...
Bursa de Valori București...
Bruxelles-ul amână noul pachet...
Dolarul a coborât la cel mai...
Reguli mai stricte până în...
Bitcoin a crescut cu 4%...
ANAF a publicat informații...
România importă masiv și...
Fostul ministru PSD al Muncii...
Companiile europene și...
ANCPI a modificat tarifele serviciilor cadastrale și...
Dronele-interceptoare devin cea...