Subvenția la energie. Ministrul Virgil Popescu a făcut un anunț important
Ministrul Energiei, Virgil...
Un senator democrat a trimis marți scrisori producătorilor auto și furnizorilor principali prin care solicită detalii despre eforturile acestora de a se asigura că niciunul dintre materialele din mașinile lor nu provine din regiuni precum Xinjiang, unde SUA și alții au afirmat că China a împins minoritățile etnice în programe de angajare.
Controlul vine în contextul în care SUA a luat măsuri drastice împotriva bunurilor din Xinjiang. În conformitate cu o lege adoptată la sfârșitul anului 2021, produsele fabricate chiar și parțial în regiune nu pot fi importate în SUA. Comisia de finanțe a Senatului a lansat anul trecut o investigație pentru a stabili dacă marii producători auto folosesc piese fabricate cu muncă forțată din Xinjiang.
În scrisorile trimise marți, senatorul solicită numele celor mai mari cinci așa-numiți furnizori de nivel 1 - care furnizează piese direct constructorului auto - care au subfurnizori direcți sau indirecți în China.
"Informațiile pe care le-am aflat din etapele inițiale ale investigației comisiei ridică întrebări serioase cu privire la capacitatea furnizorilor de nivel 1 de a se asigura că subfurnizorii nu se bazează pe munca forțată", a scris senatorul furnizorilor, inclusiv DENSO Corp., Continental AG, Magna International Inc., ZF Friedrichshafen AG și Robert Bosch GmbH.
În scrisoarea către producătorii de automobile, printre care se numără și Ford Motor Co., Stellantis NV, Mercedes-Benz USA LLC, American Honda Motor Co. Inc. și Volkswagen Group of America Inc., a fost citat citat un raport al Universității Sheffield Hallam care a evidențiat legăturile dintre companiile chineze cu operațiuni în Xinjiang și producătorii de automobile care folosesc metal, baterii, cabluri și roți fabricate acolo. Scrisoarea cere răspunsuri până la 11 aprilie.
Tesla produce în Germania jumătate din obiectivul propus
În prima etapă de expansiune, compania intenționează să scoată de pe linia de asamblare 500.000 de mașini pe an, adică aproximativ 10.000 pe săptămână.
Producătorul american de automobile electrice Tesla a atins jumătate din primul său obiectiv de producție în Germania. La uzina din Grünheide, în apropiere de Berlin, se produc acum 5.000 de mașini pe săptămână, a anunțat Tesla pe Twitter sâmbătă seara. Acest lucru corespunde la aproximativ 250.000 de vehicule pe an. În prima etapă de extindere, compania intenționează să scoată de pe linia de asamblare 500.000 de mașini pe an, adică aproximativ 10.000 pe săptămână. Citește mai mult AICI
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News
Ministrul Energiei, Virgil...
Este vorba despre o piatră...
Guvernul României a înaintat vineri o nouă ofertă...
Gigantul american Google a...
În timp în Germania, preţurile...
Potrivit secretarului general adjunct al Guvernului,...
Oricum prețurile erau în creștere din cauza secetei, a...
Banca Naţională a României a comunicat cursul de schimb...
Activitatea la metroul...
Profesorul Mircea Coșea se...
Pepsi a avut o prezență...
Conform unui comunicat al...
Prețul carburanților urcă la...
Institutul Naţional de...
Autoritatea Națională Sanitară...
Petrolul brut se îndrepta spre...
O operațiune care va fi urmărită cu atenție de mediul de...
Lira sterlină a crescut joi...
Ministerul Investițiilor și...
Cele mai importante știri la...
Kim Kardashian a participat, la...
Este important ca toți angajații din sectorul public să...