Amazon avertizează clienții! Dezinstalați acest produs
Autor: Antonia Popescu
Data actualizării:
Data publicării:
Amazon implementează inteligența artificială
Amazon implementează inteligența artificială
Amazon a recomandat utilizatorilor să dezinstaleze un produs pentru care PayPal tocmai a plătit 4 miliarde de dolari, extensia browserului Honey fiind văzută ca un „risc de securitate”, relatează CNBC.

PayPal a plătit 4 miliarde de dolari pentru startup-ul care a colaborat cu Amazon încă din 2012. Acesta pare a fi primul avertisment public al Amazon despre problemele de securitate ale Honey, potrivit Mediafax.

Miliardarii urmăriți de ghinion în 2019. Cât au pierdut

„Honey urmărește comportamentul dvs. de cumpărător, colectează date precum istoricul comenzilor și articolele salvate și poate citi sau modifica oricare dintre datele dvs. pe orice site web pe care îl vizitați”, spune mesajul Amazon, care a fost postat pe Twitter de mai mulți utilizatori. „Pentru a vă păstra datele private și sigure, dezinstalați imediat această extensie.”

PayPal a plătit 4 miliarde de dolari pentru Honey în decembrie - cea mai mare achiziție din istoria companiei. Start-up-ul Honey a fost fondat în 2012 și permite utilizatorilor să găsească cupoane în timp ce cumpără online. Funcționează printr-o extensie de browser cunoscută sub numele de „plug-in”, care caută automat reduceri pe măsură ce clienții cumpără pe site-uri precum Amazon. Honey ia un comision pentru fiecare vânzare și are 17 milioane de utilizatori.

PayPal și Amazon nu au colaborat istoric împreună. PayPal a fost la un moment dat parte a concurentului eBay, iar Amazon nu acceptă PayPal ca opțiune de plată. De asemenea, are un plug-in pentru reduceri.

Plug-in-ul Honey a fost compatibil cu Amazon de când a intrat pe piață, acum aproximativ șapte ani.

„Scopul nostru este să avertizăm clienții despre extensiile browserului care colectează date personale de cumpărături fără cunoștința lor sau consimțământul lor, cum ar fi numele clientului, adresa de expediere și / sau facturare și metoda de plată din pagina de checkout”, a declarat pentru CNBC un purtător de cuvânt al Amazon.

Amazon în plină ascensiune! Sezonul de iarnă a îmbogățit compania

Un purtător de cuvânt al Honey a declarat că extinderea „nu este - și nu a fost niciodată - un risc pentru securitate și este sigur de utilizat”.

„Folosim datele doar în moduri direct benefice pentru membrii Honey - ajutând oamenii să economisească bani și timp - și în modurile la care ei se așteeaptă. Angajamentul nostru este clar definit în politica noastră de confidențialitate și securitate”.

Compania a admis că adună „date limitate privind cumpărăturile” și le folosește pentru a analiza informațiile de pe site-urile de vânzare cu amănuntul, astfel încât utilizatorii să găsească cel mai bun cupon, dar „nu vinde informațiile personale".

Google News icon  Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News

Ţi s-a părut interesant acest articol?

Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.

Reperele zilei

DC Media Group Audience

Ştiri Recomandate

Finanțele au publicat ghidul e-Transport

Ministerul Finanțelor și Agenția Națională de...

Angajatorii europeni oferă sute de joburi românilor

Angajatorii europeni oferă, prin intermediul EURES...

TikTok renunță voluntar la plata recompenselor

TikTok a anunțat miercuri că va suspenda "voluntar"...

Producţia de cărbune a României continuă să scadă

Institutul Naţional de Statistică a publicat o analiză...

Schimbări la vârful Allianz-Țiriac Pensii Private

Virgil Ichim, CEO Allianz-Țiriac Pensii Private, pleacă...

Revolut face angajări în România

Compania Revolut angajează la nivel global, inclusiv în România.

Preţul cafelei nu va scădea prea curând. Care sunt motivele

Veşti proaste pentru iubitorii cafelei.

Valoarea acordului Aramco - FIFA, pusă la secret

FIFA a anunţat acordul global cu Aramco.

Iti place noua modalitate de votare pe DCBusiness.ro?

pixel