Tranzacții de 99,72 milioane euro: BVB închide săptămâna pe roșu
Performanța negativă a fost...
Prețul mediu al unui Mercedes a ajuns anul trecut la aproximativ 72.900 de euro o creștere de 43% față de nivelul din 2019. Acest lucru se potrivește cu împingerea constructorului auto și mai sus pe piață, concentrându-se pe modelele de top, cum ar fi sedanul S-Class, pentru a susține profiturile. Compania a lucrat prin cererea reprimată după ce lipsa cipurilor a redus producția anul trecut.
Mercedes majorează prețurile chiar și pentru modelele entry-level, cum ar fi hatchback-ul A-Class. Șoferii vor putea cumpăra din ce în ce mai mult doar versiuni ale mașinii cu opțiuni de clopote și fluiere ca dotare standard.
Mercedes nu este singurul. În întreaga lume, producătorii culeg beneficiile vânzării unor mașini mai puține, dar mai scumpe. În SUA, plățile lunare medii pentru o mașină nouă aproape s-au dublat de la sfârșitul anului 2019. Și cum vehiculele alimentate cu baterii tind să coste mai mult decât o mașină medie cu motor cu combustie, trecerea la vehiculele electrice ar putea agrava și mai mult criza de accesibilitate.
Mercedes-Benz se așteaptă ca profiturile să scadă în acest an, chiar dacă producătorul german de automobile de lux urmărește o răscumpărare de acțiuni de 4 miliarde de euro. Constructorul a declarat vineri pentru Bloomberg că vede venituri staționare în 2023 și un profit operațional al grupului ușor sub nivelul de anul trecut.
Citește și:
Uzina Mercedes de la Sebeş va construi motoare pentru vehiculele electrice
Uzina Mercedes de la Sebeş va construi motoare destinate vehiculelor electrice începând din 2024.
Grupul auto german Mercedes-Benz a prezentat miercuri un plan în valoare de peste un miliard de euro destinat adaptării capacităţilor sale globale de producţie la fabricarea de sisteme de propulsie electrice, incluzând asamblarea de baterii, motoare şi punţi electrice, începând din 2024, transmite Reuters.
Astfel, uzinele Mercedes de la Kamenz şi Untertuerkheim, Germania, precum şi cea de la Beijing, China, care produc deja baterii destinate modelelor electrice şi hibride, vor produce bateriile destinate modelelor construite pe viitoarele platforme MMA şi MB.EA, în timp ce o altă uzină dedicată producţiei de baterii la Koelleda, Germania, aşteaptă sprijinul guvernului regional.
De asemenea, uzinele Mercedes de la Untertuerkheim, Beijing şi Sebeş (România) vor construi motoare electrice destinate vehiculelor care vor fi construite pe viitoarele platforme MMA şi MB.EA, în timp ce uzinele Mercedes de la Hamburg şi Untertuerkheim vor rămâne principalele unităţi responsabile pentru asamblarea de punţi şi componente electrice.
"Nu există nicio uzină care să nu fie inclusă" în acest plan, a declarat directorul de producţie de la Mercedes-Benz, Joerg Burzer. Citește mai mult AICI
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News
Ţi s-a părut interesant acest articol?
Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.
Performanța negativă a fost...
”Am construit acest proiect cu...
Ministrul Sebastian Burduja a...
Aceasta ar putea reprezenta...
Al doilea mare producător de oțel din lume are pretenții...
Agenția Națională de...
Precizări privind înscrierea...
Beko, Ford, Audi și Auchan sunt...
O strategie menită să asigure un echilibru între...
Companiile chineze își păstrează dolarii,...
Indicele ROBOR la trei luni a crescut la 5,75% pe an,...
Înscrierea dealerilor în Programul Rabla pentru...
Greenpeace România a câștigat...
Economia Germaniei a crescut...
Rubla rusească se depreciază...
La Palatul Victoria, a fost...
China anunţă că este dispusă să...
Curs valutar BNR, 21 noiembrie...
Florian Lixandru, candidatul...
Mutările şi cotaţiile...
Grupaj de știri.
La show-ul de tehnologie Gitex 2024 desfășurat recent în...