Tranzacții de 99,72 milioane euro: BVB închide săptămâna pe roșu
Performanța negativă a fost...
Acţionarii au solicitat informaţii suplimentare referitoare la efortul financiar necesar pentru dezvoltarea reţelei de transport a gazelor pe teritoriul ţării, precum şi la investiţiile în infrastructura existentă şi la cele necesare pentru realizarea angajamentelor luate în faţa Comisiei Europene.
"Cu 1672809 de voturi Pentru reprezentând 19.092550% din numărul total de voturi exprimate, cu 7088765 de voturi Împotriva reprezentând 80.907370% din numărul total de voturi exprimate şi cu 7 voturi Abţinere, reprezentând 0.000080% din numărul total de voturi exprimate, nu aprobă, la această dată, finanţarea 'Planului de Dezvoltare a Sistemului Naţional de Transport gaze naturale în perioada 2018 - 2027', cu menţiunea că este necesară suplimentarea Planului de Dezvoltare a Sistemului Naţional de Transport Gaze Naturale în perioada 2018-2027, cu informaţii referitoare la investiţiile care să asigure dezvoltarea reţelei de transport pe teritoriul României, la investiţiile în infrastructura existentă şi la cele necesare pentru realizarea angajamentelor luate faţă de Comisia Europeana (ex: realizarea interconexiunilor la volumele şi parametrii tehnici asumaţi), precum şi la suportabilitatea efortului financiar asumat", se arată în raportul menţionat.
Proiectul BRUA
Potrivit datelor din convocatorul AGA, cel mai important proiect din planul de investiţii de 1,9 miliarde de euro până în 2027 rămâne BRUA (interconectorul Bulgaria - România - Ungaria - Austria), faza 1 - în valoare de 478,6 milioane de euro, faza 2 - care va necesita 68,8 de milioane de euro, urmată de faza 3 - în valoare de 530 de milioane de euro.
Citește și Ce poate face România cu gazele din Marea Neagră
Alte proiecte majore vizează dezvoltarea pe teritoriul României a coridorului sudic de transport, pentru preluarea gazelor de la ţărmul Mării Negre, unde vor merge 360 de milioane de euro. Pentru dezvoltarea sistemului de transport al gazelor din partea de est al României vor fi alocate investiţii de 174 milioane de euro, iar pentru interconectarea SNT cu conducta de tranzit T1 şi reverse flow la Isaccea vor fi cheltuite 101 milioane de euro.
Totodată, interconectarea cu Ucraina va costa 125 de milioane de euro, iar cea cu Serbia - 42 de milioane de euro.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News
Ţi s-a părut interesant acest articol?
Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.
Performanța negativă a fost...
”Am construit acest proiect cu...
Ministrul Sebastian Burduja a...
Aceasta ar putea reprezenta...
Al doilea mare producător de oțel din lume are pretenții...
Agenția Națională de...
Precizări privind înscrierea...
Beko, Ford, Audi și Auchan sunt...
O strategie menită să asigure un echilibru între...
Companiile chineze își păstrează dolarii,...
Indicele ROBOR la trei luni a crescut la 5,75% pe an,...
Înscrierea dealerilor în Programul Rabla pentru...
Greenpeace România a câștigat...
Economia Germaniei a crescut...
Rubla rusească se depreciază...
La Palatul Victoria, a fost...
China anunţă că este dispusă să...
Curs valutar BNR, 21 noiembrie...
Florian Lixandru, candidatul...
Mutările şi cotaţiile...
Grupaj de știri.
La show-ul de tehnologie Gitex 2024 desfășurat recent în...