Mai mult, 28% dintre consumatori au cumpărat produse de la companiile care se implică în protejarea mediului, tendinţa fiind semnificativ mai mare în cazul tinerilor de 18-23 ani (41%).
Totodată, consumatorii zilelor noastre s-au obişnuit să nu se mai plictisească. În 2019, ei îşi doresc ca brandurile să îi binedispună: 77% au declarat acest lucru anul acesta, faţă de 71% în 2018. Mai mult, în 2019, 84% dintre persoanele din mediul urban din România ar alege un brand care îi binedispune. Procentul a crescut semnificativ faţă de anul trecut (79%) şi este chiar mai mare pentru tinerii între 18 şi 23 de ani - în cazul lor, 88% ar alege un astfel de brand.
'Comportamentul consumatorilor români se schimbă, iar brandurile trebuie să ţină cont de acest lucru. Ele pot câştiga o bună parte dintre consumatori de partea lor făcând reciclarea mai facilă, ajutând la conştientizarea risipei alimentare şi utilizând tehnologia pentru a-i uşura consumatorului viaţa. În 2019, brandurile pot atrage atenţia asupra lor şi îşi pot demonstra utilitatea interacţionând şi creând engagement în moduri interactive şi distractive pentru consumator', a declarat Traian Năstase, managing partner iSense Solutions, compania care a realizat studiul.
Datele sunt culese în ianuarie 2019, cercetarea fiind realizată online pe 1.011 respondenţi şi este reprezentativă pentru mediul urban din România, cu un grad de eroare de +/- 3,1 % la un nivel de încredere de 95%.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News
Ţi s-a părut interesant acest articol?
Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.
Persoane fizice care fac...
Autoritățile bulgare au anunțat...
Embargoul neoficial al Chinei...
Ministrul Energiei respinge...
Uniunea Europeană are în vedere...
HistoSonics, compania susținută...
Principalii indici de pe Wall...
Profesorul Mircea Coșea critică...
CEO-ul GM, Mary Barra, laudă...
Statele Unite şi Ucraina au...
Turcia anunţă că nu renunță la...
Dmitri Medvedev comentează...
A fost publicat în Monitorul...
Acord Ucraina-SUA privind...
Aplicaţia de mesagerie Skype va fi închisă, iar...
ANAF a făcut public calendarul...
Ziua internaţională a muncii...