VW mizează pe piața americană cu modelele Scout hibride și electrice: noile SUV-uri și pick-up-uri vor ajunge în 2027

Autor: DCBusiness Team
Data actualizării:
Data publicării:
Scout Terra
Scout Terra
Viitoarea linie Scout a Volkswagen de vehicule utilitare sport și camionete alimentate cu baterii adaugă motoare cu combustie internă alimentate cu benzină la amestec.

Modelele Scout Traveler și Terra, lansate cu opțiuni de autonomie extinsă

Volkswagen (VW) și-a dezvăluit joi strategia de a relansa marca iconică Scout pe piața americană cu două noi modele de vehicule – SUV-ul Traveler și pick-up-ul Terra. Acestea vor fi disponibile în versiuni complet electrice și hibride plug-in, o decizie menită să depășească bariera autonomiei care încă descurajează o parte dintre cumpărătorii de vehicule electrice. Modelele hibride, denumite EREV (vehicule electrice cu autonomie extinsă), includ un motor pe benzină care funcționează ca generator de energie pentru baterie, oferind o autonomie de peste 800 km înainte de a necesita realimentare.

Opțiunea EREV – soluția VW la „anxietatea de autonomie”

Sistemul EREV a fost deja adoptat pe scară largă în China, iar VW îl aduce acum în SUA, având în vedere cerințele pieței americane. Scott Keogh, directorul executiv al Scout, a subliniat că opțiunea hibridă va contribui la reducerea anxietății legate de autonomie pentru clienți și va permite, în același timp, reducerea prețurilor de vânzare, datorită bateriilor mai mici, mai accesibile. „Este soluția pe care am ales-o după ce am ascultat nevoile pieței,” a declarat Keogh, precizând că acest tip de vehicul va răspunde „în mod absolut” preocupărilor cumpărătorilor cu privire la încărcarea bateriilor în timpul călătoriilor lungi.

Scout Traveler

Obiective ambițioase pentru piața din SUA

Cu o cotă de piață de doar 4% în Statele Unite, VW se află de mult timp în căutarea unei strategii pentru a deveni un jucător relevant pe această piață. Relansarea brandului Scout este considerată o mutare strategică crucială, ce ar putea schimba dinamica vânzărilor americane. „Pentru a deveni mai profitabili, trebuie să creștem în SUA,” a afirmat Arno Antlitz, directorul financiar al VW Group, adăugând că intrarea pe piața americană cu modelele Scout ar putea reprezenta un nou început pentru VW în SUA, unde piața SUV-urilor și a pick-up-urilor este una dintre cele mai profitabile.

Design și producție americane pentru a concura cu giganți autohtoni

Modelele Scout vor fi construite într-o nouă fabrică VW din Carolina de Sud, cu o investiție de 2 miliarde de dolari, iar designul va fi adaptat pentru a concura cu SUV-uri iconice americane precum Jeep Wrangler și Ford Bronco. Pick-up-ul Terra vizează să concureze cu modelele electrice Ford F-150 și Chevrolet Silverado, vizând segmente de piață unde se generează 40% din profitul industriei auto din SUA. VW își propune ca Scout să devină profitabil încă din primul an complet de producție, în 2027, mizând pe economiile de scară și pe avantajele oferite de achizițiile în masă ale companiei-mamă.

Potențialul tehnologic al parteneriatului cu Rivian

Keogh a menționat că Scout ar putea integra tehnologii din parteneriatul de 5 miliarde de dolari dintre VW și startup-ul electric american Rivian, deși nu au avut loc discuții oficiale. Acest joint venture are ca scop dezvoltarea tehnologiilor pentru vehicule alimentate cu baterii și a software-ului, cu posibilitatea ca unele dintre aceste inovații să fie incluse în modelele Scout, adăugând valoare tehnologică gamei VW.

Un nou început pentru o marcă istorică

Relansarea numelui Scout nu este întâmplătoare: modelele se vor numi „Harvester”, ca omagiu adus proprietarului original, International Harvester, care a produs aceste vehicule până în 1980. VW a achiziționat marca Scout prin preluarea companiei Navistar în 2021, iar relansarea acesteia sub formă de EV-uri și hibride plug-in reînvie o legendă americană cu un scop modern, destinat să atragă o nouă generație de cumpărători.

Scout Motors a început deja să accepte comenzi pentru noile modele, care vor fi vândute direct consumatorilor, fără intermediari, ca parte a unei noi strategii de vânzare orientate spre transparență și accesibilitate.

Google News icon  Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News

Ţi s-a părut interesant acest articol?

Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.

Reperele zilei

Ştiri Recomandate

Trenul nou a rămas în gară
Industrie. Foto: Pexels.com
foto: pexels
Dacia Bigster / sursa foto: Dacia.ro

Vânzările Dacia în Europa au scăzut

Scădere uşoară a vânzărilor de autoturisme Dacia în...

Experții au analizat toate aspectele / FOTO: Freepik
Inflație / FOTO: Freepik
Daniel Apostol, Franck Neel și Raluca Covrig / Foto: DCBusiness
Bună dimineața!
Riscă să devină vulnerabil / FOTO: Freepik
Warren Buffett
Disperare!
Sedinta de Guvern
vouchere sociale
Foto: Oana Pavelescu
Fabrică auto / FOTO: Freepik
Fabrică auto

Ford dă afară mii de angajați din Europa

Decizia afectează în mod direct aproximativ 4.000 de...

Conductă gaz

BEI: Împrumut de 200 de milioane de euro pentru Delgaz Grid

Banca Europeană de Investiții (BEI) a anunțat acordarea...

Vladimir Putin / Foto: kremlin.ru
Dumitru Chisăliță (AEI)
Oare ce se va întâmpla?
IG Metall / FOTO: Pagina de Facebook a IGM
Oficiu poștal
Fotografie de la Andrea Piacquadio: https://www.pexels.com/ro-ro/fotografie/926390/
Lockheed Martin şi compania românească Sinteza S.A. semnează scrisoarea de intenţie pentru construirea unei fabrici de baterii la Oradea
Viktor Orban și Vladimir Putin / Foto: Kremlin.ru
pexels.com

pixel