Suma impresionantă pe care o primesc vedetele pentru 30 de secunde la Super Bowl
Autor: DCBusiness Team
Data publicării:
Super Bowl / sursa foto: Flickr.com
Super Bowl / sursa foto: Flickr.com
Evenimentul care celebrează deschiderea ultimului meci de fotbal american din competiția National Football League este un show urmărit de majoritatea cetățenilor americani, motiv pentru care, în jurul acestei partide se adună multe vedete și companii care vor să își promoveze produsele și să își crească veniturile.

Anul trecut, Super Bowl a atras peste 115 milioane de telespectatori. Această audiență uriașă este ceea ce face ca marile branduri să investească zeci de milioane de dolari pentru doar câteva secunde de difuzare la televizor.

În contextul în care telespectatorii pot urmării evenimentul inclusiv de pe telefon, timpul de emisie în direct a devenit și mai valoros.

Pentru Super Bowl 2024, reclamele s-au vândut mai scump decât la meciul de anul trecut, cu un interval cuprins între 6,5 și 7 milioane de dolari pentru un spot de 30 de secunde, potrivit unor surse ale CNN.

Conform acestora, CBS a vândut aproape toate spațiile alocate pentru publicitare deja din noiembrie anul trecut, cu câteva luni înainte de marele meci.

În acest an, T-Mobile a încheiat contracte cu mai multe celebrități ca niciodată pentru campaniile de la Super Bowl. Compania are o lungă istorie de cu celebritățile care participă la deschiderea evenimentului.

Anul trecut, Zach Braff și Donald Faison, doi dintre actorii serialului "Scrubs", au făcut echipă cu John Travolta pentru un spectacol muzical, iar anul acesta, duo-ul s-a întors, dar de data aceasta în colaborare cu starul din "Aquaman", Jason Momoa, și actrița Jennifer Beals.

Jason Momoa este reprezentat de agenția WME, care are anul acesta peste 30 de contracte de reclame pentru Super Bowl.

Deși vedetele primesc aceste sume impresionante, de obicei, se gândesc de două ori înainte să aleagă să colaboreze cu un brand sau altul.

"De multe ori oamenii spun nu pentru că nu se li potrivește", spune Curtis, unul dintre agenții companiei WME, care face contracte cu brandurile și vedetele de la Super Bowl. "Majoritatea talentelor nu vor să facă o reclamă doar de dragul de a face o reclamă. Ei vor ceva care să fie fidel stilului lor și ceva de care să fie mândri pe scenă. Sunt o mulțime de oameni care se uită, așa că este important să se simtă cu adevărat că se potrivește."

Google News icon  Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News

Ţi s-a părut interesant acest articol?

Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.

Reperele zilei

DC Media Group Audience

Ştiri Recomandate

Conducerea Poștei Române s-a baricadat de teama unui protest

Blocul Sindical Național a organizat joi, 22 februarie,...

Scutirea de la impozitare a unor vehicule se modifică

La ora actuală, Codul Fiscal acordă scutiri de impozit...

Alimente cu preț redus. Obligații noi pentru retaileri

Românii aruncă la gunoi anual 2,5 milioane de tone de...

Nouă OUG pentru consumatorii vulnerabili de energie

Guvernul urmează să aprobe în ședința de joi, 22...

Ministrul Mediului anunță când vor începe programele Rabla

Mircea Fechet a oferit explicațiile necesare. Ce spune...

Impozit minim global. Cine și de ce va plăti această taxă

Impozitul minim global a intrat în vigoare în România la...

Vocea românilor. Cât costă mâncarea pentru o zi VIDEO

Costul vieții în România este o temă care preocupă mulți...

De ce renunță românii la produsele ECO

Mai mult de jumătate din consumatorii de produse ECO au...

Creștere de 20,5% a afacerilor din comerţul cu autovehicule

Volumul cifrei de afaceri din comerţul cu ridicata şi cu...


pixel