ANAF dă termen până pe 18 august pentru aceste firme! Ce formulare sunt obligatorii
- Firmele cu afaceri peste un...
Transportul aerian nu reuşească să depăşească perioada de criză în pofida accelerării campaniei de vaccinare din statele dezvoltate. În condiţiile în care reuniunile online au câştigat teren în timpul pandemiei, rămâne de văzut în ce măsură se vor redresa călătoriile de afaceri cu avionul. Dar Faury a declarat pentru NZZ am Sonntag că s-a schimbat gândirea corporativă.
"Companiile realizează că la un moment dat vor trebui să-şi reîntâlnească personal clienţii şi furnizorii. La un moment dat, ele trebuie să fie prezente la faţa locului pentru a dezvolta produse sau pentru a construi fabrici", a explicat şeful Airbus.
Acesta a adăugat: "Companiile aeriene ne informează că, ţinând cont că trebuie să decidă acum cum vor arăta locurilor în avioanele lor în viitor, intenţionează să aibă tot atâtea locuri la clasa business ca înainte de pandemie".
Întrebat despre numărul de zboruri în interes de afaceri în următoarea perioadă, şeful Airbus a admis că sectorul ar putea să nu se redreseze complet. "Ar putea fi mai puţine locuri. Un lucru e clar: oamenii vor să zboare din nou. Nu cred că va fi un număr mai mare de călătorii aeriene ca înainte de pandemie dar probabil cel puţin la nivelul de dinainte", a apreciat Faury.
Luna trecută, Asociaţia Internaţională a Transportatorilor Aerieni (IATA) a estimat că numărul pasagerilor transportaţi de companiile aeriene din întreaga lume va reveni abia în 2023 la nivelul la care era în 2019, înaintea pandemiei de Covid-19 care a condus la o prăbuşire a traficului aerian.
În acest an, numărul pasagerilor ar urma să fie cu 52% sub nivelul la care era înaintea crizei, urmând ca anul viitor să îşi revină la 88% din nivelul la care era înaintea pandemiei. Abia în 2023 transportul aerian de pasageri va ajunge la nivelul din 2019 (105%) pentru ca la finele deceniului să ajungă la 5,6 miliarde de pasageri, după o creştere medie anuală de 3,9% între 2025 şi 2030, a previzionat IATA, care reprezintă aproximativ 290 de companii aeriene din întreaga lume, echivalentul a 82% din traficul aerian mondial.
Airbus este lider global în aeronautică, spaţiu şi servicii conexe. În 2019, a generat venituri de 70 de miliarde de euro şi a avut 135.000 de angajaţi. De asemenea, Airbus oferă o gamă variată de avioane de pasageri, de la 100 la peste 600 de locuri. Airbus mai furnizează elicoptere, aeronave-cisternă, de luptă, de transport şi pentru alte misiuni.
Airbus este prezentă în România cu toate cele trei divizii: Airbus Helicopters România (2002) şi Premium Aerotec (2009) în Braşov şi Airbus Defense and Space (2005) în Bucureşti.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News
Ţi s-a părut interesant acest articol?
Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.
- Firmele cu afaceri peste un...
Ion Iliescu, fost președinte al României, a decedat la spitalul Prof. Dr....
Bursa de la Bucureşti a închis...
ANAF a pus în transparenţă un...
Furia sindicală: Salariații se...
Curs valutar BNR, 5 august 2025.
BNR anunță: Scădere ușoară a...
Preţurile imobiliarelor...
Ziua de 7 august 2025 a fost declarată zi de doliu...
CNIR lansează o versiune...
Preţul poliţei de asigurare...
Nissan Motor a început negocierile cu sindicatul care îi reprezintă pe...
Taxele locale din România vor creşte, semnificativ, de...
Cronica unei creșteri anunțate:...
Tesla i-a acordat directorului...
Curs valutar BNR, 4 august.
Începând cu 1 iulie 2025,...
Au fost stabilite noile tarife...
Decizie privind bursele, publicată în Monitorul Oficial.