Piețele prind avânt după acordul comercial SUA - UE: Bursele cresc, euro se întărește
Bursele globale au crescut,...
"Mai mulți prieteni mi-au scris că o platformă fantomă se folosește de fotografii cu mine ca să-și vândă niște aberații de tranzacții. Am somat infractorii să scoată fotografiile, însă nu-i băgați în seamă, nu e adevărat! Cei care-i promovează sunt complici. Totuși, cu câtă ușurință poți fi prăduit pe facebook... Foto în comment", a scris Ştefan Mandachi pe Facebook.
Iată imaginea pe care a postat-o acesta:
Circa 80% din reclamațiile primite anul trecut de ANCOM au vizat serviciile de comunicații electronice, informează autoritatea.
Oamenii s-au mai plâns de colete rupte sau neprimite, iar foarte puțini au fost nemulțumiți de roaming.
Autoritatea Națională pentru Administrare și Reglementare în Comunicații (ANCOM) a primit și rezolvat, anul trecut, 2.886 de reclamații cu privire la serviciile de comunicații electronice și servicii poștale din România.
Oamenii au reclamat în special aspecte legate de derularea relației contractuale cu furnizorii de servicii de comunicații electronice, precum încetarea contractelor, facturarea serviciilor, nerespectarea prevederilor contractuale sau încheierea contractelor la distanță.
76% din numărul total al reclamațiilor au vizat serviciile de comunicații electronice. Utilizatorii au sesizat probleme privind încetarea contractelor (19% din reclamațiile referitoare la serviciile de comunicații electronice), derularea contractelor la distanță (12%), calitatea semnalului de telefonie/internet (12%) și facturarea acestor servicii (12%).
Peste 12% dintre petițiile trimise ANCOM, referitoare la serviciile de comunicații electronice, au privit probleme întâlnite pe parcursul procesului de portare a numerelor de telefon.
Doar 5% dintre petiții s-au referit la serviciul de roaming, vizând în special condițiile de utilizare a serviciilor de roaming în Spațiul Economic European (Roam like at home).
Datele ANCOM arată că reclamațiile formulate de utilizatori au vizat serviciile furnizate de Vodafone România în proporție de 18%, Telekom Romania Communications - 14%, Orange România - 15%, RCS&RDS - 11% și Telekom Romania Mobile Communications - 9%.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News
Ţi s-a părut interesant acest articol?
Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.
Bursele globale au crescut,...
Oportunitate pentru cei care...
SUA şi UE au decis să ridice...
România riscă să încheie anul...
Președintele american Donald Trump a anunțat duminică...
- Antreprenorii români îmbătrânesc: peste două treimi...
Fostul mare campion de tenis...
Recolta de grâu a României ar...
Numărul beneficiarilor de pensii speciale a ajuns, în...
Confederaţia patronală...
Capitalizarea Bursei de la...
Zeci de localități din opt...
Pentru prima dată din anii ’90,...
Modificările de TVA care intră...
Curtea Constituțională a...
India trăiește o revoluție a...
Negocierile pentru un nou acord...
Șoferii care alimentează cu...
Valul de căldură lovește din plin sudul României cu...
Exploatarea gazului natural în...
Autoritatea pentru...
Cosmin Ghiţă, CEO...
Autovehiculele cu masa mai mare de 7,5 tone, cu excepţia...
Ministerul Finanțelor a emis un...