În plină degringoladă, Germania, prima economie a UE, își decide viitorul
Favoriți în sondaje,...
Un senator democrat a trimis marți scrisori producătorilor auto și furnizorilor principali prin care solicită detalii despre eforturile acestora de a se asigura că niciunul dintre materialele din mașinile lor nu provine din regiuni precum Xinjiang, unde SUA și alții au afirmat că China a împins minoritățile etnice în programe de angajare.
Controlul vine în contextul în care SUA a luat măsuri drastice împotriva bunurilor din Xinjiang. În conformitate cu o lege adoptată la sfârșitul anului 2021, produsele fabricate chiar și parțial în regiune nu pot fi importate în SUA. Comisia de finanțe a Senatului a lansat anul trecut o investigație pentru a stabili dacă marii producători auto folosesc piese fabricate cu muncă forțată din Xinjiang.
În scrisorile trimise marți, senatorul solicită numele celor mai mari cinci așa-numiți furnizori de nivel 1 - care furnizează piese direct constructorului auto - care au subfurnizori direcți sau indirecți în China.
"Informațiile pe care le-am aflat din etapele inițiale ale investigației comisiei ridică întrebări serioase cu privire la capacitatea furnizorilor de nivel 1 de a se asigura că subfurnizorii nu se bazează pe munca forțată", a scris senatorul furnizorilor, inclusiv DENSO Corp., Continental AG, Magna International Inc., ZF Friedrichshafen AG și Robert Bosch GmbH.
În scrisoarea către producătorii de automobile, printre care se numără și Ford Motor Co., Stellantis NV, Mercedes-Benz USA LLC, American Honda Motor Co. Inc. și Volkswagen Group of America Inc., a fost citat citat un raport al Universității Sheffield Hallam care a evidențiat legăturile dintre companiile chineze cu operațiuni în Xinjiang și producătorii de automobile care folosesc metal, baterii, cabluri și roți fabricate acolo. Scrisoarea cere răspunsuri până la 11 aprilie.
Tesla produce în Germania jumătate din obiectivul propus
În prima etapă de expansiune, compania intenționează să scoată de pe linia de asamblare 500.000 de mașini pe an, adică aproximativ 10.000 pe săptămână.
Producătorul american de automobile electrice Tesla a atins jumătate din primul său obiectiv de producție în Germania. La uzina din Grünheide, în apropiere de Berlin, se produc acum 5.000 de mașini pe săptămână, a anunțat Tesla pe Twitter sâmbătă seara. Acest lucru corespunde la aproximativ 250.000 de vehicule pe an. În prima etapă de extindere, compania intenționează să scoată de pe linia de asamblare 500.000 de mașini pe an, adică aproximativ 10.000 pe săptămână. Citește mai mult AICI
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News
Ţi s-a părut interesant acest articol?
Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.
Favoriți în sondaje,...
Se dorește verificarea...
Litiul, cobaltul și nichelul...
Oficial BCE: „Am putea ajunge la acest nivel în câteva...
Angajații federali obligați să...
Ursula von der Leyen merge luni la Kiev, iar Emmanuel...
SUA apără acordul propus de...
O decizie dificilă pentru...
Președintele argentinian Javier...
Care este țara europeană care plătește abonamentul...
Guvernul s-a decis în privința...
Despre ultimele decizii ale președintelui Trump, despre...
Rating susţinut de apartenenţa...
Cum poți obține 500 de lei de...
Un avertisment adresat în...
Ministrul Finanțelor se află la...
Declinul social-democraților...
Portofoliul Berkshire Hathaway,...
SUA reacționează la taxele...
Reciclarea textilelor,...
Pe de altă parte, Bitpanda, a...
Rețea extinsă de conducte...
Termenele de livrare care ar putea determina...
Cel mai bogat om din lume, devenit mâna dreaptă a...
Aplicația de inteligență...
Afacerile stârnesc interes până...
Data de 28 februarie 2025 este...