Tranzacții de 99,72 milioane euro: BVB închide săptămâna pe roșu
Performanța negativă a fost...
Popularitatea de care se bucură în Europa avionul de vânătoare american de generație cinci, F-35 Lightning II, poate fi explicată atât prin calitățile lui deosebite, dar și prin dorința țărilor occidentale de a coopera cu Statele Unite pe fondul creșterii activității militare rusești, scrie Business Insider.
"Achizițiile importante de echipamente de înaltă tehnologie, precum F-35, duc adesea la o cooperare mai strânsă cu SUA, de exemplu prin formarea de piloți și tehnicieni. Folosirea acelorași sisteme îmbunătățește, de asemenea, interoperabilitatea militară cu SUA", se arată în articol. Autorul subliniază că țările europene cumpără avioanele "cu gândul la Rusia", devenind, astfel, un important element de descurajare.
Este chiar foarte vizibil
În același timp, publicația 19FortyFive susține că avionul rusesc Su-57 poate fi numit cu greu un avion de vânătoare de generație cinci, deoarece este cu mult în urma avioanelor de luptă invizibile F-22 Raptor, F-35 Lightning II și aparatul chinezesc J-20.
"În condițiile în care SUA, China și Rusia încearcă să monopolizeze piața de export, F-35 și J-20 lasă Su-57 mult în urmă din punctul de vedere al așteptărilor cumpărătorilor, care nu cred că mașina rusească se poate ridica la nivelul cerut. De fapt, dintre cele trei, Su-57 este chiar foarte vizibil", afirmă publicația americană.
Machete, nu rachete
Mai mult, se precizează că, în realitate, Su-57 nu a primit încă rachete hipersonice, ci este testat cu "machete funcționale în mărime naturală" ale acestora. O altă problemă a avionului de vânătoare rusesc ar fi lipsa unui motor, care "nu numai că limitează performanțele de zbor ale avionului, dar generează probleme în îndeplinirea misiunilor”.
Citește și Washingtonul trebuie să se grăbească, altfel va fi o catastrofă pentru SUA
Citește și Va fi regele avioanelor! Bombardier capabil să zboare cu peste 7000 km pe oră
În altă ordine de idei, Forțele aeriene americane (Air Force) au încredințat companiei Space Micro proiectul privind dezvoltarea unui terminal capabil să transmită date de la un avion de luptă precum F-35 Lightning II către un satelit geostaționar cu o viteză de aproximativ 10 gigabiți pe secundă, informează ediția americană a publicației The Drive.
Se precizează că utilizarea canalului "atmosferă - spațiu" va permite evitarea impactului asupra sistemelor aeronavelor a războiului electronic terestru (REW). Principala dificultate în dezvoltare este asigurarea stabilității comunicațiilor în timpul manevrelor aeronavei.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News
Ţi s-a părut interesant acest articol?
Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.
Performanța negativă a fost...
”Am construit acest proiect cu...
Ministrul Sebastian Burduja a...
Aceasta ar putea reprezenta...
Al doilea mare producător de oțel din lume are pretenții...
Agenția Națională de...
Precizări privind înscrierea...
Beko, Ford, Audi și Auchan sunt...
O strategie menită să asigure un echilibru între...
Companiile chineze își păstrează dolarii,...
Indicele ROBOR la trei luni a crescut la 5,75% pe an,...
Înscrierea dealerilor în Programul Rabla pentru...
Greenpeace România a câștigat...
Economia Germaniei a crescut...
Rubla rusească se depreciază...
La Palatul Victoria, a fost...
China anunţă că este dispusă să...
Curs valutar BNR, 21 noiembrie...
Florian Lixandru, candidatul...
Mutările şi cotaţiile...
Grupaj de știri.
La show-ul de tehnologie Gitex 2024 desfășurat recent în...