Vouchere alimente 250 lei (Edenred, Sodexo, Up Romania). Soluţie dacă aţi pierdut cardul sau aţi uitat codul PIN
Autor: Mihai Ciobanu
Data actualizării:
Data publicării:
Vouchere sociale
Vouchere sociale
Există o soluţie simplă în care aţi pierdut sau, pur şi simplu, nu vă mai amintiţi codul PIN al cardului. 

Iată răspunsuri la două dintre cele mai importante întrebări privind cardurile sociale:

Cum să procedez în cazul în care am pierdut cardul?


Beneficiarul care a pierdut – sau dorește să blocheze temporar - cardul social pentru produse alimentare și mese calde trebuie să anunțe imediat pe emitentul cardului, apelând serviciul de Asistență Clienți sau utilizând aplicația mobilă a emitentului. Emiterea unui nou card și expedierea la adresa emitentului se vor face, prin grija emitentului, în termen de 60 de zile de la data la care cardul a fost declarat pierdut. 

Ce se întâmpla daca un beneficiar a pierdut PIN-ul?

Beneficiarul care a pierdut PIN-ul poate accesa opțiunea 'reamintire PIN' din aplicația mobilă a emitentului sau poate să contacteze Serviciul Asistență Clienți al emitentului (telefon sau E-mail), în vederea emiterii unui nou PIN. În funcţie de societatea care v-a emis cardul, aveţi mai jos datele de contact: 

 

EDENRED ROMÂNIA SRL

Telefon: 021 301 33 03 sau Email: [email protected]

Pentru mai multe informații despre cardul dumneavoastră EDENRED (aflare sumă disponibilă pe card, blocare card etc.) vă puteți crea cont de utilizator pe www.user.myedenred.ro - selectați butonul “Creează cont", apoi completați datele solicitate, în formularul de înregistrare; Confirmați adresa de email (verificând mesajele E-mail și validând – click - link-ul de activare a contului).


SODEXO PASS ROMÂNIA


Telefon: 021 204 46 64 sau Email: [email protected]

Pentru mai multe informații in legătura cu cardul dumneavoastră SODEXO (aflare sumă disponibilă) va rugam apelați 021 204 46 64, sa apăsați tasta 1 si sa introduceți cele 16 cifre de pe fata cardului urmate de tasta diez (#).

 

UP ROMANIA SRL

Telefon: 0374 66 22 73, tasta 6 sau Email: [email protected]

Pentru informații referitoare la suma disponibilă pe card, blocare card, asistență utilizatori, apelați: 0374 66 22 73, tastați 6 si introduceți cele 16 cifre de pe fata cardului urmate de tasta diez (#).

Informațiile sunt disponibile și pe platforma www.uponline.ro , secțiunea Utilizator card unde vă puteți crea cont accesând opțiunea “Nu aveți încă cont? Înscrieți-vă aici” (introduceți datele solicitate : numărul cardului – 16 cifre de pe fața cardului - și ultimele 6 cifre ale CNP).

 

 

Google News icon  Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News

Ţi s-a părut interesant acest articol?

Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.

Reperele zilei

DC Media Group Audience

Ştiri Recomandate

Un român norocos poate deveni, duminică, milionar în euro

Loteria Română anunţă un report cumulat la Noroc de...

CNPP: Viaţă de "special": 24.151 lei pe lună

Casa Naţională de Pensii Publice a transmis...

Finanțele au publicat ghidul e-Transport

Ministerul Finanțelor și Agenția Națională de...

AQUILA a preluat Parmafood

AQUILA finalizează a doua tranzacție din 2024, prin preluarea Parmafood.

Știrile dimineții. Cinci informații pentru începutul zilei

Programul magazinelor de Paște; Implementarea salariului...

TikTok renunță voluntar la plata recompenselor

TikTok a anunțat miercuri că va suspenda "voluntar"...

Iti place noua modalitate de votare pe DCBusiness.ro?

pixel