TikTok a operat modificări și a introdus mai multe funcții

Autor: Delia Gheață
Data publicării:
Despre ce este vorba
Despre ce este vorba
Compania a făcut o serie de angajamente și încearcă să-și onoreze promisiunile.

Prin urmare, TikTok a introdus mai multe funcţii noi în prima parte a anului 2023.

"TikTok îi inspiră pe oameni să îşi împărtăşească creativitatea, cunoştinţele şi pasiunile cu alţii în timp ce se distrează şi aduc bucurie comunităţii. Pentru a oferi un spaţiu primitor şi autentic, TikTok a introdus mai multe funcţii noi în prima parte a anului 2023, pornind de la angajamentul companiei de a crea experienţe sigure şi pozitive pentru comunitatea globală. TikTok este un mediu distractiv şi incluziv în care oamenii pot crea, pot găsi comunităţi şi se pot distra, iar platforma acţionează pentru a elimina conţinutul care încalcă Regulile Comunităţii şi pentru a limita conţinutul care poate fi nepotrivit pentru o audienţă extinsă. Obiectivul TikTok este de a identifica şi a elimina conţinutul care încalcă politicile platformei rapid şi la scară largă. Pentru a continua aceste eforturi, TikTok lucrează să: prioritizeze eliminarea rapidă a conţinutului extrem, cum ar fi materialele de abuz sexual asupra copiilor (CSAM) şi extremismul violent; minimizeze vizualizările conţinutului care încalcă Regulile Comunităţii TikTok; asigure acurateţe, consistenţă şi echitate pentru creatorii de pe platformă", se spune în comunicat.

În acest sens, platforma utilizează un mix format din tehnologia automatizată şi specialişti în moderare care pot lua decizii contextuale pe subiecte nuanţate, cum ar fi dezinformarea, discursul instigator la ură şi hărţuirea.

Pe măsură ce comunitatea continuă să crească şi să se exprime autentic - inclusiv prin intermediul experienţelor noi precum clipurile mai lungi, LIVE şi TikTok Now - evoluează şi abordarea TikTok în ceea ce priveşte moderarea conţinutului. Astfel, TikTok a actualizat sistemele de revizuire a conţinutului, pentru a încorpora mai eficient gradul de risc al unui videoclip (pe baza tipului de încălcare potenţială) şi audienţa aşteptată (pe baza conturilor urmărite), pentru a determina dacă conţinutul respectiv va fi eliminat, trimis pentru a fi revizuit de către un specialist sau dacă trebuie luată o altă decizie.

De asemenea, platforma ia măsuri precum funcţiile care au restricţii de vârstă, marcarea conţinutului neeligibil pentru recomandare şi sistemul de organizare a conţinutului pe baza maturităţii (Content Levels), pentru a reduce conţinutul nepotrivit prin limitarea persoanelor care pot crea sau urmări anumite tipuri de conţinut.

Încrederea şi autenticitatea reprezintă motorul creativităţii - iar TikTok joacă un rol important în încurajarea discuţiilor despre schimbări climatice pe platformă. În luna aprilie a acestui an, TikTok a anunţat o serie de iniţiative pentru a reduce dezinformarea despre schimbările climatice şi promovează informaţiile oficiale pe tot parcursul anului.

Astfel, TikTok aplică noua politică privind dezinformarea asupra schimbărilor climatice, ce are ca scop eliminarea informaţiilor false, care neagă date ştiinţifice cunoscute, cum ar fi conţinutul care contestă existenţa schimbărilor climatice sau factorii care contribuie la aceasta.

"Similar cu alte politici referitoare la dezinformare, TikTok a început să lucreze cu parteneri independenţi de fact-checking prin care se asigură de acurateţea conţinutului. În plus, platforma a introdus şi un nou instrument de căutare care îi redirecţionează pe cei care caută conţinut legat de schimbările climatice către informaţii oficiale", se arată în comunicatul companiei.

TikTok a introdus Biblioteca de sunete comerciale (Commercial Music Library - CML), o bibliotecă globală de muzică pre-autorizată care ajută brandurile de toate dimensiunile să găsească mai uşor muzica potrivită pentru conţinutul de pe TikTok. Biblioteca de sunete comerciale conectează brandurile cu peste 1 milion de sunete şi melodii ale artiştilor consacraţi şi emergenţi, pentru a le ajuta să spună poveşti noi mai uşor, mai rapid şi mai creativ şi să interacţioneze cu audienţe noi.

În plus, TikTok continuă eforturile pentru a extinde instrumentele destinate brandurilor şi anunţă Programul Artist Impact. Noul program aduce şi mai multă muzică de la artişti globali pe platformă şi oferă oportunităţi mai mari companiilor şi artiştilor să se conecteze. Programul le permite artiştilor să îşi monetizeze muzica pe TikTok şi brandurilor să folosească sunetele în conţinutul lor pentru a fi descoperite şi redescoperite pe pieţele din întreaga lume.

"TikTok va continua să investească în îmbunătăţirea funcţiilor actuale şi în dezvoltarea unor instrumente noi pentru a ajuta comunitatea să rămână în control în timp ce îşi exprimă creativitatea, se conectează autentic şi se distrează pe platformă", dă asigurări platforma. TikTok este destinaţia principală pentru conţinut video scurt pentru mobil. TikTok are birouri globale în Los Angeles, New York, London, Paris, Berlin, Polonia, Israel, Dubai, Singapore, Jakarta, Seul şi Tokyo.

Google News icon  Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News

Ţi s-a părut interesant acest articol?

Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.

Reperele zilei

Ştiri Recomandate

Banca Europeană de Investiții / Foto: BEI
Acces gratuit la apă potabilă în aeroporturile din România. Ce spune Ministerul Transporturilor - FOTO: Freepik@EyeEm
Se modifică modul de acordare a alocațiilor pentru copii
Angajați
TVA / Foto: Freepik.com
masini de lux - FOTO: Freepik@maxmamchurov
Transportul aerian de mărfuri în România, în creștere cu aproape 10% în primele 9 luni din 2025 - FOTO: Freepik@eaktopapps

Recordul absolut pentru piața românească de artă sacră

O icoană pictată de Nicolae Grigorescu în tinerețe a...

Bursa de la București

Bursa de la București urcă

Bursa de Valori Bucureşti a înregistrat săptămâna aceasta creșteri importante

Covrigi. Foto: Freepik.com

Topul patiseriilor din România. Ce arată cifrele

Luca, Petru și Matei își împart piața patiseriilor.

București
Mai mulți angajați lucrează într-un birou / Foto: Freepik

ANAF. Reguli fiscale dure pentru multinaționale în 2026

Reguli noi, controale extinse și deduceri limitate:...

Tancuri rusești
Bani. Foto: Freepik.com

O primărie a fost amendată cu 70.000 de lei

Autoritățile au confiscat primul utilaj folosit ilegal...

Toți români vor avea un cont bancar
Ministerul Finanțelor
Vouchere de vacanță
Sediul Oracle din Austin, Texas
RCA

Ce noi reguli RCA se aplică de la 13 decembrie 2025

O parte dintre modificările aduse Legii RCA prin actul...

Scoaterea banilor din firmă se complică

Adio împrumuturi între firmă și asociat: ANAF schimbă tot

Împrumuturile între firme și asociați intră sub reguli...

Mima Lonea din Petrila
Pană de curent / Foto: Freepik
Dolari și aur / Foto: Freepik
trenuri / Foto: Freepik
Lukoil
Femei la cumpărături cu ocazia sărbătorilor de iarnă / Foto: Freepik

pixel