Cauza amânării este evident ecranul pliabil.
Pentru că producătorii clasici de sticlă pentru telefoane nu pot fabrica una care să fie pliabilă, Samsung a optat pentru dezvoltarea unui plastic polimerizat elastic, care de fapt este un adeziv perfect transparent și care va îndeplini rolul de ecran.
Problema cea mare pentru Samsung a început atunci când a ales producătorul.
Samsung nu a vrut să colaboreze cu Kolon Industries, o companie sud-coreană și a optat pentru o companie micuță din Japonia, Sumitomo Chemical. Motivul? Au fost dispuși să furnizeze cantități mici.
Acesta este motivul pentru care Galaxy F va ajunge să coste 2000 de dolari. Samsung ar intenționa să scoată pe piață noul telefon în 2019 și într-o ediție limitată.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News
Ţi s-a părut interesant acest articol?
Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.
Ministerul Finanțelor...
Alocațiile pentru copii rămân...
Persoanele asigurate în baza...
Campioană de un deceniu la...
O icoană pictată de Nicolae Grigorescu în tinerețe a...
Bursa de Valori Bucureşti a înregistrat săptămâna aceasta creșteri importante
Luca, Petru și Matei își împart piața patiseriilor.
Piața imobiliară din România...
Reguli noi, controale extinse și deduceri limitate:...
Autoritățile au confiscat primul utilaj folosit ilegal...
Primăriile pot lua împrumuturi...
Analiza publicată de DCBusiness...
Guvernul clarifică acordarea...
Acțiunile Oracle au scăzut cu...
O parte dintre modificările aduse Legii RCA prin actul...
Împrumuturile între firme și asociați intră sub reguli...
Sistemul energetic românesc...
Leul a avut o evoluție relativ...
Electrificarea liniei ferate...
Dumitru Chisăliță: „Sancțiunile...
Generația Z cumpără cel mai...