TikTok a operat modificări și a introdus mai multe funcții

Autor: Delia Gheață
Data publicării:
Despre ce este vorba
Despre ce este vorba
Compania a făcut o serie de angajamente și încearcă să-și onoreze promisiunile.

Prin urmare, TikTok a introdus mai multe funcţii noi în prima parte a anului 2023.

"TikTok îi inspiră pe oameni să îşi împărtăşească creativitatea, cunoştinţele şi pasiunile cu alţii în timp ce se distrează şi aduc bucurie comunităţii. Pentru a oferi un spaţiu primitor şi autentic, TikTok a introdus mai multe funcţii noi în prima parte a anului 2023, pornind de la angajamentul companiei de a crea experienţe sigure şi pozitive pentru comunitatea globală. TikTok este un mediu distractiv şi incluziv în care oamenii pot crea, pot găsi comunităţi şi se pot distra, iar platforma acţionează pentru a elimina conţinutul care încalcă Regulile Comunităţii şi pentru a limita conţinutul care poate fi nepotrivit pentru o audienţă extinsă. Obiectivul TikTok este de a identifica şi a elimina conţinutul care încalcă politicile platformei rapid şi la scară largă. Pentru a continua aceste eforturi, TikTok lucrează să: prioritizeze eliminarea rapidă a conţinutului extrem, cum ar fi materialele de abuz sexual asupra copiilor (CSAM) şi extremismul violent; minimizeze vizualizările conţinutului care încalcă Regulile Comunităţii TikTok; asigure acurateţe, consistenţă şi echitate pentru creatorii de pe platformă", se spune în comunicat.

În acest sens, platforma utilizează un mix format din tehnologia automatizată şi specialişti în moderare care pot lua decizii contextuale pe subiecte nuanţate, cum ar fi dezinformarea, discursul instigator la ură şi hărţuirea.

Pe măsură ce comunitatea continuă să crească şi să se exprime autentic - inclusiv prin intermediul experienţelor noi precum clipurile mai lungi, LIVE şi TikTok Now - evoluează şi abordarea TikTok în ceea ce priveşte moderarea conţinutului. Astfel, TikTok a actualizat sistemele de revizuire a conţinutului, pentru a încorpora mai eficient gradul de risc al unui videoclip (pe baza tipului de încălcare potenţială) şi audienţa aşteptată (pe baza conturilor urmărite), pentru a determina dacă conţinutul respectiv va fi eliminat, trimis pentru a fi revizuit de către un specialist sau dacă trebuie luată o altă decizie.

De asemenea, platforma ia măsuri precum funcţiile care au restricţii de vârstă, marcarea conţinutului neeligibil pentru recomandare şi sistemul de organizare a conţinutului pe baza maturităţii (Content Levels), pentru a reduce conţinutul nepotrivit prin limitarea persoanelor care pot crea sau urmări anumite tipuri de conţinut.

Încrederea şi autenticitatea reprezintă motorul creativităţii - iar TikTok joacă un rol important în încurajarea discuţiilor despre schimbări climatice pe platformă. În luna aprilie a acestui an, TikTok a anunţat o serie de iniţiative pentru a reduce dezinformarea despre schimbările climatice şi promovează informaţiile oficiale pe tot parcursul anului.

Astfel, TikTok aplică noua politică privind dezinformarea asupra schimbărilor climatice, ce are ca scop eliminarea informaţiilor false, care neagă date ştiinţifice cunoscute, cum ar fi conţinutul care contestă existenţa schimbărilor climatice sau factorii care contribuie la aceasta.

"Similar cu alte politici referitoare la dezinformare, TikTok a început să lucreze cu parteneri independenţi de fact-checking prin care se asigură de acurateţea conţinutului. În plus, platforma a introdus şi un nou instrument de căutare care îi redirecţionează pe cei care caută conţinut legat de schimbările climatice către informaţii oficiale", se arată în comunicatul companiei.

TikTok a introdus Biblioteca de sunete comerciale (Commercial Music Library - CML), o bibliotecă globală de muzică pre-autorizată care ajută brandurile de toate dimensiunile să găsească mai uşor muzica potrivită pentru conţinutul de pe TikTok. Biblioteca de sunete comerciale conectează brandurile cu peste 1 milion de sunete şi melodii ale artiştilor consacraţi şi emergenţi, pentru a le ajuta să spună poveşti noi mai uşor, mai rapid şi mai creativ şi să interacţioneze cu audienţe noi.

În plus, TikTok continuă eforturile pentru a extinde instrumentele destinate brandurilor şi anunţă Programul Artist Impact. Noul program aduce şi mai multă muzică de la artişti globali pe platformă şi oferă oportunităţi mai mari companiilor şi artiştilor să se conecteze. Programul le permite artiştilor să îşi monetizeze muzica pe TikTok şi brandurilor să folosească sunetele în conţinutul lor pentru a fi descoperite şi redescoperite pe pieţele din întreaga lume.

"TikTok va continua să investească în îmbunătăţirea funcţiilor actuale şi în dezvoltarea unor instrumente noi pentru a ajuta comunitatea să rămână în control în timp ce îşi exprimă creativitatea, se conectează autentic şi se distrează pe platformă", dă asigurări platforma. TikTok este destinaţia principală pentru conţinut video scurt pentru mobil. TikTok are birouri globale în Los Angeles, New York, London, Paris, Berlin, Polonia, Israel, Dubai, Singapore, Jakarta, Seul şi Tokyo.

Google News icon  Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News

Ţi s-a părut interesant acest articol?

Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.

Reperele zilei

Ştiri Recomandate

Bani / FOTO: Freepik
foto: pexels.com
Donad Trump în timpul unei vizite la zidul de la granița cu Mexic
Știrile dimineții

Știrile dimineții. Cinci informații pentru începutul zilei

Astăzi explorăm subiecte care aduc în prim-plan decizii...

Un tren trece prin fața unor blocuri / Foto: Arhivă

Ordonanța trenuleț lasă trenurile ”ca-n gară”

Începând din acest weekend, călătorii care utilizează...

TikTok / Foto: EPA/ERIK S. LESSER / Agerpres
Un tractor ară câmpul / Foto: Freepik
Notar / Foto: Freepik
Bani / Foto: DCBusiness
Magazin Ikea din Polinia / Foto: Google Maps

Mine antitanc la Ikea! Gafă de proporții în Polonia

Un incident bizar în Polonia a dus la demiterea unui...

Bursa / sursa foto: Freepik.com / frimufilms
Ola Kalenius / Foto: Mercedes

Șeful Mercedes cere investiții reciproce între UE și China

Directorul Mercedes-Benz, Ola Källenius, sugerează o...

TikTok / sursa foto: Pexels.com / cottonbro studio

TikTok dispare din SUA. Google și Apple au șters aplicația

Serviciile TikTok au fost suspendate în Statele Unite,...

Microsoft ajunge pe locul trei în industria jocurilor video
Știrile dimineții / Foto: Freepik

Știrile dimineții. Cinci informații pentru începutul zilei

Astăzi aducem în prim-plan cele mai importante subiecte...

Adrian Câciu
Contabil
Flacără la aragaz / Foto: Freepik
Baterii pentru stocarea energiei / Foto: Freepik
TVA
Fabrică de imbuteliere Pepsi

Pepsi, dată în judecată în SUA de protecția consumatorului

Comisia Federală pentru Comerț (FTC), instituția care...

Exploatare de litiu
Fermieri stau pe o combină agricolă / Foto: Freepik
Vaporul eCSOV

A început marea electrificare a transportului naval

Industria navală face pași importanți către un viitor...


pixel