ANAF 2026. Fiscul poate bloca cesiuni ale părților sociale
Transferul părților sociale intră sub reguli stricte în...
Deși mulți s-ar fi așteptat ca următorul model al producătorului auto de lux să fie o variantă electrică, așa cum a făcut Ferrari în urmă cu doar câteva zile, Bugatti a ales opțiunea care pare să aibă mai mult success în momentul de față, un hibrid.
Mate Rimac, directorul executiv companiei, a declarat că nu a avut niciodată intenția de a face un Bugatti complet electric. Pe măsură ce mașinile pe benzină dispar treptat de pe șosele, inginerii și designerii Bugatti au vrut să creeze ceva care să păstreze spiritul mașinilor Bugatti pe bază de carburant.
La fel ca predecesoarele modele Bugatti Chiron și Veyron, noul Bugatti Tourbillon va avea un motor imens, de 16 cilindri pe benzină. Totuși, motorul, care a fost proiectat în colaborare cu firma britanică de inginerie pentru mașini de curse Cosworth, va fi asistat de trei motoare electrice puternice. Un motor în partea din spate a mașinii și alte două în față vor fi capabile să producă singure cel puțin 800 de cai putere. În total, Bugatti Tourbillon va fi capabil să producă cel puțin 1.800 de cai putere, potrivit companiei.

Motoarele electrice vor ajuta la compensarea lipsei turbocompresoarelor de pe noul motor pe benzină. Față de Tourbillon, motorul pe benzină al Chiron avea patru turbocompresoare care dădeau mai multă putere bolidului.
Interiorul mașinii este, de asemenea, un omagiu adus mașinilor de modă veche, numele fiind inspirat din mecanica clasică a mașinilor de curse. Afișajul instrumentelor de bord ale noului model este, de asmenea, modelat după cadranele ceasurilor mecanice.

Cu bateria complet încărcată, mașina va putea parcurge aproximativ 40 de kilometri cu energie pur electrică înainte ca motorul pe benzină să fie pornit.
Spre deosebire de alte modele Bugatti, Tourbillon are un ecran de afișaj mai mare, cu Apple CarPlay inclus. Ecranul va ieși și va deveni vizibil doar atunci când șoferul îl va solicita.
Mașinile vor fi în continuare asamblate una câte una la mica fabrică Bugatti din Molsheim, Franța. În total, vor fi construite doar 250 de Tourbillon, a declarat Mate Rimac, la un preț de pornire de aproximativ 4 milioane de dolari fiecare.

Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News
Ţi s-a părut interesant acest articol?
Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.
Transferul părților sociale intră sub reguli stricte în...
Blocajul financiar la nivelul...
Companiile românești traversează o perioadă critică,...
România a depus oficial, vineri...
Departamentul de Justiție al...
Guvernul a pus în dezbatere un...
Trecerea de la vechiul sistem...
Firma cu un singur angajat și...
Profesorul universitar Mircea...
Liderii Uniunii Europene au...
Tarifele reglementate...
Guvernul a decis soarta fibrei...
Uniunea Europeană a amânat aprobarea și semnarea...
Proiectul drumului de mare...
Adoptarea unui contingent de...
Diaspora continuă să rămână un...
UMB montează ultimele elemente...
Analistul economic Adrian...
Elena Cristian, analist DC...
Unul dintre sateliții de internet Starlink ai SpaceX a...
Spania rămâne pe primul loc, în timp ce familiile se...
Programul magazinelor LIDL de Crăciun şi Revelion.