Cauza amânării este evident ecranul pliabil.
Pentru că producătorii clasici de sticlă pentru telefoane nu pot fabrica una care să fie pliabilă, Samsung a optat pentru dezvoltarea unui plastic polimerizat elastic, care de fapt este un adeziv perfect transparent și care va îndeplini rolul de ecran.
Problema cea mare pentru Samsung a început atunci când a ales producătorul.
Samsung nu a vrut să colaboreze cu Kolon Industries, o companie sud-coreană și a optat pentru o companie micuță din Japonia, Sumitomo Chemical. Motivul? Au fost dispuși să furnizeze cantități mici.
Acesta este motivul pentru care Galaxy F va ajunge să coste 2000 de dolari. Samsung ar intenționa să scoată pe piață noul telefon în 2019 și într-o ediție limitată.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News
Ţi s-a părut interesant acest articol?
Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.
Un studiu publicat de Banca...
Guvernul României urmează să...
Agenția Națională pentru...
Ministerul Dezvoltării,...
Larry Fink, CEO al companiei de...
Curs valutar, 22 ianuarie 2025.
Președinta Comisiei Europene,...
China a stabilit un nou record...
Deficitul bugetar al României crește, contrar tendinței...
Ilie Bolojan a anunţat planul...
Bursele și moneda Chinei sub...
Cifre oficiale de la INS despre producţia de cărbune a...
Revolut lansează o nouă...
Dolarul crește ușor pe fondul...
Agenția Națională de...
Alegerea lui Donald Trump în...
Statele Unite vor impune taxe...
România a primit un semnal...
Presa din Coreea de Nord a relatat despre ceremonia de...
Rusia a capturat două dintre...
Comisia Europeană a lansat, pe...