Politicile industriale protecţioniste, o nouă tendință globală
O analiză a BERD pe această...
Până la mijlocul lui 2026, Ford va comercializa pe piaţa europeană doar vehicule de pasageri cu emisii zero, integral electrice sau hibride plug-in. Mai mult, din 2022, la fabrica sa de motoare din Valencia, Spania, va fi produs motorul hibrid de 2,5 litri Duratec, pentru modelele Kuga PHEV, Kuga, Galaxy şi S-MAX care vor fi vândute pe piaţa din Europa. Motorul Duratec se fabrică acum la uzina Ford din Chihuahua, Mexic.
De asemenea, Ford va renunţa în Europa la producţia sedanului Mondeo, în martie 2022, pentru a se concentra pe SUV-uri şi vehicule electrice.
Luna trecută, Ford a majorat investiţiile în vehicule electrice şi autonome la 29 de miliarde de dolari, după ce anul trecut anunţase că va face investiţii de 11 miliarde de dolari pentru a lansa 40 de modele de automobile electrice şi hibride. De asemenea, compania va investi şapte miliarde de dolari în dezvoltarea tehnologiei pentru vehicule autonome.
Citește și: Produsul preferat de romani in 2020. Creștere SPECTACULOASĂ
Ford va investi un miliard dolari în fabrica sa din Koln, Germania, care va deveni prima facilitate din Europa a companiei unde vor fi produse vehicule electrice.
Primul automobil exclusiv electric european va fi produs la Koln din 2023, iar compania ia în considerare şi un al doilea model la această uzină.
În prezent, Ford domină pieţele din SUA şi Europa pe segmentul vehiculelor comerciale alimentate cu benzină, având cote de piaţă de 40% şi, respectiv, de aproape 15%.
Vânzările de automobile electrice şi hibride în Uniunea Europeană s-au triplat anul trecut, depăşind pragul de un milion de unităţi şi fiind responsabile pentru mai mult de 10% din numărul total de vehicule vândute, arată datele publicate de Asociaţia Constructorilor Europeni de Automobile (ACEA).
Pe lângă faptul că trebuie să îndeplinească noile ţinte stricte privind emisiile de carbon introduse în UE, producătorii auto au beneficiat şi de subvenţiile guvernamentale pentru vehiculele electrice, subvenţii care au fost incluse în programele naţionale de revenire din pandemie, în special în Franţa şi Germania. În consecinţă, în 2020 vânzările de vehicule complet electrice s-au dublat până la 538.772 unităţi de la 247.854 unităţi în 2019.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News
Ţi s-a părut interesant acest articol?
Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.
O analiză a BERD pe această...
Luni seara, Donald Trump a folosit platforma sa Truth...
CEC Bank a sărbătorit în 24 noiembrie 160 de ani de la înființare, ani în...
Analistul economic Adrian...
În mod specific, compania este interesată de...
Invitat la interviurile DCNews,...
Vor dispărea aproximativ 5.000 de locuri de muncă, alte...
Astăzi vă aducem în prim-plan știrile care conturează...
Kazahstanul intenționează să...
Cererea scăzută și concurența...
Călin Georgescu, câștigătorul...
Banca Națională a României a calculat valoarea leului...
Bursa de Valori Bucureşti a închis în scădere pe toţi...
Activele nete ale celor 247 de...
Bursa de la București nu a...
Orizontul pentru producătorii...
Compania a achiziționat...
În prima zi a săptămânii, investitorii au exprimat o...
Analistul economic Adrian...
Comerţul online ia amploare în Germania.
Sunt date publicate de...