Politicile industriale protecţioniste, o nouă tendință globală
O analiză a BERD pe această...
USP este numărul 1 pe piața de Consumer Healthcare din Polonia, cu vânzări de 280 milioane euro și un portofoliu de 29 de mărci, 3 dintre acestea (Ibuprom, Apap, Gripex) fiind în topul celor mai vândute 5 OTC-uri din țară.
În luna aprilie, USP România aduce pe piața locală 5 mărci de suplimente alimentare și dispozitive medicale, care vor fi lansate în categorii care au înregistrat în 2020 o creștere anuală de 26%, situându-se peste evoluția medie a pieței, de 14%. Până la finalul anului 2021, compania va lansa și primul medicament cu statut OTC, iar în anii următori compania își propune să devină unul dintre liderii pieței de Consumer Healthcare din România.
Citește și: Berlinul vrea să cumpere vaccinul Sputnik V. Cu o condiție
„Lansarea USP România este cel mai mare proiect de extindere al companiei și plănuim să devenim în scurt timp un jucător redutabil. Strategia noastră este să aducem pe piața locală branduri de renume, care au câștigat deja aprecierea consumatorilor și a profesioniștilor din domeniul sănătății în Europa Centrală și de Est și care răspund unor nevoi încă insuficient acoperite pentru consumatorii din România. De asemenea, un element de diferențiere va fi echipa noastră, profesioniști cu experiență consistentă în piața farmaceutică: Alexandra Oiță, Category Manager, va dezvolta strategia de marketing pentru portofoliul pe care îl vom aduce în România, iar Dan Podar va coordona strategia de vânzări din poziția de National Field Force Manager. Într-o primă etapă, vom facilita accesul românilor la produse destinate în special susținerii imunității, soluții inovatoare și distinctive, foarte bine adaptate contextului actual, întrucât misiunea noastră este să avem grijă de sănătatea oamenilor”, a declarat Răzvan Constantinescu, Managing Director USP România, executiv cu peste 18 ani de experiență în piața farmaceutică.
USP este o companie fondată în SUA, în 1992, cu activitatea principală în Europa Centrală și de Est: Polonia, Ucraina, Bulgaria, Lituania și România. Compania deține, de asemenea, două unități moderne de producție în Polonia (pentru medicamente) și Suedia (suplimente alimentare).
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News
Ţi s-a părut interesant acest articol?
Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.
O analiză a BERD pe această...
Luni seara, Donald Trump a folosit platforma sa Truth...
Analistul economic Adrian...
Invitat la interviurile DCNews,...
Vor dispărea aproximativ 5.000 de locuri de muncă, alte...
Astăzi vă aducem în prim-plan știrile care conturează...
Kazahstanul intenționează să...
Cererea scăzută și concurența...
Călin Georgescu, câștigătorul...
Banca Națională a României a calculat valoarea leului...
Bursa de Valori Bucureşti a închis în scădere pe toţi...
Activele nete ale celor 247 de...
Bursa de la București nu a...
Orizontul pentru producătorii...
Compania a achiziționat...
În prima zi a săptămânii, investitorii au exprimat o...
Analistul economic Adrian...
Comerţul online ia amploare în Germania.
Sunt date publicate de...
Chiar dacă inflația în zona...