Vânzările Dacia în Europa au crescut în martie cu peste 67%
Autor: Ciprian Dumitrache
Data actualizării:
Data publicării:
În primele trei luni din 2021, livrările de autoturisme Dacia au crescut cu 6,9% în Europa.
În primele trei luni din 2021, livrările de autoturisme Dacia au crescut cu 6,9% în Europa.
Vânzările de autoturisme Dacia în Europa au înregistrat în martie un avans de 67,4%, raportat la luna martie din 2020, iar cota de piaţă a producătorului de automobile a urcat la 2,5%, de la 2,4%, arată datele publicate vineri de Asociaţia Constructorilor Europeni de Automobile (ACEA).

Un număr de 34.200 de autoturisme Dacia au fost înmatriculate în martie în Europa, comparativ cu 20.433 în perioada similară din 2020.

În primele trei luni din acest an, livrările de autoturisme Dacia au crescut cu 6,9% în Europa, iar cota de piaţă a producătorului de automobile a urcat la 2,9%, de la 2,7% în perioada similară din 2020. Înmatriculările de autoturisme Dacia în Europa s-au cifrat la 88.913 unităţi, în creştere faţă de perioada ianuarie - martie 2020 (83.180 vehicule).

Citește și: CFR Marfă disponibilizează 1.400 de salariaţi

Grupul francez Renault şi Stellantis (producătorul auto printre ale cărui branduri se află Peugeot, Citroen, Opel, Fiat, Jeep, Chrysler şi Alfa Romeo) au raportat creşteri ale vânzărilor de 70,4% şi, respectiv, 140,9%, în timp ce grupurile germane Volkswagen şi Daimler au înregistrat un avans de 45,9% şi, respectiv 10,7%. Livrările Ford au urcat cu 59,2%.

Marii producători auto au raportat rezultate mixte în primele trei luni din acest an. Grupul francez Renault a raportat un declin al vânzărilor de 3%, grupurile germane Volkswagen şi Daimler au înregistrat un recul de 3,8% şi, respectiv 7,3%, în timp ce livrările Ford au scăzut cu 1,8%. Stellantis (producătorul auto printre ale cărui branduri se află Peugeot, Citroen, Opel, Fiat, Jeep, Chrysler şi Alfa Romeo) a înregistrat un avans al vânzărilor de 7,4%.

Vânzările de autoturisme Dacia au înregistrat un declin de 30,2% în Europa anul trecut, iar cota de piaţă a producătorului de automobile a scăzut la 3,4%, de la 3,70% în 2019.

Datele statistice sunt valabile pentru statele din Uniunea Europeană, Marea Britanie şi ţările din Asociaţia Europeană a Liberului Schimb (EFTA), respectiv Islanda, Liechtenstein, Norvegia şi Elveţia.

Google News icon  Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News

Ţi s-a părut interesant acest articol?

Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.

Reperele zilei

DC Media Group Audience

Ştiri Recomandate

UE începe să lucreze la noile sancțiuni împotriva Iranului

Mai multe state membre ale UE au cerut extinderea...

UE vrea ratificarea unui tratat împotriva pescuitului abuziv

Uniunea Europeană și guvernele a 13 țări au îndemnat...

FMI încearcă să calmeze "optimismul exagerat" al pieţelor

Fondul Monetar Internaţional a transmis un avertisment...

Bulgari a dezvăluit cel mai subțire ceas din lume VIDEO

Poate una dintre trăsăturile specifice sau ciudățeniile...

Ceasurile elvețiene iau cu asalt India

Producătorii de ceasuri elvețieni lansează un atac...

PANZANI dorește să intre la Bursa de Valori din Amsterdam

Fondul de investiții CVC a anunțat că vrea să se alăture...

Băncile europene cer să fie declarate sectoare strategice

Băncile europene fac un apel către Uniunea Europeană...

Cum pot fi lansate noi cazinouri în România?

În jocurile de noroc, concurența este un element...


pixel