Schimbare MAJORĂ cu poliţele RCA. Titi Aur: Până acum am fost cei mai proşti din Europa
Autor: Mihai Ciobanu
Data publicării:
Titi Aur, sfat pentru romani
Titi Aur, sfat pentru romani
EXCLUSIV
Pilotul şi expertul în conducere defensivă Titi Aur a vorbit despre o schimbare în România privind despăgubirile cerute în urma accidentelor rutiere. 

Titi Aur, pilot de raliu şi expert în conducere defensivă, a vorbit, pentru cititorii DC Business, despre o schimbare majoră în ceea ce priveşte despăgubirile pe care le cer firmelor de asigurare victimele accidentelor rutiere. 

"În ultimii ani, în ultimii 4-5 ani, românul a învăţat să ceară despăgubiri şi pentru oase rupte, nu numai pentru table îndoite. Pentru că am fost cei mai proşti din Europa până acum, în sensul că atunci când făceam un accident ne plângeam la asigurare: 'nenea asigurătorul, dă-mi şi mie banii să-mi repar maşina, lasă că oasele se îndreaptă ele cumva'. De fapt, în lume, companiile de asigurări plătesc cei mai mulţi bani pentru victime, pentru despăgubirea victimelor accidentelor rutiere, nu pentru table îndoite.

Acum românii au început să ceară bani şi pentru oase rupte şi atunci a crescut prima de asigurare foarte mult", a explicat, pentru DC Business, Titi Aur.

 

Citeşte şi: Greşeală gravă când îţi cumperi maşină. Titi Aur, despre o METEAHNĂ păguboasă a românului: Aici duce dorinţa de a fi mai fiţos

 

Titi Aur, pilot de raliu şi expert în conducere defensivă, le-a dat un sfat românilor care vor să-şi cumpere o maşină anul acesta.

"În primul rând eu spun aşa: un om responsabil nu îşi cumpără o maşină cu multe casetofoane şi eleroane, ci îşi cumpără o maşină cu multe airbag-uri. Asta o spun generic. Ce înseamnă asta? Înseamnă că atunci când îmi cumpăr o maşină mă pot uita ca maşina să fie cât mai şmecheră, cât mai deosebită, cât mai cu eleroane, cât mai de fiţe, sau pot să mă uit la o maşină cât mai sigură, care are mai multe stele NCAP atunci când a fost verificată, care are mult airbag-uri, care are multe sisteme de siguranţă şi active şi pasive.

O maşină are cele două feluri de sisteme: sistemele active sunt cele care lucrează împreună cu şoferul ca să rămâi pe drum - ABS, ESP, controlul tracţiunii, suspensii active -  care te ajută să rămâi pe drum şi sisteme pasive care intră şi reacţionează atunci când ai un accident: de la cât de bună este caroseria în sensul să absoarbă cât mai multă energie în cazul unui impact, scaune, centuri, airbag-uri, tot felul de sisteme pasive", a explicat pilotul Titi Aur. 

 

 

Google News icon  Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News

Ţi s-a părut interesant acest articol?

Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.

Reperele zilei

DC Media Group Audience

Ştiri Recomandate

România are încă un aeroport la standarde Schengen

Lucrările de modernizare și extindere a Aeroportului...

BHP vrea să ”aprindă” întreaga industrie a cuprului

Anglo American a confirmat primirea unei oferte de...

EasyJet recrutează: Are nevoie de 1.000 de piloți

Compania aeriană britanică deschide un program de...

Drone militare: Producătorii modelelor folosite în conflicte

Modelele de drone și aplicațiile acestora s-au înmulțit...

Revolut a ajuns la 10.000 de angajați

Revolut, fintech-ul britanic cu peste 40 de milioane de...

Numărul muncitorilor filipinezi urmează să crească cu 50%

În cadrul primei ediții a Săptămânii Prieteniei...

Iti place noua modalitate de votare pe DCBusiness.ro?

pixel