Cei mai speriați sunt bineînțeles părinții care au copii de școală, școlile fiind unele dintre locurile predilecte unde au loc astfel de atacuri.
După cele mai recente evenimente din California, Texas și Ohio, vânzarea ghiozdanelor antiglonț a crescut cu 300%.
Pentru a satisface cerințele acestor părinți mai multe companii au început să producă astfel de articole pentru cererea crescândă pentru astfel de rucsace.
Atentatul de la Strasbourg. Teroarea vine de Sărbători!
Retailerii spun că vânzarea acestui tip de articole a crescut dramatic mai în timpul pregătirilor pentru începutul noului an școlar dar mai ales după recentele atacuri.
Ghiozdanele antiglonț devin un articol școlar favorit printre părinții care sunt dispuși să plătească între 160 și 490$, relatează CNN.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News
Ţi s-a părut interesant acest articol?
Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.
Michael Burry, investitorul...
Micii producători independenți...
România are politici publice...
Casa Radio, dosar...
Distrigaz Sud Rețele a întrerupt, vineri seară,...
România introduce reguli...
Guvernul a pus în dezbatere un...
Explozie de noi firme în 2025:...
Casa Națională de Pensii...
Gigantul chinez al comerțului...
Titlurile de stat Tezaur, ediția noiembrie-decembrie...
Românii au făcut cumpărături...
ANAF anunță noi controale la...
Makita mută producția pentru...
Captură impresionantă la...
China suspendă pentru un an...
Operatorii de transport gaze...
Bursa de Valori București (BVB)...
Salrom vrea să transforme Baia...