Știrile dimineții. Cinci informații pentru începutul zilei
Despre examenul scris pe care ar urma să-l susțină...
USP este numărul 1 pe piața de Consumer Healthcare din Polonia, cu vânzări de 280 milioane euro și un portofoliu de 29 de mărci, 3 dintre acestea (Ibuprom, Apap, Gripex) fiind în topul celor mai vândute 5 OTC-uri din țară.
În luna aprilie, USP România aduce pe piața locală 5 mărci de suplimente alimentare și dispozitive medicale, care vor fi lansate în categorii care au înregistrat în 2020 o creștere anuală de 26%, situându-se peste evoluția medie a pieței, de 14%. Până la finalul anului 2021, compania va lansa și primul medicament cu statut OTC, iar în anii următori compania își propune să devină unul dintre liderii pieței de Consumer Healthcare din România.
Citește și: Berlinul vrea să cumpere vaccinul Sputnik V. Cu o condiție
„Lansarea USP România este cel mai mare proiect de extindere al companiei și plănuim să devenim în scurt timp un jucător redutabil. Strategia noastră este să aducem pe piața locală branduri de renume, care au câștigat deja aprecierea consumatorilor și a profesioniștilor din domeniul sănătății în Europa Centrală și de Est și care răspund unor nevoi încă insuficient acoperite pentru consumatorii din România. De asemenea, un element de diferențiere va fi echipa noastră, profesioniști cu experiență consistentă în piața farmaceutică: Alexandra Oiță, Category Manager, va dezvolta strategia de marketing pentru portofoliul pe care îl vom aduce în România, iar Dan Podar va coordona strategia de vânzări din poziția de National Field Force Manager. Într-o primă etapă, vom facilita accesul românilor la produse destinate în special susținerii imunității, soluții inovatoare și distinctive, foarte bine adaptate contextului actual, întrucât misiunea noastră este să avem grijă de sănătatea oamenilor”, a declarat Răzvan Constantinescu, Managing Director USP România, executiv cu peste 18 ani de experiență în piața farmaceutică.
USP este o companie fondată în SUA, în 1992, cu activitatea principală în Europa Centrală și de Est: Polonia, Ucraina, Bulgaria, Lituania și România. Compania deține, de asemenea, două unități moderne de producție în Polonia (pentru medicamente) și Suedia (suplimente alimentare).
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News
Ţi s-a părut interesant acest articol?
Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.
Despre examenul scris pe care ar urma să-l susțină...
Arieratele bugetului general...
Conform sondajelor la ieșirea de la urne, CDU/CSU au...
România, în fruntea producției...
Favoriți în sondaje,...
După o serie impresionantă de...
Litiul, cobaltul și nichelul...
Autoritățile din Grecia monitorizează situația seismică
Angajații federali obligați să...
Ursula von der Leyen merge luni la Kiev, iar Emmanuel...
SUA apără acordul propus de...
O decizie dificilă pentru...
Președintele argentinian Javier...
Care este țara europeană care plătește abonamentul...
Despre ultimele decizii ale președintelui Trump, despre...
Rating susţinut de apartenenţa...
Cum poți obține 500 de lei de...
Un avertisment adresat în...
Ministrul Finanțelor se află la...
Declinul social-democraților...
Portofoliul Berkshire Hathaway,...
SUA reacționează la taxele...
Reciclarea textilelor,...
Pe de altă parte, Bitpanda, a...
Rețea extinsă de conducte...
Termenele de livrare care ar putea determina...
Cel mai bogat om din lume, devenit mâna dreaptă a...