Pachetul fiscal va fi decis miercuri. Guvernul vrea legiferarea până pe 7 iulie
Guvernul se află în criză de...
Deși mulți s-ar fi așteptat ca următorul model al producătorului auto de lux să fie o variantă electrică, așa cum a făcut Ferrari în urmă cu doar câteva zile, Bugatti a ales opțiunea care pare să aibă mai mult success în momentul de față, un hibrid.
Mate Rimac, directorul executiv companiei, a declarat că nu a avut niciodată intenția de a face un Bugatti complet electric. Pe măsură ce mașinile pe benzină dispar treptat de pe șosele, inginerii și designerii Bugatti au vrut să creeze ceva care să păstreze spiritul mașinilor Bugatti pe bază de carburant.
La fel ca predecesoarele modele Bugatti Chiron și Veyron, noul Bugatti Tourbillon va avea un motor imens, de 16 cilindri pe benzină. Totuși, motorul, care a fost proiectat în colaborare cu firma britanică de inginerie pentru mașini de curse Cosworth, va fi asistat de trei motoare electrice puternice. Un motor în partea din spate a mașinii și alte două în față vor fi capabile să producă singure cel puțin 800 de cai putere. În total, Bugatti Tourbillon va fi capabil să producă cel puțin 1.800 de cai putere, potrivit companiei.
Motoarele electrice vor ajuta la compensarea lipsei turbocompresoarelor de pe noul motor pe benzină. Față de Tourbillon, motorul pe benzină al Chiron avea patru turbocompresoare care dădeau mai multă putere bolidului.
Interiorul mașinii este, de asemenea, un omagiu adus mașinilor de modă veche, numele fiind inspirat din mecanica clasică a mașinilor de curse. Afișajul instrumentelor de bord ale noului model este, de asmenea, modelat după cadranele ceasurilor mecanice.
Cu bateria complet încărcată, mașina va putea parcurge aproximativ 40 de kilometri cu energie pur electrică înainte ca motorul pe benzină să fie pornit.
Spre deosebire de alte modele Bugatti, Tourbillon are un ecran de afișaj mai mare, cu Apple CarPlay inclus. Ecranul va ieși și va deveni vizibil doar atunci când șoferul îl va solicita.
Mașinile vor fi în continuare asamblate una câte una la mica fabrică Bugatti din Molsheim, Franța. În total, vor fi construite doar 250 de Tourbillon, a declarat Mate Rimac, la un preț de pornire de aproximativ 4 milioane de dolari fiecare.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News
Ţi s-a părut interesant acest articol?
Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.
Guvernul se află în criză de...
RO e-Factura devine obligatorie pentru ONG-uri și...
Ministrul Finanțelor, Alexandru...
Adrian Nicușor Nica a fost desemnat pentru a prelua conducerea Agenției...
Autoritatea de Supraveghere...
Compania britanică Nothing...
RAR avertizează că peste 85.000...
Ciprian Tătăruşanu, fostul...
Curs valutar BNR, 1 iulie 2025.
Germania vrea să salveze...
Activele nete ale celor 248 de...
UE cere eliminarea imediată a...
Administrația Fondului pentru...
La 30 iunie 2025, rezervele valutare la Banca Naţională...
DGAF a identificat o fraudă...
Emmanuel Macron trage un semnal...
Renault ar urma să raporteze în...
Guvernul a adoptat, prin Ordonanță de Urgență, abrogarea...
ANAF informează că a identificat o fraudă de peste 1,3...
Grupul bancar spaniol BBVA a anunţat luni că va merge...
Guvernul României a adoptat...