Ce crede omul de afaceri despre business
- O companie înseamnă un grup de oameni organizat pentru lansarea unui produs sau serviciu. Succesul său depinde de dorința acelor oameni de a reuși. Companiile mele numără foarte mulți angajați deosebit de talentați. Eu nu sunt decât imaginea lor.
- Un brand este doar o percepție. Cu timpul ea s-ar putea confunda cu realitatea. Uneori, cele două intră în competiție, alteori nu. Oricum, un brand nu este altceva decât impresia colectviă despre produs.
- Nu cred că a planifica vânzarea unei companii este o idee bună.
- Este greșit să angajați o grămadă de oameni pentru o activitate complicată. Sunt suficienți doi oameni talentați și câteva ajutoare de nădejde. Prea mulți, vor frâna orice progres.
- Oamenii lucrează mai bine când înțeleg care este scopul și de ce. Este foarte important ca angajații, indiferent de funcție, să ardă de nerăbdare să ajungă la serviciu.
- Întotdeauna investesc banii proprii în companiile pe care le fondez. Nu cred în ideea de a folosi banii altora, nu mi se pare corectă. Nu mă duc să cer bani pentru ceva, dacă persoana respectivă nu este ea însăși convinsă să facă asta.
- Cea mai mare greșeală a mea este de a pune prea mult accent pe oameni talentați, nu pe calitățile lor personale. Cu timpul am înțeles cât de importantă este bunătatea.
- Pe cât posibil, evitați să angajați absolvenți MBA. Aceste programe nu îi învață pe studenți cum se construiește o companie.
Despre tehnologii
- Unele persoane nu agrează schimbările, dar progresul trebuie acceptat dacă varianta alternativă înseamnă o catastrofă.
- Primul pas este de a înțelege că este posibil. Restul va veni de la sine.
- Când Henri Ford a venit cu ideea mașinilor ieftine, dar sigure, mulți și-au spus că ceva nu este în regulă. A riscat mult, dar a mers.
Citește și Cum ajungi bogat. Sfaturile unui renumit om de afaceri
- Tehnologiile avansate, mă refer la cele care reprezintă cu adevărat un mare pas înainte față de tot ceea ce există în jur, se nasc, de regulă, în companiile noi.
- În domeniul internetului nu prea mai e loc de inovații. Lucrurile cele mai importante s-au făcut deja. Iar dacă unii se chinuie să reinventeze apa, nu vor ajunge prea departe.
Despre succes
- Sunt mereu optimist, dar sunt și realist. Nu m-am așteptat la mare succes lansând Tesla sau SpaceX. Dar am decis că ambele proiecte sunt prea importante pentru a rămâne într-un sertar.
- Trebuie să existe motive pentru care te trezești dimineața și pentru care vrei să trăiești. Dacă te trezești cu gândul să viitorul va fi mai bun, vei avea o zi strălucită.
- Sunt unii care susțin că eșecurile sunt de neacceptat. În general, ele nu pot fi evitate. Dacă nu suportați nereușitele, nu sunteți suficient de inovativi.
- Nu aș spune că nu-mi ajunge frica. În realitatea mi-aș fi dorit să am mai puțină teamă - astfel de emoții îți distrag atenția.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News
Ţi s-a părut interesant acest articol?
Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.
Indicele ROBOR la trei luni a crescut la 5,75% pe an,...
Înscrierea dealerilor în Programul Rabla pentru...
Greenpeace România a câștigat...
Economia Germaniei a crescut...
Rubla rusească se depreciază...
La Palatul Victoria, a fost...
China anunţă că este dispusă să...
Curs valutar BNR, 21 noiembrie...
Florian Lixandru, candidatul...
Mutările şi cotaţiile...
Grupaj de știri.
La show-ul de tehnologie Gitex 2024 desfășurat recent în...
Activitatea RAR este blocată...
Premierul Marcel Ciolacu a făcut un anunț important...
Șeful unuia dintre cele mai...
Decizia adoptată în ședința de...
Documentul a fost parafat la Budapesta de Zsolt Hernadi,...
Trenul nou a fost anulat joi...
În şedinţa de joi a...
Legile gravitației par să se...
Evenimentul va avea loc, cel mai probabil, în primele...
MF sprijină autoritățile locale...
Potrivit celui mai recent...