Tranzacții de 99,72 milioane euro: BVB închide săptămâna pe roșu
Performanța negativă a fost...
Un senator democrat a trimis marți scrisori producătorilor auto și furnizorilor principali prin care solicită detalii despre eforturile acestora de a se asigura că niciunul dintre materialele din mașinile lor nu provine din regiuni precum Xinjiang, unde SUA și alții au afirmat că China a împins minoritățile etnice în programe de angajare.
Controlul vine în contextul în care SUA a luat măsuri drastice împotriva bunurilor din Xinjiang. În conformitate cu o lege adoptată la sfârșitul anului 2021, produsele fabricate chiar și parțial în regiune nu pot fi importate în SUA. Comisia de finanțe a Senatului a lansat anul trecut o investigație pentru a stabili dacă marii producători auto folosesc piese fabricate cu muncă forțată din Xinjiang.
În scrisorile trimise marți, senatorul solicită numele celor mai mari cinci așa-numiți furnizori de nivel 1 - care furnizează piese direct constructorului auto - care au subfurnizori direcți sau indirecți în China.
"Informațiile pe care le-am aflat din etapele inițiale ale investigației comisiei ridică întrebări serioase cu privire la capacitatea furnizorilor de nivel 1 de a se asigura că subfurnizorii nu se bazează pe munca forțată", a scris senatorul furnizorilor, inclusiv DENSO Corp., Continental AG, Magna International Inc., ZF Friedrichshafen AG și Robert Bosch GmbH.
În scrisoarea către producătorii de automobile, printre care se numără și Ford Motor Co., Stellantis NV, Mercedes-Benz USA LLC, American Honda Motor Co. Inc. și Volkswagen Group of America Inc., a fost citat citat un raport al Universității Sheffield Hallam care a evidențiat legăturile dintre companiile chineze cu operațiuni în Xinjiang și producătorii de automobile care folosesc metal, baterii, cabluri și roți fabricate acolo. Scrisoarea cere răspunsuri până la 11 aprilie.
Tesla produce în Germania jumătate din obiectivul propus
În prima etapă de expansiune, compania intenționează să scoată de pe linia de asamblare 500.000 de mașini pe an, adică aproximativ 10.000 pe săptămână.
Producătorul american de automobile electrice Tesla a atins jumătate din primul său obiectiv de producție în Germania. La uzina din Grünheide, în apropiere de Berlin, se produc acum 5.000 de mașini pe săptămână, a anunțat Tesla pe Twitter sâmbătă seara. Acest lucru corespunde la aproximativ 250.000 de vehicule pe an. În prima etapă de extindere, compania intenționează să scoată de pe linia de asamblare 500.000 de mașini pe an, adică aproximativ 10.000 pe săptămână. Citește mai mult AICI
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News
Ţi s-a părut interesant acest articol?
Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.
Performanța negativă a fost...
”Am construit acest proiect cu...
Ministrul Sebastian Burduja a...
Aceasta ar putea reprezenta...
Al doilea mare producător de oțel din lume are pretenții...
Agenția Națională de...
Precizări privind înscrierea...
Beko, Ford, Audi și Auchan sunt...
O strategie menită să asigure un echilibru între...
Companiile chineze își păstrează dolarii,...
Indicele ROBOR la trei luni a crescut la 5,75% pe an,...
Înscrierea dealerilor în Programul Rabla pentru...
Greenpeace România a câștigat...
Economia Germaniei a crescut...
Rubla rusească se depreciază...
La Palatul Victoria, a fost...
China anunţă că este dispusă să...
Curs valutar BNR, 21 noiembrie...
Florian Lixandru, candidatul...
Mutările şi cotaţiile...
Grupaj de știri.
La show-ul de tehnologie Gitex 2024 desfășurat recent în...