Reforma fiscală 2026: scenariile posibile după verdictul CCR
După verdictul Curții Constituționale privind legea din...
Multimiliardarul a numit, de asemenea, fabricile din Berlin și Austin, Texas, "furnale gigantice de bani".
Blocajele Covid-19 din China din acest an, inclusiv în Shanghai, unde Tesla are o fabrică uriașă, au făcut tot mai dificilă activitatea producătorilor.
În ultimele săptămâni, Musk a avertizat cu privire la reducerea locurilor de muncă la firmă.
Uzinele "pierd miliarde de dolari în acest moment. Există o tonă de cheltuieli și aproape nicio producție", a adăugat el într-un interviu acordat celor de la Tesla Owners of Silicon Valley, un club recunoscut de companie.
Musk a declarat că așa-numitele gigafabrici se luptă să crească producția de când au fost deschise, la începutul acestui an.
Site-ul Tesla din Austin produce în prezent un număr "minuscul" de mașini, în parte din cauza faptului că unele componente pentru bateriile sale au fost "blocate" într-un port chinezesc "fără ca cineva să le mute efectiv", a spus el.
"Toate acestea se vor rezolva foarte repede, dar necesită multă atenție", a adăugat Musk.
Autoritățile din China au blocat mai multe orașe la începutul acestui an ca răspuns la o creștere a infecțiilor cu Covid-19.
Au fost impuse restricții dure privind circulația persoanelor și a materialelor, inclusiv în centrul financiar, de producție și de transport maritim din Shanghai.
Musk a declarat că închiderea Shanghaiului a fost "foarte, foarte dificilă" pentru Tesla, care ar fi oprit cea mai mare parte a producției la gigafabrica sa din oraș timp de câteva săptămâni.
Site-ul va fi în mare parte închis din nou timp de două săptămâni luna viitoare pentru lucrări de modernizare, potrivit agenției de știri Reuters. Aceasta are ca scop creșterea producției sitului, apropiindu-l de obiectivul companiei ca uzina să producă 22.000 de mașini în fiecare săptămână, potrivit raportului.
Tesla nu a răspuns imediat la o solicitare de comentarii din partea BBC.
Săptămâna trecută, compania a majorat prețul întregii sale game de mașini în SUA cu aproape 5%, deoarece costul materiilor prime, inclusiv al aluminiului și litiului, a crescut.
Săptămâna aceasta, Musk a declarat că Tesla intenționează să renunțe la 3,5% din forța sa de muncă la nivel mondial, după ce anterior a spus că are un "sentiment super rău" în legătură cu economia.
Între timp, constructorul auto german BMW a declarat joi că a început oficial producția la noua sa fabrică de 2,2 miliarde de dolari din orașul Shenyang din nord-estul Chinei.
BMW a declarat că uzina, care este a treia din China, va crește producția anuală în această țară de la 700.000 la 830.000 de unități.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News
Ţi s-a părut interesant acest articol?
Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.
După verdictul Curții Constituționale privind legea din...
Economia încetinește vizibil:...
Ciprian Ciucu, candidatul...
Reforma fiscală intră în cel...
Administrația Națională „Apele...
ANRE a aprobat noi licențe în energie și gaze și...
Argintul atinge un nou maxim istoric la 59,33 dolari...
IAEA avertizează: învelișul de...
Presiune uriașă pe...
Elon Musk a reacționat violent...
Poliţiştii din Botoşani au...
Raport 2025: accidentele de...
Ministerul Finanțelor lansează...
România se sprijină pe vânt pentru a evita o pană majoră...
Comisia Europeană va încerca...
Cursul valutar BNR al zilei - 5...
Avans modest al PIB-ului României în 2025.
Excelența Sa Adrian Zuckerman...