Război comercial SUA - China. Detalii despre negocierile urmărite de toată planeta
Statele Unite și China au...
Datele statistice sunt valabile pentru statele din Uniunea Europeană, Marea Britanie şi ţările din Asociaţia Europeană a Liberului Schimb (EFTA), respectiv Islanda, Liechtenstein, Norvegia şi Elveţia.
Un număr de 25.792 de autoturisme Dacia au fost înmatriculate în februarie în Europa, comparativ cu 30.056 în perioada similară din 2020.
Toţi marii producători auto au raportat scăderi ale vânzărilor în februarie. Grupul francez Renault şi Stellantis (producătorul auto printre ale cărui branduri se află Peugeot, Citroen, Opel, Fiat, Jeep, Chrysler şi Alfa Romeo) au raportat scăderi ale vânzărilor de 28,6% şi, respectiv, 22,4%, în timp ce grupurile germane Volkswagen şi Daimler au înregistrat un declin de 19% şi, respectiv 20,4%. Livrările Ford au scăzut cu 22,5%.
Citește și: ANRE aduce clarificări privind racordarea la gaze și electricitate
În primele două luni din acest an, livrările de autoturisme Dacia au scăzut cu 12,8% în Europa, iar cota de piaţă a producătorului de automobile a urcat la 3,2%, de la 2,9% în perioada similară din 2020. Înmatriculările de autoturisme Dacia în Europa s-au cifrat la 54.733 unităţi, în scădere faţă de perioada ianuarie - februarie 2020 (62.747 vehicule).
Toţi marii producători auto au raportat scăderi ale vânzărilor în primele două luni din acest an. Grupul francez Renault şi Stellantis (producătorul auto printre ale cărui branduri se află Peugeot, Citroen, Opel, Fiat, Jeep, Chrysler şi Alfa Romeo) au raportat scăderi ale vânzărilor de 25,8% şi, respectiv, 24,6%, în timp ce grupurile germane Volkswagen şi Daimler au înregistrat un declin de 24,1% şi, respectiv, 19,1%. Livrările Ford au scăzut cu 24,4%.
Vânzările de autoturisme Dacia au înregistrat un declin de 30,2% în Europa anul trecut, iar cota de piaţă a producătorului de automobile a scăzut la 3,4%, de la 3,70% în 2019.
Restricţiile impuse în timpul pandemiei de coronavirus (COVID-19), inclusiv închiderea showroom-urilor, au avut un impact fără precedent asupra vânzărilor de maşini în Europa, informează ACEA.
Compania Dacia a fost preluată de Renault în anul 1999. Relansată în 2004 cu modelul Logan, Dacia a devenit un jucător de notorietate pe piaţa auto europeană.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News
Ţi s-a părut interesant acest articol?
Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.
Statele Unite și China au...
Germania, prima economie a Europei, rămâne un pilon de...
Românii care vor să câştige...
O tranzacție colosală, care...
Indicii principali au închis...
În era ascensiunii inteligenței...
Unitatea 2 CNE Cernavodă va...
Procesul antitrust împotriva...
Ministrul Finanțelor lansează o serie de avertismente.
Un pas major în automatizarea...
Ferrari nu cunoaște criza: profituri record într-un...
Aprecierea afișată de euro, de...
Bitcoin a crescut semnificativ vineri, depășind în goană...
BNR a comunicat cursul valutar...
Ministrul interimar al...
O deschidere condiționată pentru finanțare comună.
Gazele rusești, din nou pe masa...
Critici directe din partea...
Indicele bancar ROBOR a crescut...
O clauză frecvent întâlnită în unele contracte...
Compania va suporta toate costurile de restructurare.
Europa susține planul lui Trump...