"Avem asigurări că sistemul de semnalizare şi automatizare a traficului se va finaliza într-o perioadă nu foarte lungă, poate până la sfârşitul anului, astfel încât trenurile să circule, în mod normal, de la Pipera până la Tudor Arghezi. (...) Sistemul pendulă presupune un interval de circulaţie de opt minute, iar pe relaţia Berceni - Pipera trenurile vor circula la un interval de patru minute. După finalizarea sistemului de automatizare şi siguranţa traficului, circulaţia se va realiza la un interval de patru minute. Vom monitoriza această circulaţie, astfel încât trenurile care vor sosi în staţia Berceni dinspre Arghezi să se sincronizeze cu cele care vin dinspre staţia de pe relaţia Pipera - Berceni, timpii de aşteptare să fie mininali", a declarat directorul general al Metrorex, Mariana Miclăuş, într-o conferinţă de presă.
Primarul Sectorului 4, Daniel Băluţă, a precizat că, într-o săptămână, autoritatea locală va decide dacă parcarea care a fost dată în folosinţă în zona noii staţii de metrou va rămâne gratuită o perioadă de timp. "Este o practică pe care inclusiv lanţurile comerciale o au, aceea de a lăsa oamenii să se acomodeze cu aceste facilităţi, dar, cu certitudine, chiar dacă nu începând de astăzi, într-un viitor apropiat, va exista o taxă pentru această parcare, pentru că toate aceste investiţii şi aceste facilităţi au nevoie, la rândul lor, de mentenanţă", a explicat primarul.
El a informat că, în următoarele săptămâni, va fi lansată pe SICAP licitaţie pentru proiectul magistralei M4 de metrou Gara de Nord - Gara Progresul.
La inaugurarea staţiei de metrou "Tudor Arghezi" au mai participat preşedintele Consiliului Judeţean Ilfov, Hubert Thuma, şi prefectul Capitalei, Rareş Hopincă.
Staţia de metrou "Tudor Arghezi", singura astfel de facilitate construită de o autoritate locală în România, în parteneriat cu Metrorex, este o investiţie în valoare de 50 de milioane de euro - fonduri nerambursabile. Împreună cu linia de legătură, noua staţie are o suprafaţă de peste 15.000 de metri pătraţi, între staţia Berceni, actualul capăt al Magistralei 2, şi Şoseaua de Centură, şi are un traseu cu o lungime totală de 1,6 kilometri, a informat Primăria Sectorului 4. Staţia este construită la nivel suprateran şi are un regim de înălţime de P+2E.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News
Ţi s-a părut interesant acest articol?
Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.
O icoană pictată de Nicolae Grigorescu în tinerețe a...
Bursa de Valori Bucureşti a înregistrat săptămâna aceasta creșteri importante
Luca, Petru și Matei își împart piața patiseriilor.
Piața imobiliară din România...
Reguli noi, controale extinse și deduceri limitate:...
Autoritățile au confiscat primul utilaj folosit ilegal...
Primăriile pot lua împrumuturi...
Analiza publicată de DCBusiness...
Guvernul clarifică acordarea...
Acțiunile Oracle au scăzut cu...
O parte dintre modificările aduse Legii RCA prin actul...
Împrumuturile între firme și asociați intră sub reguli...
Sistemul energetic românesc...
Leul a avut o evoluție relativ...
Electrificarea liniei ferate...
Dumitru Chisăliță: „Sancțiunile...
Generația Z cumpără cel mai...
Bruxelles pregătește o...
Emailul Netflix care anunță...
Amenzi de peste 3 milioane de lei și mii de mașini...
Guvernul aprobă finanțarea a...
Avocatul Gabriel Biriş, expert...