Fitch Ratings confirmă ratingul României, dar ne avertizează. Care sunt consecințele
Rating susţinut de apartenenţa...
Tesla este pe cale să beneficieze de un tarif redus pentru mașinile construite în China și exportate în Uniunea Europeană, după ce executivul blocului comunitar a revizuit marți taxele punitive propuse pentru importurile de vehicule electrice fabricate în China.
Revizuirile fac parte din constatările preliminare emise de Comisia Europeană în cadrul celei mai importante investigații UE privind subvențiile presupuse din partea Chinei, care a provocat amenințări de represalii din partea Beijingului.
Comisia, care gestionează politica comercială a blocului, susține că tarifele propuse sunt necesare pentru a crea condiții de concurență echitabile și pentru a contracara ceea ce consideră a fi subvenții neloiale.
Comisia a stabilit un nou tarif redus de 9% pentru Tesla, mai mic decât cel de 20,8% indicat în luna iulie, și a precizat că unele companii chineze implicate în parteneriate cu producători auto din UE ar putea beneficia de tarife punitive mai mici pentru importurile de vehicule electrice fabricate în China.
Aceste tarife se adaugă la taxa standard de 10% a UE pentru importurile de mașini.
Tesla solicitase recalcularea ratei sale, pe baza subvențiilor specifice pe care le-a primit compania. Comisia a declarat marți că a verificat faptul că compania americană a primit mai puține subvenții din partea guvernului chinez comparativ cu producătorii de vehicule electrice din China, pe care Bruxellesul i-a investigat.
Comisia a afirmat că încă consideră că producția de vehicule electrice din China a beneficiat de subvenții extinse și a propus taxe finale de până la 36,3%. Aceasta este puțin mai mică decât taxa maximă provizorie de 37,6% stabilită în iulie pentru companiile care nu au cooperat cu investigația antisubvenție a UE.
Tesla a fost printre companiile clasificate ca fiind cooperante în cadrul investigației UE.
Comisia a declarat că cele trei companii analizate vor primi taxe provizorii ușor mai mici. Pentru gigantul chinez de vehicule electrice BYD 002594.SZ, rata este de 17,0%, pentru Geely GEELY.UL 19,3% și pentru SAIC 600104.SS 36,3%.
În luna iulie, Comisia a stabilit taxe provizorii între 17,4% și 37,6%. Pentru BYD 002594.SZ, rata suplimentară era de 17,4%, pentru Geely GEELY.UL 19,9% și pentru SAIC 600104.SS 37,6%.
Companiile chineze implicate în parteneriate cu producători din UE ar putea fi, de asemenea, eligibile pentru tarife mai mici, aplicabile companiei chineze în care sunt integrate, în loc să primească automat cea mai mare rată a taxei, a precizat Comisia.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News
Ţi s-a părut interesant acest articol?
Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.
Rating susţinut de apartenenţa...
Guvernul s-a decis în privința...
Donald Trump a câștigat...
SUA ar putea tăia accesul...
Care este secretul? Nu este...
O selecție a celor semnificative informații ale zilei...
Declarația Unică a suferit...
Premierul Marcel Ciolacu a...
Cercetătorii chilieni au...
Hon Hai propune o colaborare cu...
Continuă lucrările de modernizare a centralei de la...
La o lună după începutul celui de-al doilea mandat al...
Un cuțit de 150.000 de dolari ar putea părea pentru unii...
Bursa de la București încheie...
Libera circulație...
BNR a anunțat cotațiile valutare pentru vineri, 21...
Ministrul Energiei, Sebastian Burduja, a vorbit despre...
Unii investitori încep să-și piardă răbdarea și, prin...
Anunțul a fost făcut de...
Comisia Europeană va căuta soluții alternative pentru...
Suma totală depășește 130 de milioane de dolari.
Buget record pentru apărare.
Un demers care vizează bateriile.
Creșteri semnificative pentru...
Donald Trump și administrația...
DCBusiness aduce în atenția cititorilor săi cele mai...