Revolut introduce o nouă facilitate în aplicaţie. Ce trebuie să ştie clienţii

Autor: DCBusiness Team
Data publicării:
Revolut lansează o nouă funcționalitate - apelurile în aplicație - pentru a ajuta clienții care pot fi victime ale scam-urilor prin impersonare.

Revolut a anunțat lansarea unui funcționalități noi, apelurile în aplicație. Aceasta este o măsură suplimentară pentru a ajuta clienții să se ferească scam-urile prin impersonare și pentru a stabili un contact direct și sigur între echipele de relații cu clienții și utilizatori. 

Scam-urile de impersonare sunt un tip de fraudă în care cineva pretinde că reprezintă o bancă, o autoritate, o companie sau că este o persoană de încredere și convinge victimele să trimită bani sau să divulge date personale, cu ajutorul cărora să aibă acces la fondurile acestora. 


Deși la nivel global numărul cazurilor de impersonare crește alarmant, numărul cazurilor de scam-uri cu impersonare care au vizat clienții Revolut se află, în prezent, la cel mai scăzut nivel din ultimii doi ani, în condițiile în care baza de clienți a băncii digitale a crescut cu peste 10 milioane de utilizatori noi. Totuși, impactul emoțional și financiar asupra celor care pot fi afectați de astfel de scam-uri este unul important, iar compania a decis să implementeze această nouă funcționalitate în aplicație. Revolut recurge la această metodă deoarece un apel în aplicație nu poate fi copiat sau replicat de escroci și oferă un mediu sigur și intim de a purta o conversație cu echipa de Relații cu clienți. Mai mult, apelul se realizează doar după ce a fost confirmat în prealabil în chat-ul din aplicație cu clientul, deci clientul are cunoștință de această interacțiune cu banca, înainte ca ea să se producă, nu este un apel ”surpriză”. 


Pentru moment, serviciul este disponibil clienților retail, din secțiunea Ajutor/ Securitate și fraudă, dar se va extinde în curând și la cei din segmentul B2B. În perioada următoare, compania va depune eforturi pentru a populariza acest mod de interacțiune cu clienții în situații critice. 


„Scam-urile de impersonare pot fi un pericol pentru foarte mulți utilizatori. Noi am ajuns la concluzia că singura modalitate de a preveni acest tip de fraudă este să le punem clienților la dispoziție instrumentele prin care să poată să rupă vraja escrocilor, înainte de a apuca să le trimită acestora bani. Este prioritar pentru noi să le punem la dispoziție soluții cât mai inovatoare pentru depista cât mai rapid un scam. 

Ce este important de reținut e faptul că marea majoritate a apelurilor noastre către clienți se realizează direct prin aplicație, numai după ce au fost stabilite de agenții de la Relații cu clienții cu utilizatorii care au nevoie de o astfel de interacțiune. 

Deci, dacă cineva te sună pe nepusă masă, la telefon, printr-un alt canal decât aplicația Revolut, atunci trebuie să te oprești și să îți pui întrebarea dacă este cu adevărat cineva din partea băncii care te apelează sau este un posibil escroc. În schimb, dacă apelul se realizează prin aplicația noastră și a fost antamat anterior, atunci poți fi sigur că e Revolut, nu cineva care vrea să te păcălească”, a explicat Woody Malouf, directorul Departamentului FinCrime Revolut. 

 


În continuare, Revolut îi încurajează pe clienți să folosească mai ales chat-ul din aplicație pentru a contacta departamentul de Relații cu clienții, acesta fiind un mod sigur și în confidențialitate de a lua legătura cu compania, indiferent de tipul de problemă cu care se confruntă aceștia.

Google News icon  Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News

Ţi s-a părut interesant acest articol?

Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.

Reperele zilei

Ştiri Recomandate

Strângere de mână / FOTO: Freepik
Mină de suprafață / Foto: Pexels

Producţia de cărbune a României s-a prăbuşit

Cifre oficiale de la INS despre producţia de cărbune a...

Dolari / Foto: Freepik
TikTok / sursa foto: Pexels.com / cottonbro studio
ANAF / Foto: DCBusiness
Adrian Negrescu / Foto: arhiva personală
Acord între Statele Unite și Uniunea Europeană privind TAXELE vamale pentru oţel şi aluminiu
Christel SCHALDEMOSE
ECOFIN / Foto: Comisia Europeană
foto: pexels.com

Cum s-a văzut în Coreea de Nord învestirea lui Donald Trump

Presa din Coreea de Nord a relatat despre ceremonia de...

Mina de litiu Shevchenkivske
Tineri oameni de afaceri / Foto: Freepik
Știrile dimineții

Știrile dimineții. Cinci informații pentru începutul zilei

Astăzi vă aducem în prim-plan o selecție a celor mai...

Oficiul Național al Registrului Comențului
Wall Street / Foto: Freepik
Bitcoin / Foto: Freepik
Unul dintre sediile companiei Novo Nordisk / FOTO: Site-ul oficial al companiei
Donal Trump
Foto: Oana Pavelescu
Germania / Photo by Claudio Mota
Bursa. Foto: pexels.com
Sediu al băncii Raiffeisen din Sankt Petersburg
Instabilitatea politică este periculoasă pentru economie
Criptomonede. Foto: Pexels.com
Sondă / FOTO: Freepik

Producţia de ţiţei a României continuă să scadă

Institutul Naţional de Statistică a publicat datele...

CEC Bank
Adrian Câciu, Ministrul Investiţiilor şi Proiectelor Europene / FOTO: gov.ro
Donald Trump și lideri ai lumii / Ilustrație DCBusiness / Foto: Casa Albă și G10
Analizând tot felul de date / FOTO: Freepik

pixel