Bursa de la București începe săptămâna cu pierderi
Scăderi pe majoritatea indicilor în prima ședință a...
Noul logo al companiei este numele său scris cu litere mari. Schimbarea are mai multe implicații, potrivit experților în branding. De exemplu, când cineva scrie pe internet cu litere mari înseamnă, de obicei, că țipă sau are tonul ridicat și că dorește să atragă atenția. Totodată, literele mari folosite într-un logo transmit încredere.
Noul logo are menirea să transmită „optimism”, iar efortul de rebranding este concentrat pe „claritate”, „empatie” și „crearea de spațiu”, potrivit unui anunț făcut de companie. Aplicația Facebook își va păstra logoul actual, precizează Mediafax.
Decizia a fost criticată de Elizabeth Warren, candidat la alegerile prezidențiale din SUA. „Cei de la Facebook pot să facă rebranding cât doresc, dar nu pot ascunde faptul că au devenit prea mari și prea puternici”, a scris senatorul pe Twitter. Warren este un politician care cere separarea în părți mai mici a marilor companii din tehnologie, pe motiv că acestea au devenit mult prea influente.
Citește și Facebook ”promovează jurnalism de calitate” doar cu presa americană
Unii analiști cred că prin schimbarea logoului, Facebook își schimbă strategia de marketing, prin sublinierea faptului că este o corporație cu o ofertă diversificată de produse și servicii. Alți experți susțin că Facebook încearcă să promoveze o nouă imagine, proaspătă, după numeroasele scandaluri în care rețeaua sa de socializare a fost implicată.
Compania dorește să „repornească discuția despre brand”, crede Lisa Marie Nelson, specialist în marketing și branding. „Ar putea fi ocazia să atragă atenția de la alte lucruri”, a declarat ea, pentru publicația Washington Post. Noul font minimalist folosit pentru logo include spații mari între litere. Logoul se schimbă în funcție de contextul din jur și uneori include un gradient sau culori solide.
Fontul folosit în logouri poate transmite mesaje. Băncile și alte instituții financiare preferă, de obicei, să folosească litere mari pentru a transmite încredere și siguranță, potrivit lui Carolina de Bartolo, expert în tipografie, citat de Washington Post.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News
Ţi s-a părut interesant acest articol?
Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.
Scăderi pe majoritatea indicilor în prima ședință a...
Ce vrea să discute la Bruxelles...
Euro se apreciază pe fondul...
Nuclearelectrica vine cu detalii.
O tranzacție care ar putea ajunge la 1,5 miliarde de euro.
Curs valutar BNR, 3 martie...
Este vorba despre foarte multe...
Cartelul petrolului a confirmat reluarea treptată a...
O analiză a impactului noilor...
Escaladarea conflictului dintre...
BNR informează că la 28 februarie 2025, rezervele...
Extinderea capacităților de producție pentru a răspunde...
Agenția Națională de...
„Zâna Măseluță nu vine să le...
Perioadă de tranziție de trei ani pentru respectarea...
Lansare reușită a unei rachete Soyuz-2.1b.
Friedrich Merz spune că cearta...
Bursa de Valori Bucureşti a...
Bitcoin a crescut cu peste 20%...
În cadrul misiunii economice...
Euro s-a redresat luni de la un...
CEC Bank lansează creditele...
Compania Municipală...
Autoritățile bulgare amână închiderea Podului Giurgiu –...
Autoritatea britanică pentru...
Ruleta este printre cele mai populare jocuri de cazino,...
Piața criptomonedelor explodează după anunțul lui Trump...