Avertismentul BNR: România, prinsă în epicentrul furtunii geopolitice
Crizele geopolitice nu mai sunt...
Însoţit de reprezentanţii CNAIR, ministrul a inspectat toate punctele critice unde au fost găsite deficienţe ale constructorului pe acest tronson de autostradă, fiind evidenţiate 48 dintre acestea, de la probleme în evacuarea apelor, probleme de structură şi până la o fisură prezentă în zona nodului de la Holdea.
Citește și Răzvan Cuc: Nu puteam să îmi asum promisiunile șefului CNAIR
"Nimeni nu este atât de nebun încât să nu deschidă o autostradă, dar trebuie să înţelegem foarte clar că noi, în România, nu ne dorim lucrări second-hand, ci vrem ca lucrările să fie foarte bune, indiferent că este o firmă străină sau este o firmă română, aceleaşi lucruri se aplică pentru toate firmele care lucrează în România şi au contracte cu Ministerul Transporturilor sau, mai exact, cu CNAIR", a spus ministrul Transporturilor.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News
Ţi s-a părut interesant acest articol?
Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.
Crizele geopolitice nu mai sunt...
Activitatea Complexului Energetic Oltenia (CEO) a fost...
Relația dintre Jeffrey Epstein...
Ce transformă o locuință într-o...
Sute de consumatori din...
Ziua de luni, 29 decembrie,...
România se împrumută tot mai...
Numărul firmelor radiate a crescut în primele 11 luni...
Magistrații conduc detașat...
Ideea de a câștiga mai mult fără să muncești mai mult...
Orașul din Grecia care plătește...
Kim Jong Un a ordonat...
Pe măsură ce ne apropiem de...
Anul 2025 a confirmat o orientare a românilor către...
Bucureștiul conduce la numărul...
Imaginea publică a lui Vladimir...
ING: Perspectivele economiei României se îmbunătățesc,...
Intrarea lui Jeffrey Epstein în...
Curs valutar BNR, 24 decembrie.