Scăpăm de CALVARUL de pe Valea Prahovei? Guvernul, bani pentru un drum - alternativă la DN1, "cea mai mare parcare din România"
Autor: DCBusiness Team
Data actualizării:
Data publicării:
Alternativă la DN1. Foto: JESHOOTS.com - Pexels
Alternativă la DN1. Foto: JESHOOTS.com - Pexels
Guvernul a alocat bani pentru reabilitarea un drum județean, alternativă la aglomerația de pe Valea Prahovei.

Ministerul Dezvoltării va moderniza o rută alternativă de transport între București și Brașov, prin Valea Doftanei.

La propunerea Ministerului Dezvoltării, Guvernul României a aprobat, în ședința de astăzi, indicatorii tehnico-economici pentru reabilitarea și modernizarea DJ 102I, Valea Doftanei (județul Prahova) – Brădet (județul Brașov).

Reabilitarea și modernizarea drumului județean 102I se va realiza între km 37+620 și km 63+256,08, pe o lungime totală de 25,6 km, iar traseul se împarte în 2 tronsoane, astfel:

• tronsonul 1, aflat pe raza județului Prahova, între km 37+620 și km 50+820,38 (limita jud. Brașov), în lungime de 13,2 km;

• tronsonul 2, aflat pe raza județului Brașov, între km 50+820,38 și km 63+256,08, în lungime de 12,4 km.

Intervențiile în vederea asigurării viabilității DJ 102I au ca scop realizarea unei legături suplimentare între partea de sud și partea centrală a țării și, implicit, decongestionarea traficului intens de pe drumurile naționale DN1 și DN1A. Durata de execuție a obiectivului este de 42 luni, iar valoarea totală estimată este de 642.051.000 lei, din care MDLPA, prin Compania Națională de Investiții, va asigura 616.072.000 lei, diferența fiind suportată de Consiliile Județene Prahova și Brașov.

 

Citeşte şi: Schimbare MAJORĂ cu poliţele RCA. Titi Aur: Până acum am fost cei mai proşti din Europa

 

Titi Aur, pilot de raliu şi expert în conducere defensivă, a vorbit, pentru cititorii DC Business, despre o schimbare majoră în ceea ce priveşte despăgubirile pe care le cer firmelor de asigurare victimele accidentelor rutiere. 

"În ultimii ani, în ultimii 4-5 ani, românul a învăţat să ceară despăgubiri şi pentru oase rupte, nu numai pentru table îndoite. Pentru că am fost cei mai proşti din Europa până acum, în sensul că atunci când făceam un accident ne plângeam la asigurare: 'nenea asigurătorul, dă-mi şi mie banii să-mi repar maşina, lasă că oasele se îndreaptă ele cumva'. De fapt, în lume, companiile de asigurări plătesc cei mai mulţi bani pentru victime, pentru despăgubirea victimelor accidentelor rutiere, nu pentru table îndoite.

Acum românii au început să ceară bani şi pentru oase rupte şi atunci a crescut prima de asigurare foarte mult", a explicat, pentru DC Business, Titi Aur.

Google News icon  Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News

Ţi s-a părut interesant acest articol?

Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.

Reperele zilei

DC Media Group Audience

Ştiri Recomandate

Oficialii Nissan, pesimişti cu privire la profitul anual

Nissan a înrăutăţit estimările anuale de profit.

Tesla recheamă mii de modele Cybertruck în service

Cunoscutul producător de mașini electrice, deținut de...

Benzină și motorină. Guvernul ungar vrea să umble la prețuri

Subiectul figurează pe agenda de săptămâna viitoare a...

O importantă companie intră pe piața energiei din România

Este vorba despre unul dintre cei mai mare dezvoltatori...


pixel