Napoli a pus capăt unei colaborări de şase ani cu compania Kappa, iar joi şi-a prezentat noul partener tehnic pentru sezonul viitor, EA7 Emporio Armani, cu câteva zile înaintea startului noii ediţii din Serie A, relatează Agerpres.
Preşedintele lui SSC Napoli, Aurelio De Laurentiis a semnat un parteneriat neobişnuit în lumea fotbalului, Armani urmând să se ocupe de partea de creaţie - respectiv realizarea ţinutelor sportive - în timp ce clubul va produce şi comercializa el însuşi tricourile.

Designerul a convenit cu reprezentanții Clubului Napoli ca o parte din profiturile obținute din comercializarea produselor create să fi destinate unor proiecte sociale.
De asemenea, cămășile oficiale ale jucătorilor, cu fundalul albastru caracteristic, dar și în alte culori vor fi prezentate în curând de jucători.
Citește și: Wizz Air face angajări masive. Care e planul companiei
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News
Ţi s-a părut interesant acest articol?
Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.
Ministerul Finanțelor...
Alocațiile pentru copii rămân...
Persoanele asigurate în baza...
Campioană de un deceniu la...
O icoană pictată de Nicolae Grigorescu în tinerețe a...
Bursa de Valori Bucureşti a înregistrat săptămâna aceasta creșteri importante
Luca, Petru și Matei își împart piața patiseriilor.
Piața imobiliară din România...
Reguli noi, controale extinse și deduceri limitate:...
Autoritățile au confiscat primul utilaj folosit ilegal...
Primăriile pot lua împrumuturi...
Analiza publicată de DCBusiness...
Guvernul clarifică acordarea...
Acțiunile Oracle au scăzut cu...
O parte dintre modificările aduse Legii RCA prin actul...
Împrumuturile între firme și asociați intră sub reguli...
Sistemul energetic românesc...
Leul a avut o evoluție relativ...
Electrificarea liniei ferate...
Dumitru Chisăliță: „Sancțiunile...
Generația Z cumpără cel mai...