Medicamente la ușă, pentru clujeni
Autor: Mara Ivan
Data publicării:
Franța retrage Hidroxiclorochina din schema de tratament
Franța retrage Hidroxiclorochina din schema de tratament
Poşta Română a încheiat un acord de colaborare cu Spitalul Clinic Județean de Urgență Cluj Napoca prin care operatorul național de servicii poștale va livra medicamente și materiale sanitare pentru pacienții aflați în evidența ambulatoriilor integrate ale spitalului și care sunt incluși în programele naționale ale Casei Județene de Asigurări de Sănătate Cluj (Programul Național al bolilor neurologice – scleroză multiplă, Programul Național al bolilor endocrine, Programul Național pentru boli rare – epidermiloză buloasă, Programul Național de Diabet).

Trimiterile vor ajunge la ușa pacienților prin serviciul StaiAcasă Plus al Poștei Române care permite clienţilor persoane juridice publice sau private, livrarea door-to-door a comezilor către clienți. Cu acest serviciu nou al Poștei Române produsele comandate pot fi livrate direct la adresa indicată de client, prin intermediul rețelei companiei.

Toate pachetele vor fi ambalate și transportate conform recomandărilor producătorilor/ distribuitorilor de materiale sanitare, iar acolo unde necesită condiții de frig la transport, vor fi preluate în lăzi frigorifice. Salariații poștali vor contacta destinatarul, indicând intervalul orar pentru livrare și vor face livrarea la adresa indicată. Destinatarul confirmă primirea prin semnatură pe formularul AWB, iar angajatul nostru încasează suma de 15 lei (fără TVA), contravaloarea taxei de distribuire, fie cu numerar, fie cu POS.

În contextul epidemiologic actual, românii trebuie să respecte indicațiile autorităților privind izolarea la domiciliu, iar acest serviciu este gândit ca urmare a satisfacerii necesității unei nevoi din ce în ce mai acute a furnizorilor de livrare la domiciliu a comenzilor.

Citește și UNICEF şi Poşta Română, parteneriat pentru prevenirea răspândirii COVID-19

Pentru funcționalitatea acestui nou serviciu pus de la dispoziție de Poșta Română, operatorul național de servicii poștale a format echipe dedicate acestui tip de activitate. Toți angajații Poștei Române au fost instruiți în confomitate cu măsurile de prevenire şi limitare a răspândiri a virusului COVID-19 transmise de către Ministerul Sănătăţii. Aceștia vor păstra distanţa de 2 metri faţă de persoanele aflate la domiciliu sau în autoizolare cărora urmează să li se distribuie alimentele. Deasemenea, nu vor intra în locuinţa clienţilor, distribuirea realizându-se la uşă/poartă. Factorii poștali dedicați care distribuie comenzile de alimente către beneficiarii aflați la domiciliu, sunt echipați cu măști și mănuși. Totodată, flota auto dedicată cu care se realizează distribuirea de alimente este dotată cu dezinfectant de mâini și cu dezinfectant de suprafețe.

Google News icon  Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News

Ţi s-a părut interesant acest articol?

Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.

Reperele zilei

DC Media Group Audience

Ştiri Recomandate

România are încă un aeroport la standarde Schengen

Lucrările de modernizare și extindere a Aeroportului...

BHP vrea să ”aprindă” întreaga industrie a cuprului

Anglo American a confirmat primirea unei oferte de...

EasyJet recrutează: Are nevoie de 1.000 de piloți

Compania aeriană britanică deschide un program de...

Drone militare: Producătorii modelelor folosite în conflicte

Modelele de drone și aplicațiile acestora s-au înmulțit...

Revolut a ajuns la 10.000 de angajați

Revolut, fintech-ul britanic cu peste 40 de milioane de...

Numărul muncitorilor filipinezi urmează să crească cu 50%

În cadrul primei ediții a Săptămânii Prieteniei...

Iti place noua modalitate de votare pe DCBusiness.ro?

pixel