Criză iminentă la CFR Călători: Riscăm să rămânem fără trenuri în 2025!
CFR Călători trage un semnal de...
De asemenea, producătorul german intenționează să investească mai mulți bani în Rivian ca parte a unui acord de dezvoltare de software.
Valoarea de piață a Rivian a urcat aproape de 86 de miliarde de dolari la scurt timp după ce a devenit publică în 2021, dar acum are nevoie urgentă de finanțare pentru a-și pune pe piață următorul vehicul. Volkswagen are nevoie de ajutor în ceea ce privește partea de software, unde Rivian este văzut ca un jucător foarte puternic, conform APNews.
Volkswagen va investi inițial 1 miliard de dolari în Rivian Automotive Inc. dar are planuri de a investi până la 4 miliarde de dolari în plus. Aceste 4 miliarde de dolari includ o investiție suplimentară de până la 2 miliarde de dolari în acțiunile Rivian, în două tranșe. Cealaltă parte a investiției, de 2 miliarde de dolari, este legată de un joint venture.
"Nu numai ne așteaptăm ca acest parteneriat să aducă software-ul nostru pe o piață și mai largă prin intermediul extinderii globale a Grupului Volkswagen, dar ne așteaptăm, de asemenea, ca acest parteneriat să contribuie la asigurarea nevoilor noastre de capital pentru o creștere substanțială", a declarat fondatorul și directorul general al Rivian, RJ Scaringe.
Ambele companii se așteaptă să își reducă costurile pentru vehiculele odată cu această investiție.
Vehiculele care utilizează tehnologia care va fi dezvoltată de pe urma acestui parteneriat vor fi lansate după 2025.
Rivian, cu sediul în Irvine, California, a făcut senzație în timpul debutului său pe bursă în 2021, când acțiunile companiei au crescut cu 53%, iar valoarea sa de piață s-a apropiat de 86 de miliarde de dolari, mai mare decât cea a Ford și puțin sub cea a General Motors.
Tot atunci, Rivian a obținut un contract cu Amazon pentru a produce 100 000 de camionete electrice de livrare și o jumătate de miliard de dolari de la Ford.
Cu toate acestea, Rivian nu a înregistrat încă un profit considerabil, iar acțiunile sale au scăzut de la maximele ridicate de acum câțiva ani. Pentru a economisi bani, Rivian a întrerupt construcția unei fabrici de camionete electrice care era estimată la o valoare de 5 miliarde de dolari în Georgia. Rivian a declarat în martie că nu există un calendar pentru reluarea lucrărilor la fabrică.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News
Ţi s-a părut interesant acest articol?
Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.
CFR Călători trage un semnal de...
Toți contribuabilii, inclusiv...
Noile cărți electronice de identitate, emise cu...
România a produs, în primele...
În urma zvonurilor privind o...
Ilie Boloja atrage atenția că România se confruntă cu o...
După ce și-a câștigat un nou mandat cu mesajul...
Activiștii anti-turism de masă...
A fost depus la Senat un...
Restricțiile impuse de China...
Agenţia pentru Energie Nucleară din Kazahstan a anunţat...
Renault Group a lansat două...
Conflictul, reconcilierea și...
Escaladare periculoasă în...
Strategie Grains şi-a...
Sindicaliștii Metrorex...
Prețul petrolului a crescut cu...
Directoratul Național de...
Deficitul de cont curent a...
Leul s-a depreciat vineri, 13...
Un economist cu profil...
Programul Rabla Auto 2025...
Rusia susține că a testat cu...
PFA-urile din România vor plăti...