Soluția PREMIUM. Google Meet gratuit până pe data de 30 septembrie
Autor: Antonia Popescu
Data publicării:
Gigantul american menţionează că varianta premium a aplicaţiei va fi implementată treptat în următoarele săptămâni
Gigantul american menţionează că varianta premium a aplicaţiei va fi implementată treptat în următoarele săptămâni
Soluţia premium a aplicaţiei pentru videoconferinţe Google Meet, ce poate găzdui până la 100 de participanţi persoane fizice, respectiv 250 de participanţi în cazul companiilor, va fi gratuită.

Gigantul american menţionează că varianta premium a aplicaţiei va fi implementată treptat în următoarele săptămâni, pentru a putea fi accesată gratuit de toată lumea.

Potrivit sursei citate, Google Meet oferă videoconferinţe cu până la 100 de participanţi (pentru utilizatorii persoane fizice) şi până la 250 de participanţi, pentru companii.

Google vine în sprijinul comercianților oferind gratuit un serviciu important

Deşi întâlnirile sunt limitate la o oră pentru varianta gratuită, această limită nu va fi impusă până pe data de 30 septembrie 2020. Până în prezent, Google Meet era accesibilă doar în pachetul G Suite pentru companii, disponibil contra cost, anunţă compania într-un comunicat transmis miercuri Agerpres.

Accesul la Google Meet se face pe baza contului de Google, iar pentru utilizarea Meet nu este nevoie de instalarea unui plug-in sau software. Acesta funcţionează direct din browser (Chrome sau alt browser popular), la adresa: meet.google.com. Totodată, varianta pentru mobil a aplicaţiei există în sistemele de operare iOS sau Android.

Conform datelor Google, din ianuarie şi până în prezent, vârful zilnic de utilizare a aplicaţiei Meet a crescut de 30 de ori şi doar în aprilie aceasta a găzduit 3 miliarde de minute de întâlniri video şi a înregistrat 3 milioane de noi utilizatori în fiecare zi.

La nivelul săptămânii trecute, numărul zilnic de participanţi în întâlniri Google Meet a trecut de 100 de milioane.

Google a fost fondată în anul 1998 de către Larry Page şi Sergey Brin, iar de atunci compania a crescut la peste 50.000 de angajaţi în întreaga lume, oferind o gamă largă de produse şi platforme populare, precum: Search, Maps, Ads, Gmail, Android, Chrome şi YouTube.

În octombrie 2015, Alphabet a devenit compania-mamă a Google.

Google News icon  Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News

Ţi s-a părut interesant acest articol?

Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.

Reperele zilei

DC Media Group Audience

Ştiri Recomandate

Salariile din agricultură au explodat în România

Salariile din agricultură încep să concureze cu cele din...

Noi reglementări pentru taxi și transportul alternativ

În contextul reglementării transportului alternativ s-a...

Aurul se repliază pe o piață cuprinsă de dezamăgire

Aurul scade pe măsură ce speranțele legate de o reducere...

Întreprinderile europene, vedete la răscumpărare de acțiuni

Valoarea totală a răscumpărărilor de acțiuni a scăzut cu...

Tona de cupru, metalul strategic, a depășit 10.000 de dolari

Prețul metalului roșu, element strategic al traziției...

Un român norocos poate deveni, duminică, milionar în euro

Loteria Română anunţă un report cumulat la Noroc de...

CNPP: Viaţă de "special": 24.151 lei pe lună

Casa Naţională de Pensii Publice a transmis...

Finanțele au publicat ghidul e-Transport

Ministerul Finanțelor și Agenția Națională de...

AQUILA a preluat Parmafood

AQUILA finalizează a doua tranzacție din 2024, prin preluarea Parmafood.

Iti place noua modalitate de votare pe DCBusiness.ro?

pixel