Noi modificări şi completări ale Codului fiscal, decise joi de Guvern
Guvernul aprobă, în şedinţa de...
Mediul de afaceri trebuie să fie implicat alături de autorități, de mediul politic, de sectorul de cercetare, inovare, dezvoltare, de societatea civilă, în asigurarea celor mai eficiente și sigure mijloace de protecție a mediului, inclusiv de asigurare a calității aerului, a precizat, de la bun început Iovu Adrian Biriș.
Potrivit spuselor sale, ”domeniile energiei și a mediului sunt extrem de dinamice și inovative, practic apar cu o viteză uimitoare și amețitoare noi echipamente, noi tehnologii, iar pentru a funcționa la standardele de performanță și de calitate, impuse de reglementările politice, energetice și de mediu la nivel european, la nivel național, trebuie să se facă cu continuitate investiții consistente în dezvoltarea, modernizarea, reabilitatea infrastructurii, cu luare în considerare inclusiv a aspectelor de mediu, alături de cele sociale și de mediu”.
În cazul companiei Transgaz, a continuat specialistul, ”s-a aprobat un plan național de dezvoltare pe 10 ani, pentru perioada 2019-2027, prin care s-a propus realizarea unei investiții de peste 5 miliarde de euro. Probabil este unul dintre cele mai ambițioase programe de investiții ale unor companii din țara noastră. Și aceste investiții vizează pe lângă creșterea performanțelor tehnice ale sistemului, și îmbunătățirea performanțelor de mediu, inclusiv în ceea ce privește calitatea aerului”.
Citește și Corneliu Pascu, dir. gen. IRIDEX. Am avut parte numai de bârfe și răutăți
În toate proiectele noastre de invesții, precum proiecul BRUA, avem o abordare pro-activă a aspectelor de mediu. Practic, sunt incluse în procesul decizional încă din etapele proiectării, ulterior ale construcții, operării și până la dezafectare. În mod concret, un prim criteriu este acela al evitării impactului de mediu.
Dacă evitarea impactului de mediu nu este posibilă, abordăm minimizarea impactului, fie prin utilizarea unor tehnologii mai prietenoase cu mediul, fie prin găsirea unor rute alternative, a unor zone, unde sarcinile de mediu, sarcinilor arheologice, pentru că vorbim și de conservarea patrimoniului arheologic, sunt mai reduse, dar și prin abordarea unor măsuri specifice de protecție a mediului, fie în conformitate cu legislația în vigoare, cu cerințele organelor de reglementare sau chiar cu cerințele suplimentare ale finanțatorilor proiectelor. Pur și simplu, se iau măsuri de protecție a mediului și se urmărește adoptarea acestora și respectarea lor de către constructori, de către noi, beneficiar, de către toate părțile implicate în realizarea proiectelor.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News
Ţi s-a părut interesant acest articol?
Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.
Guvernul aprobă, în şedinţa de...
Premierul Marcel Ciolacu a făcut un anunț important...
Trenul nou a fost anulat joi...
În şedinţa de joi a...
O nouă inițiativă legislativă promite să revoluționeze...
Scădere uşoară a vânzărilor de autoturisme Dacia în...
Proiect de OUG pentru...
Inflaţia anuală este prognozată...
Bursa de Valori Bucureşti a deschis pe verde şedinţa de...
Urmăriți o nouă ediție a...
Este un semnal de alarmă tras...
Abilitatea de a identifica...
Pentru greci, performanța...
Se alocă banii pentru...
Curs valutar BNR, 20 noiembrie...
Decizia vine în contextul unor...
Decizia afectează în mod direct aproximativ 4.000 de...
Banca Europeană de Investiții (BEI) a anunțat acordarea...
Dumitru Chisăliță, președintele...