BNR: Piața muncii din România, un risc structural pentru economie
Piața muncii din România intră...
Stellantis se accelerează pe segmentul hibrid. Producătorul va echipa mai multe modele cu motorul său hibrid de referință pentru a satisface cererea din Europa.
De la începutul acestui an, Stellantis a înregistrat o creștere de 41% a vânzărilor de modele hibride în UE30, comparativ cu aceeași perioadă din 2023 și nutrește speranța că noile lansări vor fi pe placul cumpărătorilor. Stellantis este lider în vânzările de vehicule cu emisii scăzute.
Ce produce acum
Cele mai multe vehicule hibride marca Stellantis din Europa sunt acum echipate cu tehnologia eDCT și cu motorul electric integrat de 21 kW, pentru o experiență de condus incredibil de lină și plăcută. Motorul electric permite vehiculului să circule cu motorul cu ardere internă oprit. Bateria sistemului (48 volți și 0,9 kWh) oferă până la 1 km de autonomie la viteze obișnuite și poate oferi, de asemenea, propulsie electrică atunci când rulați liber sau când călătoriți cu sarcină redusă.
La rulare sau frânare, motorul electric se transformă într-un generator pentru a capta energia cinetică și a reîncărca bateria cu energie electrică. Un generator Belt-Starter permite o tranziție rapidă și fără probleme între modurile hibrid și electric.
Investiții de peste 50 miliarde euro
Sistemul de propulsie hibrid cu eDCT este conceput pentru a optimiza economia de combustibil, cu o reducere de aproape 20% a emisiilor de CO2 comparativ cu un motor cu ardere convențională cu transmisie automată. Modular și inovator, eDCT poate fi potrivit și pentru modelele hibride plug-in datorită elementelor comune de 93% (se schimbă doar modulul de propulsie electrică și invertorul).
Stellantis produce în prezent vehicule hibride în peste 70% din site-urile sale europene. Prin intermediul joint-venture-ului eTransmissions, Stellantis și partenerul său produc în prezent eDCT-uri în Metz, Franța și Torino, Italia, alimentând 11 unități de producție de automobile, cu o capacitate de producție combinată de peste 1,2 milioane de eDCT pe an.
Ca parte a planului său strategic Dare Forward 2030, Stellantis va investi peste 50 de miliarde EUR în electrificare în următorul deceniu și intenționează să realizeze 100% din vânzările sale de autoturisme electrice (BEV) în Europa și 5% pentru autoturisme și vehicule comerciale ușoare. vehicule în Statele Unite până în 2030.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News
Ţi s-a părut interesant acest articol?
Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.
Piața muncii din România intră...
Controale mai dure, camere...
Prețurile petrolului au scăzut...
Investitorii individuali din...
Guvernul a adoptat o ordonanță...
Românii nu mai cred în...
Directoratul Național de...
Curs valutar BNR, 16 decembrie...
Numeroase obligaţii fiscale...
Averea netă a miliardarului...
Compania saudită Midad Energy a devenit unul dintre...
ANAF a dat publicităţii...
România se poziționează în...
Vânzarea bunurilor personale...
Kaufland România anunță programul de funcționare al...
Decalajul de încasare a TVA a...
Președintele României a semnat...
Anunţul momentului de la Casa...
Negocierile de pace dintre...
Programul Rabla Auto 2025 se...
Ford reduce drastic gama de vehicule electrice.
Un investitor în bitcoin vrea...