H&M închiriază haine chinezilor! Ce teste vor să facă
Autor: Antonia Popescu
Data publicării:
H&M a încheiat un parteneriat cu platforma chineză YCloset
H&M a încheiat un parteneriat cu platforma chineză YCloset
Grupul suedez Hennes & Mauritz AB (H&M), al doilea retailer mondial de îmbrăcăminte, a anunţat vineri că marca sa premium CAS a încheiat un parteneriat cu platforma chineză YCloset pentru a testa servicii de închiriere de haine în China, transmite Reuters. 

Prin această perioadă de teste, care se va întinde pe o perioadă de trei luni, H&M se alătur altor nume din industria modei precum Banana Republic sau Bloomingdale care au decis să închirieze articolele lor de îmbrăcăminte în schimbul unei chirii lunare, pe măsură ce consumatorii devin din ce în ce mai preocupaţi de impactul industriei modei asupra mediului înconjurător.

Această cămașă e revoluționară! Uite ce poate face

În ultimii ani, H&M a lansat mai multe mărci independente precum COS şi Arket, însă în continuare cea mai mare parte a veniturilor grupurilor este realizată de lanţul de magazine H&M.

Într-un comunicat de presă, grupul suedez a precizat că acest parteneriat de probă între marca high-end COS şi platforma chineză YCloset îi va permite să evalueze cererea consumatorilor, modelul de business, posibilitatea extinderii şi aspectele ce ţin de sustenabilitate.

"Închirierea pe bază de abonament a fost în atenţia noastră de ceva vreme şi credem că acesta este un model relevant pe care trebuie să îl explorăm. Este important pentru noi să încercăm noi abordări, să testăm şi să colaborăm, pentru a ajunge la cel mai bun rezultat pentru clienţii noştri precum şi pentru viitorul afacerilor noastre", a declarat directorul de operaţiuni de la COS, Marie Honda.

YCloset este cea mai mare platformă de închiere de haine din China cu 15 milioane utilizatori înregistraţi. Utilizatorii plătesc un abonament lunar în loc de o taxă pentru fiecare articol şi pot să cumpere hainele după ce le-au închiriat.

În ultimii ani, profitul H&M a scăzut, iar stocurile de haine nevândute au crescut în condiţiile în care grupul nu a reacţionat suficient de rapid la modificarea cererii şi explozia comerţului electronic.

Primele magazine H&M din România au fost inaugurate în primăvara anului 2011. Compania H&M (Hennes & Mauritz) a fost înfiinţată în 1947, în Vasterls, Suedia.

Google News icon  Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News

Ţi s-a părut interesant acest articol?

Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.

Reperele zilei

DC Media Group Audience

Ştiri Recomandate

O importantă companie intră pe piața energiei din România

Este vorba despre unul dintre cei mai mare dezvoltatori...

Bosch avertizează asupra unui posibil nou val de concedieri

Orice reduceri de personal vor fi efectuate "cu simţul...

Mai multe servicii BRD nu vor fi disponibile. Anunţul băncii

BRD anunţă noi lucrări de mentenanţă a sistemelor...

De ce România riscă să piardă banii din PNRR. Răspunsul MIPE

Comisarul european Celine Gauer, responsabil în cadrul...

Alți doi Arnault intră în board-ul grupului LVMH

În vârstă de 31 și 29 de ani, Alexandre și Frédéric...


pixel