ANAF și Vama, ofensivă totală în 2026: controale cu camere video și amenzi uriașe
Controale mai dure, camere...
Mai mult, 28% dintre consumatori au cumpărat produse de la companiile care se implică în protejarea mediului, tendinţa fiind semnificativ mai mare în cazul tinerilor de 18-23 ani (41%).
Totodată, consumatorii zilelor noastre s-au obişnuit să nu se mai plictisească. În 2019, ei îşi doresc ca brandurile să îi binedispună: 77% au declarat acest lucru anul acesta, faţă de 71% în 2018. Mai mult, în 2019, 84% dintre persoanele din mediul urban din România ar alege un brand care îi binedispune. Procentul a crescut semnificativ faţă de anul trecut (79%) şi este chiar mai mare pentru tinerii între 18 şi 23 de ani - în cazul lor, 88% ar alege un astfel de brand.
'Comportamentul consumatorilor români se schimbă, iar brandurile trebuie să ţină cont de acest lucru. Ele pot câştiga o bună parte dintre consumatori de partea lor făcând reciclarea mai facilă, ajutând la conştientizarea risipei alimentare şi utilizând tehnologia pentru a-i uşura consumatorului viaţa. În 2019, brandurile pot atrage atenţia asupra lor şi îşi pot demonstra utilitatea interacţionând şi creând engagement în moduri interactive şi distractive pentru consumator', a declarat Traian Năstase, managing partner iSense Solutions, compania care a realizat studiul.
Datele sunt culese în ianuarie 2019, cercetarea fiind realizată online pe 1.011 respondenţi şi este reprezentativă pentru mediul urban din România, cu un grad de eroare de +/- 3,1 % la un nivel de încredere de 95%.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News
Ţi s-a părut interesant acest articol?
Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.
Controale mai dure, camere...
Piața muncii din România intră...
Investitorii individuali din...
Românii nu mai cred în...
Directoratul Național de...
Curs valutar BNR, 16 decembrie...
Numeroase obligaţii fiscale...
Averea netă a miliardarului...
Compania saudită Midad Energy a devenit unul dintre...
ANAF a dat publicităţii...
România se poziționează în...
Vânzarea bunurilor personale...
Kaufland România anunță programul de funcționare al...
Decalajul de încasare a TVA a...
Președintele României a semnat...
Anunţul momentului de la Casa...
Negocierile de pace dintre...
Programul Rabla Auto 2025 se...
Ford reduce drastic gama de vehicule electrice.
Un investitor în bitcoin vrea...
Fermierii români vor beneficia de un sprijin financiar...
Producătorul german Quantum...
Bruxelles ia în calcul...
Moneda națională a înregistrat...