Perioada de reduceri masive, cum este Black Friday, prezintă riscuri semnificative pentru cumpărători. Paul Anghel, directorul Direcției Generale Control și Supraveghere și Armonizare Europeană din cadrul Autorității Naționale pentru Protecția Consumatorilor (ANPC), subliniază importanța ca aceștia să efectueze cercetări amănunțite în legătură cu produsele pe care intenționează să le achiziționeze și să acorde atenție tuturor detaliilor.
Reducerile nu înseamnă, mereu, exact ceea ce crede cumpărătorul. Experții ne avertizează și ne recomandă să consultăm constant prețurile pentru a fi siguri că nu suntem păcăliți.
„Reducerile mari de preţ, într-o anumită perioadă, sunt binevenite atât pentru consumatori, cât şi pentru operatorii economici. Pentru a beneficia de aceste reduceri şi a le fi respectate interesele economice, consumatorii trebuie să se informeze cât mai complet asupra produselor pe care intenţionează să le achiziţioneze şi să acorde atenţie tuturor detaliilor, în special în perioada marilor reduceri de preturi, cum este Black Friday. De asemenea, recomandăm verificarea preţurilor prin consultarea site-urilor care afişează preţuri comparative pentru acelaşi produs, practică ce a dus la îmbunătăţirea constantă a modalităţilor de prezentare a preţurilor şi reducerilor de către magazinele electronice. Pentru cumpărături avantajoase în perioada ofertelor de Black Friday, citiţi cu atenţie caracteristicile produsului şi verificaţi daca acesta corespunde cu adevărat dorinţelor şi nevoilor dumneavoastră”, a transmis Paul Anghel printr-o postare pe pagina sa de Facebook.
„Astfel veţi fi informat cu privire la reducerile de prețuri; verificaţi stocul existent; verificaţi preţul afişat şi dacă acesta este integral (conţine sau nu TVA); Verificaţi dacă preţul include şi costul de livrare. În cazul în care comandaţi online, verificaţi, înainte de a trimite comanda, dacă preţul fiecărui produs din coşul de cumpărături este acelaşi cu preţul redus indicat atunci când aţi ales produsul; dacă aveţi nelămuriri, contactaţi comerciantul prin telefon pentru a cere informaţii suplimentare asupra produsului, serviciilor post-vânzare sau a condiţiilor de livrare. Modul în care comerciantul raspunde la aceste întrebări vă poate oferi indicii asupra seriozităţii vânzătorului”, recomandă directorul din cadrul ANPC.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News
Ţi s-a părut interesant acest articol?
Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.
Moneda euro a continuat să piardă teren în fața...
Bitcoin, cea mai mare...
Suedia este pregătită să...
Bentley Motors Ltd., unul dintre cei mai exclusiviști...
Performanța negativă a fost...
”Am construit acest proiect cu...
Ministrul Sebastian Burduja a...
Aceasta ar putea reprezenta...
Al doilea mare producător de oțel din lume are pretenții...
Agenția Națională de...
Precizări privind înscrierea...
Beko, Ford, Audi și Auchan sunt...
O strategie menită să asigure un echilibru între...
Companiile chineze își păstrează dolarii,...
Indicele ROBOR la trei luni a crescut la 5,75% pe an,...
Înscrierea dealerilor în Programul Rabla pentru...
Economia Germaniei a crescut...
Rubla rusească se depreciază...
La Palatul Victoria, a fost...
China anunţă că este dispusă să...