Tranzacții de 99,72 milioane euro: BVB închide săptămâna pe roșu
Performanța negativă a fost...
De la mașina autonomă, la mass-media este doar un singur pas... La cei 28 de ani ai săi, Austin Russell, și-a făcut un cadou frumos. Miliardarul californian a semnat cu grupul din Hong Kong Integrated Whale Media Investments (IWM) - care controlează în prezent celebra revistă - un acord de achiziţie a 82% din Forbes Media Holdings. Într-un comunicat de presă comun, cumpărătorul și vânzătorul au anunțat această operațiune care ar trebui să evalueze „Forbes” aproape 800 de milioane de dolari (731 de milioane de euro).
Antreprenor vizionar
Fără a se implica în gestionarea treburilor curente ale redacției, Austin Russell își va pune „întreaga energie și viziune” în slujba acestui titlu de presă cu o istorie de mai bine de un secol, s-a bucurat Steve Forbes, președinte și „Redactor șef”. În cadrul acestei „afaceri”, familia Forbes va vinde și participația sa reziduală lui Austin Russell, dar Steve Forbes – nepotul fondatorului – va rămâne activ în companie. La rândul său, IWM va păstra un pachet minoritar și un loc în consiliul de administrație.
Potrivit comunicatului de presă, operațiunea permite revistei „Forbes” să revină sub steag american. Fondată în 1917, „Forbes” rămâne un flagship. Cu 49 de ediții în întreaga lume, revista are 5 milioane de cititori. Dar condițiile de finanțare ale „acordului” rămân destul de vagi. Potrivit Axios, este posibil ca un rol în această afacere să revină fondului californian GSV Ventures și Indian Sun Group.
SUA: Grupul de media Vice a intrat în faliment
Grupul american de presă Vice și-a declarat falimentul, pe fondul declinului pieței de publicitate.
Un consorțiu din care face parte inclusiv firma de investiții Fortress Investment Group, principalul creditor al Vice, va prelua controlul asupra grupului pentru 225 milioane de dolari, dar numai dacă alte părți interesate vor face o ofertă mai mare, se arată în comunicatul publicat luni.
Vice Media Group, evaluat la 5,7 miliarde de dolari în 2017, produce conținut în 25 de limbi, având peste birouri deschise în peste 30 de țări din întreaga lume. Grupul media cu acces gratuit se bazează în principal pe publicitate pentru a genera venituri.
Însă odată cu deteriorarea situației economice, piața de publicitate a devenit mai restrânsă, fiind acum acaparată în mare parte de giganți din domeniul tehnologiei, precum Google și Facebook.... Citește mai multe AICI
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News
Ţi s-a părut interesant acest articol?
Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.
Performanța negativă a fost...
”Am construit acest proiect cu...
Ministrul Sebastian Burduja a...
Aceasta ar putea reprezenta...
Al doilea mare producător de oțel din lume are pretenții...
Agenția Națională de...
Precizări privind înscrierea...
Beko, Ford, Audi și Auchan sunt...
O strategie menită să asigure un echilibru între...
Companiile chineze își păstrează dolarii,...
Indicele ROBOR la trei luni a crescut la 5,75% pe an,...
Înscrierea dealerilor în Programul Rabla pentru...
Greenpeace România a câștigat...
Economia Germaniei a crescut...
Rubla rusească se depreciază...
La Palatul Victoria, a fost...
China anunţă că este dispusă să...
Curs valutar BNR, 21 noiembrie...
Florian Lixandru, candidatul...
Mutările şi cotaţiile...
Grupaj de știri.
La show-ul de tehnologie Gitex 2024 desfășurat recent în...