Colecţia va prezenta emblematicul stil rock-chic al lui Karl Lagerfeld, combinat cu "un simţ al eleganţei pariziene clasice şi totodată naturale", notează L'Oréal.
Colecţia va fi lansată în magazine în luna septembrie, însoţită de o amplă campanie de promovare, inspirată din frazele legendare ale designerului.
Preşedinta mărcii L'Oréal, Delphine Viguier, a subliniat că această colaborare este "deosebit de simbolică" pentru firmă.
Karl Lagerfeld, decedat în februarie la 85 de ani în urma unui cancer, a fost una dintre figurile cele mai emblematice ale industriei modei din secolul XX şi din ultimele două decenii.
El a cunoscut faima mondială după ce a preluat conducerea casei de modă Chanel în 1983, deşi a creat colecţii şi pentru casa italiană Fendi şi pentru propria marcă.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News
Ţi s-a părut interesant acest articol?
Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.
Premierul Ilie Bolojan a...
Bursa de Valori Bucureşti (BVB)...
România se pregătește pentru un...
Joi, de la ora 12.00, în...
Achizițiile publice și...
Prețul cuprului urcă la un...
Banca britanică HSBC a revizuit...
Aproape 40% dintre angajații...
Ministerul Finanțelor lansează...
Creşterea taxelor fără o...
Criza e reală, cifrele nu mai...
Curs valutar BNR, 2 iulie 2025.
Protest spontan al angajaţilor Consiliului Concurenţei,...
Românii au cheltuit anul trecut...
ANAF a transmis o informare...
Asociaţia Română a Magazinelor...
Bursa de la Bucureşti a deschis...
Bugetarii ar trebui să...
Cifre oficiale de la INS...
Guvernul se află în criză de...
Ministrul Energiei, Bogdan...