ANAF, modificări fiscale. Impozitul pe construcții revine în 2025
Un nou ordin ANAF a fost...
„TAROM a transportat în 2018 cca. 2,9 milioane de pasageri. Cei mai mulţi pasageri din ultimul deceniu. Creşterea se datorează unui cumul de factori, dar reţineţi vă rog că această companie a noastră, a tuturor românilor, a obţinut cea mai mare creştere a cotei de piaţă din transportul aerian din România. Piaţa a crescut cu 7%, în timp ce TAROM cu peste 21%. Aceste cifre fac parte dintr-o analiză profesionistă şi obiectivă făcută de PricewaterhouseCoopers. Aceeaşi analiză relevă soluţia de închidere a rutelor neperformante. Această soluţie a fost deja implementată în mandatul meu pentru rute precum Sibiu -Stuttgart, Timişoara-Stuttgart, Timişoara-Chişinău sau Sibiu-Munich”, a declarat Werner Wolff. Acesta spune că a diminuat pierderile cu 40 de milioane de lei, deși, totuși, estimase că va fi pe profit.
Wolf, considerat a fi omul lui Klaus Iohannis pentru că a condus Automobile Bavaria, companie patronată de un apropiat al președintelui a expus motivele pierderilor.
”Structura cheltuielilor TAROM în mandatul meu este clară. Nu Wolff a mâncat banii TAROM, ci cheltuielile pentru reparaţii motoare, componente rotabile şi controalele la aeronavele TAROM. În 2018 a venit rândul unor reparaţii şi controale capitale, care ne-au costat 201 milioane de lei. O altă cheltuială inevitabilă reprezintă ratele pentru aeronavele achiziţionate în 2017. Aici vorbim despre 9 milioane de dolari (750.000 de dolari/lună) pentru cele două Boeinguri 737 800 NG. Remuneraţia directorului general a fost la jumătate faţă de cea a managementului privat din perioada 2012-2016, în timp ce remuneraţia netă a directorului general adjunct a fost mult mai mică decât cea din 2016, pentru aceleaşi atribuţii. Începutul anului 2019 în TAROM arată o creştere de 25% a cifrei de afaceri pe ianuarie. Şi un plus de pasageri transportaţi de 17% faţă de aceeaşi perioadă a lui 2018. Asta chiar în condiţiile în care trei aeronave sunt oprite de la zbor pentru lucrări de reparaţii timp de mai multe luni de zile. Aici găsim cu siguranţă o explicaţie reală pentru factorul de încărcare redus ”, a spus Werner Wolf.
Citește și:TAROM va zbura mai rar. Multe curse anulate! Află motivul
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News
Ţi s-a părut interesant acest articol?
Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.
Un nou ordin ANAF a fost...
Lucrările la Magistrala 6 de...
Robyn Denholm, președinta...
Guma arabică, un ingredient...
Thales depășește așteptările: Profituri în creștere,...
Scăderi pe majoritatea indicilor în prima ședință a...
Ce vrea să discute la Bruxelles...
Euro se apreciază pe fondul...
Nuclearelectrica vine cu detalii.
Grupaj de știri despre ANAF, evoluția euro,...
O tranzacție care ar putea ajunge la 1,5 miliarde de euro.
Curs valutar BNR, 3 martie...
Este vorba despre foarte multe...
Cartelul petrolului a confirmat reluarea treptată a...
O analiză a impactului noilor...
Escaladarea conflictului dintre...
BNR informează că la 28 februarie 2025, rezervele...
Extinderea capacităților de producție pentru a răspunde...
Agenția Națională de...
„Zâna Măseluță nu vine să le...
Perioadă de tranziție de trei ani pentru respectarea...
Lansare reușită a unei rachete Soyuz-2.1b.
Friedrich Merz spune că cearta...
Bursa de Valori Bucureşti a...
Bitcoin a crescut cu peste 20%...