Tranzacții de 99,72 milioane euro: BVB închide săptămâna pe roșu
Performanța negativă a fost...
Ciocolata a devenit unul dintre produsele la care consumatorii nu sunt dispuşi să renunţe în această perioadă dificilă. Piaţa americană a ciocolatei a înregistrat un ritm de creştere fără precedent, de două cifre, în lunile iunie şi iulie iar în luna septembrie continua să înregistreze un ritm de creştere mai mare decât înaintea pandemiei, arată datele Nielsen.
Firma elveţiană Laederach a inaugurat joi un magazin cu o suprafaţă de aproximativ 250 de metri pătraţi pe celebra 5th Avenue din New York, în apropiere de Rockefeller Center. Firma de familie este renumită în Elveţia pentru ciocolata sa proaspătă care are o garanţie de câteva săptămâni.
Planurile producătorilor elveţieni de ciocolată de a deschide noi magazine clasice vin într-un moment în care pandemia de coronavirus a provocat falimentul unor retaileri precum Brooks Brothers şi J.C. Penney. Consumatorii care vor să se răsfeţe cu produse premium accesibile s-au îndreptat spre ciocolată, susţine analistul Bernstein, Bruno Monteyne.
O ciocolată legendară cu care România nu a știut ce să facă
Laederach a intrat pe piaţa din SUA în urmă cu un an şi acum prognozează că în scurt timp aceasta va deveni una dintre cele mai mari pieţe ale sale din afara Elveţiei. "Nu avem nicio îndoială că, după pandemie, vânzările vor continua să crească. Fiind o firmă de familie, putem să gândim pe termen lung", a declarat directorul general Johannes Laederach.
Producătorul elveţian de ciocolată nu publică informaţii financiare în mod regulat însă în 2016 a avut venituri de 120 milioane de franci (135 milioane de dolari) iar la finele lunii februarie vânzările sale înregistrau o creştere de aproximativ 14%. Compania îşi vinde produsele în 15 ţări, inclusiv Germania, Singapore şi Canada, iar în luna februarie a anului următor intenţionează să inaugureze un magazin la Washington.
Rivalul Lindt a înregistrat şi el performanţe bune în Europa în ultima vreme, cu un ritm mediu de creştere a vânzărilor de 25% în a doua jumătate a anului. Aceasta ar putea fi un semn bun pentru sezonul de Crăciun, după ce producătorii de ciocolată au cunoscut o perioadă de Paşti slabă din cauza pandemiei.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News
Ţi s-a părut interesant acest articol?
Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.
Performanța negativă a fost...
”Am construit acest proiect cu...
Ministrul Sebastian Burduja a...
Aceasta ar putea reprezenta...
Al doilea mare producător de oțel din lume are pretenții...
Agenția Națională de...
Precizări privind înscrierea...
Beko, Ford, Audi și Auchan sunt...
O strategie menită să asigure un echilibru între...
Companiile chineze își păstrează dolarii,...
Indicele ROBOR la trei luni a crescut la 5,75% pe an,...
Înscrierea dealerilor în Programul Rabla pentru...
Economia Germaniei a crescut...
Rubla rusească se depreciază...
La Palatul Victoria, a fost...
China anunţă că este dispusă să...
Curs valutar BNR, 21 noiembrie...
Florian Lixandru, candidatul...
Mutările şi cotaţiile...
Grupaj de știri.
La show-ul de tehnologie Gitex 2024 desfășurat recent în...
Activitatea RAR este blocată...
Premierul Marcel Ciolacu a făcut un anunț important...
Șeful unuia dintre cele mai...