Top 10 averi făcute pe TikTok. Surpriza de pe locul întâi

Autor: Oana Pavelescu
Data publicării:
TikTok, planuri pentru anul 2021
TikTok, planuri pentru anul 2021
Lansat în 2014, TikTok a devenit una dintre cele mai utilizate rețele de socializare din întreaga lume. Carantinele impuse din cauza pandemiei au afectat negativ multe companii, dar cu siguranță a ajutat la explozia num[rului de utilizatori ai acestei aplicații de partajare video. Așadar datorită pandemiei TikTok a devenit una dintre cele mai virale tendințe de pe glob, cu milioane de utilizatori noi care s-au alăturat.

La fel ca Youtube și Instagram, TikTok permite creatorilor de videoclipuri și influencer-ilor să câștige sume serioase de bani prin plasarea produselor în videoclipuri. 

Locul 10

Josh Richards: 1,5 milioane de dolari

Josh Richards s-a alăturat TikTok în 2019 și a obținut rapid o popularitate imensă prin videoclipurile sale de lip sync și dans. Cu aproape 25 de milioane de abonați, este una dintre cele mai mari vedete ale lui Tik Tok.

În mai puțin de un an, a reușit să obțină acorduri de parteneriat cu mărci precum HouseParty și Reebok, și-a lansat propriul influencer merch, a cofondat propria companie de impresariat cunoscută sub numele de TalentX, precum și o marcă de băuturi numită Ani Energy. Forbes a estimat veniturile anuale din TikTok la 1,5 milioane de dolari.

Locul 9

Riyaz Ali: 2 milioane de dolari

Riyaz Ali, un indian în vârstă de 17 ani, este cunoscut mai ales pentru videoclipurile sale lip sync. Tânărul a început inițial cu postarea de conținut video pe pagina sa de Instagram în 2017, dar Ali a trecut rapid la TikTok și a devenit una dintre cele mai mari vedete ale aplicației.

Cu peste 40 de milioane de abonați, Ali a câștigat o popularitate imensă și a fost prezentat în unele dintre cele mai proeminente videoclipuri muzicale din India din ultimii doi ani. Câștigurile sale pe o singură postare sunt estimate la 35000 USD, în timp ce valoarea sa netă este considerată a fi de aproximativ 2 milioane USD.

Locul 8

Jacob Sartorius: 3 milioane de dolari

Jacob Sartorius, în vârstă de 18 ani, a început cu videoclipuri de comedie pe Vine și YouTube și a trecut rapid la videoclipurile de lip synk pe Tik Tok în 2016. În prezent are aproape 25 de milioane de abonați și peste 1,5 miliarde de aprecieri în aplicația de streaming.


În 2016 a lansat primul său single Sweatshirt, care a debutat în top 100 Billboard și care l-a ajutat să câștige și mai multă popularitate. De atunci a făcut turnee în 7 țări și continuă să câștige fani în întreaga lume. Valoarea sa netă actuală este estimată la 3 milioane de dolari.

Locul 7

Dixie D’Amelio

Sora mai mare a lui Charli D'Amelio, Dixie, este, de asemenea, unul dintre cei mai renumiți creatori de conținut de pe Tik Tok. Și-a început cariera după ce fratele ei și s-a decis să se concentreze mai mult pe muzică decât pe dans.

Single-ul ei Be Happy lansat în vara anului 2020 a continuat să aibă peste 50 de milioane de stream-uri pe Spotify, ceea ce a determinat-o să lanseze un alt single cu Wiz Khalifa în decembrie 2020. A obținut un acord cu Morphe și a lucrat la multe alte postări sponsorizate cu diverse mărci pe tot parcursul anului trecut. Forbes a estimat că veniturile sale anuale folosind TikTok sunt de 2,9 milioane de dolari, iar valoarea sa netă este estimată la aproximativ 3 milioane de dolari.

Citește și: Proprietarul TikTok luptă pentru aplicația Douyin. Discuții cu bănci

Locul 6

Zach King: 3 milioane de dolari

Spre deosebire de celelalte celebrități de pe TikTok prezentate în această listă, Zach King a început să realizeze conținut video scurt cu mult înainte ca TikTok să aducă acest concept sau ca Musical.ly să existe vreodată. El a fost unul dintre cei mai renumiți creatori de pe YouTube și Vine din acea vreme, înainte ca acesta de a se alăture TikTok în 2016.

A devenit rapid unul dintre cei mai urmăriți utilizatori ai TikTok, cu peste 50 de milioane abonați și chiar a creat unul dintre cele mai vizionate videoclipuri, cu peste 2 miliarde de vizionări în 2019. Astăzi, valoarea sa netă este estimată la 3 milioane de dolari.

Locul 5

Loren Gray: 5 milioane de dolari

Loren Gray și-a început cariera pe TikTok când era în clasa a 6-a, în 2015, atunci când aplicația era încă cunoscută sub numele de Musical.ly. Al șaselea cel mai urmărit TikToker în prezent, Gray are peste 50 de milioane de abonați în aplicație și este unul dintre cei mai renumiți creatori de conținut din întreaga lume.

După ce a semnat un contract cu Virgin Records în 2018, a lansat 8 single-uri după care cariera sa muzicală a explodat. De asemenea, a lucrat cu unele dintre cele mai mari mărci, precum Burger King, Hyundai, Sketchers și Revlon. Forbes a estimat că veniturile sale anuale folosind TikTok sunt de 2,6 milioane de dolari, iar valoarea sa netă este considerată a fi de aproximativ 5 milioane de dolari.

Locul 4

Addison Rae Easterling: 5 milioane de dolari

Addison Rae și-a început cariera de TikToker realizând simple videoclipuri de dans în timp ce participa la testele de la Louisiana State University acum un an și a devenit rapid cea mai mare vedetă TikTok, cu peste 50 de milioane de abonați în mai puțin de un an.

După ce a ajuns la un milion de abonați anul trecut, ea a început să creeze conținut pentru mărci precum Fashion Nova și Daniel Wellington. Succesul ei tot mai mare a dus, de asemenea, la acorduri și colaborări cu companii de renume precum American Eagle și Reebok. Mai mult, ea și-a lansat recent propria linie de cosmetice vegane cunoscută sub numele de Item Beauty. Forbes a estimat că veniturile sale anuale folosind TikTok sunt de 5 milioane de dolari, ceea ce reprezintă și valoarea ei curentă.

Locul 3

Baby Ariel: 6 milioane de dolari

Baby Ariel a început să posteze videouri lip-sync încă de pe vremea când TikTok era cunoscut sub numele de Musical.ly. Cu peste 35 de milioane de abonați, ea s-a aventurat acum în alte forme de divertisment video, cum ar fi și actoria și dansul.

A fost prezentată de revista People pentru campania sa anti-bullying, precum și alte publicații precum Forbes, revista Billboard și USA Today pentru că este una dintre cele mai influente personalități online. A debutat și în emisiuni TV și filme pe Nickelodeon și pe canalul Disney. Valoarea sa netă actuală este estimată la 6 milioane de dolari.

Locul 2

Charli D'Amelio: 8 milioane de dolari

Regina TikTok, Charli D'Amelio este cel mai urmărit creator de conținut din aplicație, cu peste 107 milioane de abonați. Și-a început cariera TikTok la doar 15 ani în 2019, a creat unele dintre cele mai apreciate și partajate videoclipuri cu provocări de dans din aplicație.

Cariera lui D’Amelio a fost în continuă ascensiune. A fost invitată de Bebe Rexha, a apărut în videoclipul muzical al cântăreței, a apărut într-o reclamă Superbowl și chiar a avut o apariție în Tonight Show cu Jimmy Fallon. Mai mult, ea și-a asigurat multe oferte cu mărci precum EOS și Invisalign. Forbes a estimat că veniturile sale anuale folosind TikTok sunt de 4 milioane de dolari, iar valoarea sa netă este considerată a fi de aproximativ 8 milioane de dolari.

Locul 1

Will Smith: 350 de milioane de dolari

Will Smith poate face bani din orice. Fie că este vorba de muzică, actorie sau chiar conținut TikTok el iese întotdeauna în frunte. S-a alăturat aplicației la sfârșitul anului 2019 și de atunci a creat tone de videoclipuri virale.

Astăzi este al 9-lea cel mai urmărit utilizator de pe Tik Tok, cu peste 40 de milioane de abonați și 271 de milioane de aprecieri video. Datorită ilustrei sale cariere, valoarea sa netă este estimată la 350 de milioane de dolari.

Google News icon  Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News

Ţi s-a părut interesant acest articol?

Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.

Reperele zilei

Ştiri Recomandate

Bursa de Valori București
Ministrul Marcel Boloș / FOTO: Facebook
Stație de transformare / Foto: Freepik
ArcelorMittal

ArcelorMittal amână investițiile verzi planificate în UE

Al doilea mare producător de oțel din lume are pretenții...

Cu ochii pe mesaje / FOTO: Freepik
foto: pexels.com
Concedieri / sursa foto: Freepik.com / Drazen Zigic
Aragaz / FOTO: Unsplash

Ungaria caută noi surse de aprovizionare cu gaz natural

O strategie menită să asigure un echilibru între...

Om de afaceri / FOTO: Freepik

Companiile chineze se agață de dolarul american

Companiile chineze își păstrează dolarii,...

Date ROBOR

A crescut ROBOR. Veste proastă pentru cei care au credite

Indicele ROBOR la trei luni a crescut la 5,75% pe an,...

Un tractor ară câmpul / Foto: Freepik

AFM. Încep înscrierile în programul Rabla pentru Tractoare

Înscrierea dealerilor în Programul Rabla pentru...

Palatul CEC
Germania. Foto: Ingo Joseph - Pexels
Ruble
Ministrul Adrian Câciu / FOTO: Gov.ro
SUA-China / FOTO: Freepik
Banca Naţională a României
Wall Street
Bună dimineața!
Tehnologie avansată / FOTO: Freepik

Suedezii propun asistentul virtual cu ”mii de fețe”

La show-ul de tehnologie Gitex 2024 desfășurat recent în...

Centrala Iernut a Romgaz / Foto: Romgaz
Marcel Ciolacu

Guvernul prelungește plafonarea prețului la energie

Premierul Marcel Ciolacu a făcut un anunț important...

Cu mâna întinsă / FOTO: Wikipedia

pixel