Cauza amânării este evident ecranul pliabil.
Pentru că producătorii clasici de sticlă pentru telefoane nu pot fabrica una care să fie pliabilă, Samsung a optat pentru dezvoltarea unui plastic polimerizat elastic, care de fapt este un adeziv perfect transparent și care va îndeplini rolul de ecran.
Problema cea mare pentru Samsung a început atunci când a ales producătorul.
Samsung nu a vrut să colaboreze cu Kolon Industries, o companie sud-coreană și a optat pentru o companie micuță din Japonia, Sumitomo Chemical. Motivul? Au fost dispuși să furnizeze cantități mici.
Acesta este motivul pentru care Galaxy F va ajunge să coste 2000 de dolari. Samsung ar intenționa să scoată pe piață noul telefon în 2019 și într-o ediție limitată.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News
Ţi s-a părut interesant acest articol?
Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.
Conturile Spotify reprezintă active digitale valoroase...
China face un pas înainte în...
A încetat din viaţă Papa Francisc.
Cristina Popescu, directorul...
Șocul comercial declanșat de...
Numărul firmelor dizolvate, în scădere cu 8,73% în...
China acuză SUA de abuz...
Producţia de ţiţei a României a scăzut cu 7, 6% în...
Cifrele săptămânii de la Bursa...
Potrivit unui studiu, circa 15%...
Ucraina ar putea avea nevoie să importe până la 6,3...
Preşedintele Renault,...
Un avion Boeing destinat Chinei...
Numărul locuinţelor asigurate...
Redacţia DC Business vă urează...
Grupaj de ştiri.
În noile condiții generate de războiul tarifelor,...
Indicele dolarului scade sub pragul de 100, în timp ce aliați tradiționali...
Cererea globală de cupru explodează: investiții de peste...