AFM. Încep înscrierile în programul Rabla pentru Tractoare
Înscrierea dealerilor în Programul Rabla pentru...
De asemenea, gigantul auto și-a majorat previziunile pentru anul fiscal care se va încheia la 31 martie și și-a mărit dividendele și programul de răscumpărare de acțiuni. Acțiunile sale tranzacționate în SUA au închis miercuri cu o majorare de 6%, confrom Reuters.
Toyota s-a abținut ani de zile să facă investiții mari în vehicule electrice, spunând în repetate rânduri că a considerat că modelele hibrid Toyota, sunt un produs mai bun pentru majoritatea clienților de mașini electrice. Compania a cedat în cele din urmă în iunie, dezvăluind un plan ambițios de a face investiții mari în baterii destinate acestor vehicule și de a crește vânzările de vehicule electrice la 1,5 milioane pe an până în 2026. Marți, compania a declarat că va cheltui 8 miliarde de dolari pentru a extinde o fabrică de baterii aflată în construcție în Carolina de Nord, care va fi inaugurată în 2025.
Dar, în condițiile în care cumpărătorii de automobile, în special în SUA, se îndepărtează de vehiculele electrice pe fondul costurilor de finanțare mai mari și al îngrijorărilor legate de încărcare, Toyota se află acum în poziția de a beneficia de o cerere mai mare pentru produsele lor.
Vânzările de mașini hibrid Toyota au crescut cu 41% față de anul trecut, până la aproximativ 888.000, iar vânzările de modele hibrid plug-in au crescut cu aproape 90% față de anul trecut, până la aproximativ 39.000 de unități. "Vehiculele electrice", inclusiv ambele tipuri de hibrid, modelele electrice cu baterii și vehiculele alimentate cu pile de combustie, au reprezentat 36,4% din totalul vânzărilor globale ale Toyota în trimestrul respectiv, în creștere de la 27,3% cu un an înainte.
Toyota a precizat că profitul operațional din ultimul trimestrul a crescut cu peste 155% față de anul trecut, la 1.440 de miliarde de yeni (9,5 miliarde de dolari). Prețurile puternice ale modelelor hibride ale Toyota, inclusiv noul Prius, au contribuit la creșterea profitului de la an la an.
O parte din creșterea profitului Toyota de la un an la altul a fost determinată de ratele de schimb, mai exact de slăbirea yenului în raport cu dolarul american și euro. În medie, pe parcursul trimestrului, un dolar a valorat 145 de yeni, față de 138 de yeni în același trimestru din 2022.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News
Ţi s-a părut interesant acest articol?
Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.
Înscrierea dealerilor în Programul Rabla pentru...
Greenpeace România a câștigat...
La Palatul Victoria, a fost...
China anunţă că este dispusă să...
Curs valutar BNR, 21 noiembrie...
Florian Lixandru, candidatul...
Grupaj de știri.
La show-ul de tehnologie Gitex 2024 desfășurat recent în...
Activitatea RAR este blocată...
Premierul Marcel Ciolacu a făcut un anunț important...
Șeful unuia dintre cele mai...
Decizia adoptată în ședința de...
Documentul a fost parafat la Budapesta de Zsolt Hernadi,...
Trenul nou a fost anulat joi...
În şedinţa de joi a...
Legile gravitației par să se...
Evenimentul va avea loc, cel mai probabil, în primele...
MF sprijină autoritățile locale...
Potrivit celui mai recent...
La data de 19 noiembrie 2024,...
Camera de Comerț și Industrie a României (CCIR) a...
O nouă inițiativă legislativă promite să revoluționeze...