eMAG s-a dezvoltat anul trecut în condiţiile unei creşteri puternice a numărului de selleri şi produse pe marketplace, iar compania vrea să investească 150 de milioane de euro în tehnologie în următorii cinci ani, a anunţat, miercuri, directorul general eMAG, Iulian Stanciu
”Investiţia totală în companii şi tehnologie a fost decirca 141 de milioane de euro. Dorim să investim 150 de milioane de euro în tehnologie în următorii cinci ani”, a spus Stanciu.
Totodată, Stanciu estimează că, în 2020, numărul produselor aflate la vânzare în marketplace va depăşi 10 milioane, de la 5,7 milioane în 2019 şi 3,1 milioane în 2018. În plus, în fiecare lună intră câteva sute de seller noi pe platformă, numărul lor ajungând, în acest an, la 16.350, de la 10.030 în 2018.
Citește și:Vouchere speciale cu bonusuri de până la 400 de lei
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News
Ţi s-a părut interesant acest articol?
Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.
Elena Cristian, analist DC...
România rămâne una dintre...
Viorica Dăncilă, fost...
Semnarea acordului comercial...
ANRE își schimbă regulile...
Bogdan Hossu, liderul...
Mii de agricultori europeni au...
Noile reglementări pregătite de Comisia Europeană riscă...
Bursa de Valori București (BVB) a închis ședința de joi...
Un investitor influent din New...
Agenția de rating Fitch a...
Banca Centrală Europeană (BCE) a decis, joi, să mențină...
Leul se apreciază față de euro...
Ministrul Energiei: proiectul...
În cursul lunii octombrie 2025...
Amenzi în valoare de aproape 18...
Peste 24 milioane de căutări...
Reducerea consumului în luna...
Accesul românilor la investiții...
În luna octombrie 2025, volumul...