Suma impresionantă pe care o primesc vedetele pentru 30 de secunde la Super Bowl

Autor: DCBusiness Team
Data publicării:
Super Bowl / sursa foto: Flickr.com
Super Bowl / sursa foto: Flickr.com
Evenimentul care celebrează deschiderea ultimului meci de fotbal american din competiția National Football League este un show urmărit de majoritatea cetățenilor americani, motiv pentru care, în jurul acestei partide se adună multe vedete și companii care vor să își promoveze produsele și să își crească veniturile.

Anul trecut, Super Bowl a atras peste 115 milioane de telespectatori. Această audiență uriașă este ceea ce face ca marile branduri să investească zeci de milioane de dolari pentru doar câteva secunde de difuzare la televizor.

În contextul în care telespectatorii pot urmării evenimentul inclusiv de pe telefon, timpul de emisie în direct a devenit și mai valoros.

Pentru Super Bowl 2024, reclamele s-au vândut mai scump decât la meciul de anul trecut, cu un interval cuprins între 6,5 și 7 milioane de dolari pentru un spot de 30 de secunde, potrivit unor surse ale CNN.

Conform acestora, CBS a vândut aproape toate spațiile alocate pentru publicitare deja din noiembrie anul trecut, cu câteva luni înainte de marele meci.

În acest an, T-Mobile a încheiat contracte cu mai multe celebrități ca niciodată pentru campaniile de la Super Bowl. Compania are o lungă istorie de cu celebritățile care participă la deschiderea evenimentului.

Anul trecut, Zach Braff și Donald Faison, doi dintre actorii serialului "Scrubs", au făcut echipă cu John Travolta pentru un spectacol muzical, iar anul acesta, duo-ul s-a întors, dar de data aceasta în colaborare cu starul din "Aquaman", Jason Momoa, și actrița Jennifer Beals.

Jason Momoa este reprezentat de agenția WME, care are anul acesta peste 30 de contracte de reclame pentru Super Bowl.

Deși vedetele primesc aceste sume impresionante, de obicei, se gândesc de două ori înainte să aleagă să colaboreze cu un brand sau altul.

"De multe ori oamenii spun nu pentru că nu se li potrivește", spune Curtis, unul dintre agenții companiei WME, care face contracte cu brandurile și vedetele de la Super Bowl. "Majoritatea talentelor nu vor să facă o reclamă doar de dragul de a face o reclamă. Ei vor ceva care să fie fidel stilului lor și ceva de care să fie mândri pe scenă. Sunt o mulțime de oameni care se uită, așa că este important să se simtă cu adevărat că se potrivește."

Google News icon  Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News

Ţi s-a părut interesant acest articol?

Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.

Reperele zilei

Ştiri Recomandate

Un tren trece prin fața unor blocuri / Foto: Arhivă

Ordonanța trenuleț lasă trenurile ”ca-n gară”

Începând din acest weekend, călătorii care utilizează...

TikTok / Foto: EPA/ERIK S. LESSER / Agerpres
Un tractor ară câmpul / Foto: Freepik
Notar / Foto: Freepik
Bani / Foto: DCBusiness
Magazin Ikea din Polinia / Foto: Google Maps

Mine antitanc la Ikea! Gafă de proporții în Polonia

Un incident bizar în Polonia a dus la demiterea unui...

Bursa / sursa foto: Freepik.com / frimufilms
Ola Kalenius / Foto: Mercedes

Șeful Mercedes cere investiții reciproce între UE și China

Directorul Mercedes-Benz, Ola Källenius, sugerează o...

TikTok / sursa foto: Pexels.com / cottonbro studio

TikTok dispare din SUA. Google și Apple au șters aplicația

Serviciile TikTok au fost suspendate în Statele Unite,...

Microsoft ajunge pe locul trei în industria jocurilor video
Știrile dimineții / Foto: Freepik

Știrile dimineții. Cinci informații pentru începutul zilei

Astăzi aducem în prim-plan cele mai importante subiecte...

Adrian Câciu
Contabil
Flacără la aragaz / Foto: Freepik
Baterii pentru stocarea energiei / Foto: Freepik
TVA
Fabrică de imbuteliere Pepsi

Pepsi, dată în judecată în SUA de protecția consumatorului

Comisia Federală pentru Comerț (FTC), instituția care...

Exploatare de litiu
Fermieri stau pe o combină agricolă / Foto: Freepik
Vaporul eCSOV

A început marea electrificare a transportului naval

Industria navală face pași importanți către un viitor...

ByteDance, compania mamă a TikTok
Stațiune de schi
FMI
Agenție BRD
Foto: Pexels.com
foto: pexels.com

pixel