Tranzacții de 99,72 milioane euro: BVB închide săptămâna pe roșu
Performanța negativă a fost...
Compania aeriană ungară WizzAir îşi închide astăzi baza din Bacău, pentru că este nerentabilă, iar angajaţilor de aici li se va oferi posibilitatea de a lucra în alte zone ale reţelei. Clienţii afectaţi vor fi contactaţi direct şi li se vor oferi alte opţiuni.
Măsura face parte din planul de optimizare a activităţii, compania urmând să-şi concentreze capacitatea pe rute cu o cerere mai ridicată. WizzAir va continua să zboare de la şapte baze din România, operând peste 60.000 de zboruri pe lună, către 22 de ţări, transmite Rador.
Românii s-au grăbit să rezerve bilete de avion încă de la începutul noului an şi să profite de primele promoţii anunţate de companiile aeriene. Datele statistice publicate astăzi de o platformă online de rezervări de bilete arată că, după pandemie, luna ianuarie a redevenit cel mai bun moment pentru achiziţionarea biletelor de avion.
Majoritatea companiilor aeriene europene au anunţat deja reduceri cu până la 60%, în funcţie de datele alese pentru zboruri. Cele mai ieftine destinaţii spre care se poate zbura din România sunt cele europene, oraşe şi ţări alese frecvent de români, atât pentru vacanţe şi city-break-uri, cât şi pentru vizite la rude şi prieteni, pentru muncă sau studii. Printre cele mai accesibile destinaţii se numără: Veneţia, Milano şi Roma - cu zboruri de la 26 de euro, Bruxelles - 28 de euro, Dortmund - 29 de euro şi Londra - zboruri de la 35 de euro, transmite Rador.
Companiile aeriene vor lansa din ce în ce mai multe promoţii pentru anul 2023, astfel că românii vor putea să-şi achiziţioneze bilete de avion pentru destinaţiile cele mai căutate din Europa începând de la 20 de euro/zbor, arată datele statistice publicate, marţi, de o agenţie de turism online din România.
"În timpul pandemiei companiile aeriene s-au confruntat cu lipsa personalului, cu un număr de zboruri sau locuri pe zbor cu mult reduse faţă de perioada pre-pandemică, aeroporturile nu aveau suficient personal pentru a asigura serviciile la sol, iar călătorii şi-au schimbat stilul de a călători. Cu toate aceste elemente necunoscute, sistemul de preţuri şi promoţii nu a mai fost o prioritate şi nici nu s-au respectat vechile perioade de rezervare şi promoţii. Vestea bună este că, începând cu anul 2023, promoţiile la biletele de avion vor aduce preţuri similare cu cele dinainte de pandemie şi că vom vedea din nou bilete de avion sub 50 euro pentru cele mai iubite destinaţii europene. Primele promoţii sunt deja active, astfel că românii pot găsi chiar şi acum bilete de avion pentru anul 2023 începând de la 20 de euro/zborul", potrivit unei analize Vola.ro.
Specialiştii platformei de rezervări susţin că în următoarele săptămâni companiile aeriene vor lansa din ce în ce mai multe promoţii pentru biletele de avion din anul 2023, culminând cu luna ianuarie. În mod tradiţional, luna ianuarie este luna cu cele mai mici preţuri la biletele de avion, luna reducerilor la marile companii aeriene şi luna în care călătorii dornici de preţuri mai mici îşi fac primele planuri de călătorie. Tot atunci, Vola.ro va readuce în lumina reflectoarelor campania anuală Ieftinuarie, prin care îşi anunţă pasionaţii de călătorii despre toate promoţiile disponibile la companiile aeriene.
"Turiştii nu mai sunt nevoiţi să vâneze preţurile cele mai mici în funcţie de destinaţie sau programul de zbor al liniilor aeriene, deoarece pot achiziţiona bilete de avion mai ieftine pentru majoritatea destinaţiilor din Europa. Cele mai ieftine tarife sunt pentru rutele clasice, cum sunt Bucureşti - Milano, Bucureşti - Viena sau Bucureşti - Madrid, unde românii aleg să-şi facă un scurt city-break, o vacanţă la ski sau să-şi viziteze familia", se menţionează în analiza companiei de rezervări online.
Astfel, cel mai mic preţ pe care românii îl pot plăti pentru o călătorie cu avionul este de 20 euro/bilet pentru zboruri la Milano, Londra sau Viena. În topul celor mai ieftine bilete de avion se regăseşte şi Veneţia, de la 26 euro. Pentru Roma, Bruxelles şi Veneţia preţurile încep de la 30 euro/zbor.
Pe fondul pandemiei de COVID-19, Vola.ro a accelerat automatizarea proceselor de business, cu focus pe departamentul de Customer Care. Faţă de anul 2019, numărul de interacţiuni per rezervare a scăzut de la 3 la 1, semn că procesele automatizate şi optimizate în perioada pandemiei au funcţionat.
"În ciuda mai multor motive de interacţiune per client (zboruri anulate, incertitudine, condiţii de călătorie volatile), oamenii au fost receptivi la noul mod de lucru online şi şi-au păstrat încrederea în serviciile companiei. Recent, echipa Vola.ro a renunţat şi la linia telefonică, reducând canalele de comunicare la Chat şi la email. Unul dintre principalele beneficii Vola.ro este asistenţa specializată în legătură cu orice problemă legată de călătorii, inclusiv ajutor în cazul unei întârzieri, anulări, modificări de zbor. De asemenea, clienţii Vola.ro beneficiază de consultanţă înaintea cumpărării biletelor de avion, ceea ce presupune o comparaţie completă a opţiunilor de zbor pe o anumită rută, atât pentru companiile aeriene low cost, cât şi pentru companii de linie", susţin reprezentanţii platformei online de rezervări de bilete.
Cu toate acestea, 70% dintre interacţiunile cu clienţii sunt post achiziţie, majoritatea fiind pentru adăugarea serviciilor auxiliare (45%): bagaje, servicii check-in, asigurare călătorie, produse de protecţie. 13,74% din clienţi au nevoie de modificarea datei de călătorie, anulare rezervării sau modificarea zborului, 11,67% îşi doresc să anuleze voluntar călătoria, 7% au nevoie de o rambursare, iar 18% sunt interesaţi de produsele de protecţie marca Vola.ro, arată analiza citată.
Aceştia pot beneficia fie de Vola Fast Refund, prin care li se rambursează 100% din costul biletului de avion în numerar în maximum 24 de ore, Vola Flex prin care, în cazul unui zbor anulat în mod voluntar, îşi primesc banii înapoi sub formă de numerar în maximum 3 zile sau Vola Trip Protect prin care pot primi alternative de zbor gratuite în cazul anulărilor sau întârzierilor, fără cheltuieli suplimentare. Indiferent de motivul ticketului de suport, peste 50% dintre clienţi primesc un răspuns în mai puţin de 30 de minute şi 95% primesc răspuns de la consultanţii Vola.ro în maximum 3 ore.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News
Ţi s-a părut interesant acest articol?
Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.
Performanța negativă a fost...
”Am construit acest proiect cu...
Ministrul Sebastian Burduja a...
Aceasta ar putea reprezenta...
Al doilea mare producător de oțel din lume are pretenții...
Agenția Națională de...
Precizări privind înscrierea...
Beko, Ford, Audi și Auchan sunt...
O strategie menită să asigure un echilibru între...
Companiile chineze își păstrează dolarii,...
Indicele ROBOR la trei luni a crescut la 5,75% pe an,...
Înscrierea dealerilor în Programul Rabla pentru...
Economia Germaniei a crescut...
Rubla rusească se depreciază...
La Palatul Victoria, a fost...
China anunţă că este dispusă să...
Curs valutar BNR, 21 noiembrie...
Florian Lixandru, candidatul...
Mutările şi cotaţiile...
Grupaj de știri.
La show-ul de tehnologie Gitex 2024 desfășurat recent în...
Activitatea RAR este blocată...
Premierul Marcel Ciolacu a făcut un anunț important...
Șeful unuia dintre cele mai...