Euro, la cel mai scăzut nivel din ultimii doi ani față de dolar
Moneda euro a continuat să piardă teren în fața...
Ştefan Mandachi a avut o intervenţie în cadrul dezbaterii "Haos în trafic, mii de morți pe șosele! Siguranța rutieră, problemă majoră în România", organizată de trustul DC Media Group, în care a vorbit despre starea infrastructurii rutiere din România. Omul de afaceri a povestit că a fost la un pas de a-şi pierde viaţa într-un accident.
"În 2015, mergeam către deschiderea unui restaurant Spartan la Timişoara, iar la Vatra Dornei a ieşit un şofer cu maşina şi ne-a izbit în lateral, s-a învârtit maşina pe şosea, am crezut că urmează un alt impact. M-am speriat, eram la un pas să mor. În 2011, părinţii mei au fost implicaţi într-un accident rutier la Botoşani, pe raza localităţii Baisa, în care mama a fost internată la spital şi am crezut că moare. A avut un impact frontal la sân, ulterior a fost şi operată la sân. Am fost la un pas de moarte pe şosele şi nu contest faptul că nu există educaţie rutieră şi trebuie să se investească, în primul rând, în educaţie rutieră, înainte de toate. Din şcoală, de la grădiniţă, dacă se poate.
Citeşte şi: Schimbare MAJORĂ cu poliţele RCA. Titi Aur: Până acum am fost cei mai proşti din Europa
Dar de aici şi până la a pune pe prim plan vinovăţia şoferului, este mult. Şi să vă spun şi de ce: deschid un lanţ de restaurante în Spania şi trebuia să mă deplasez de la Suceava către Malaga. Cum de la Suceava la Cluj poţi merge doar pe un drum cu două benzi, am închiriat un avion de mici dimensiuni ca ulterior să zbor din Cluj către Malaga. Fiind foarte înnorat, pilotul a ales să nu aterizeze şi ne-am întors la Suceava, urmând să mergem cu maşina. Haideţi să vă spun prin câte localităţi am trecut de la Suceava la Iaşi şi de la Iaşi la Bucureşti... (n.r. – enumeră un şir uriaş de localităţi). Cum credeţi că reacţionează un şofer când trece prin toate aceste localităţi? OK, punem radar fix, dar cum reacţionează un şofer care se grăbeşte să-şi dezvolte business-ul şi trebuie să treacă prin fiecare localitate şi trebuie să reducă de la 70, 80, 100 km/h până la 30-40 km/h.
În ceea ce priveşte Suceava, ceea ce mă miră este lipsa de viziune a tuturor celor care au făcut parte din sistem. Suceava este cel mai izolat judeţ din România, în contextul în care – atenţie – ar trebui să fie un judeţ strategic. Marea majoritate a ucrainenilor care intră la noi în ţară, o fac pe aici. Ce s-a întâmplat cu Suceava? Este la fel de izolată, nicio strategie, niciun plan, niciun şantier", a povestit Ştefan Mandachi.
VIDEO:
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News
Ţi s-a părut interesant acest articol?
Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.
Moneda euro a continuat să piardă teren în fața...
Bitcoin, cea mai mare...
Suedia este pregătită să...
Bentley Motors Ltd., unul dintre cei mai exclusiviști...
Performanța negativă a fost...
”Am construit acest proiect cu...
Ministrul Sebastian Burduja a...
Aceasta ar putea reprezenta...
Al doilea mare producător de oțel din lume are pretenții...
Agenția Națională de...
Precizări privind înscrierea...
Beko, Ford, Audi și Auchan sunt...
O strategie menită să asigure un echilibru între...
Companiile chineze își păstrează dolarii,...
Indicele ROBOR la trei luni a crescut la 5,75% pe an,...
Înscrierea dealerilor în Programul Rabla pentru...
Economia Germaniei a crescut...
Rubla rusească se depreciază...
La Palatul Victoria, a fost...
China anunţă că este dispusă să...
Curs valutar BNR, 21 noiembrie...