Cât a cheltuit România pentru campania publicitară din Franța

Autor: DCBusiness Team
Data publicării:
Transfagarasan
Transfagarasan
Bugetul campaniei de promovare a României ca destinaţie turistică în Franţa este în valoare de 563.569,20 lei (111.000 euro), cu TVA 0%, a anunţat, marţi, Ministerul Economiei, Antreprenoriatului şi Turismului (MEAT).

Acţiunea se încadrează în prevederile HG nr 20/2012 privind aprobarea Programului multianual de marketing şi promovare turistică şi a Programului multianual de dezvoltare a destinaţiilor şi formelor şi produselor turistice, precizează instituţia.

Campania outdoor de promovare a României ca destinaţie turistică în Franţa se desfăşoară în perioada 6 - 26 septembrie, pe străzile din Paris, obiectivul principal fiind de a atrage atenţia publicului francez asupra României ca destinaţie turistică şi de a transmite un mesaj de impact, cu accent pe patrimoniul cultural şi natural al ţării noastre.

Acţiunea se derulează în două etape: prima a constat în afişarea, în perioada 6 - 12 septembrie, a două imagini reprezentative pentru ţara noastră pe 103 panouri publicitare de mari dimensiuni (8 metri pătraţi), în punctele cheie din centrul Parisului, iar a doua etapă, care se desfăşoară în perioada 13 - 26 septembrie, a vizat colantarea celor 17 autobuze turistice folosite pentru vizitarea punctelor cheie din capitala franceză.

Potrivit MEAT, firma organizatoare este JC Decaux, aceasta având exclusivitate pe reţeaua de panouri de 8 mp, precum şi pe autobuzele turistice, în scopul colantării.

"Ţinând cont de rezultatele studiului realizat de firma americană Horvath, pentru promovarea brandului turistic al Romaniei pe piaţa franceză au fost evidenţiate două forme de turism importante şi anume natură şi cultură", precizează ministerul.

Astfel, obiectivele turistice selectate au fost Transfăgărăşan şi Mănăstirea Suceviţa pentru cele 103 panouri publicitare şi Castelul Peleş pentru cele 17 autobuze turistice.

Fotografia care ilustrează Transfăgărăşanul a fost selectată pentru componenta de natură, acesta fiind considerat unul dintre cele mai spectaculoase drumuri din lume. Totodată, pentru cultură a fost aleasă o fotografie cu Mănăstirea Suceviţa, înscrisă în patrimoniul mondial al UNESCO. Mănăstirile sunt, de asemenea, printre principalele puncte de atracţie pentru turiştii francezi.

De asemenea, Castelul Peleş a fost selectat pentru cea de-a doua etapă a campaniei, pentru autobuzele turistice.

Conform estimărilor iniţiale, campania va beneficia de o expunere semnificativă. Toate panourile se găsesc în poziţii cu vizibilitate mărită în oraş, unul dintre acestea aflându-se chiar pe celebrul bulevard Champs-Elysees.

Se estimează, totodată, că această etapă a campaniei va ajunge la peste 15 milioane de persoane, din care aproximativ 2,5 milioane din rândul francezilor cu studii superioare şi un buget mare pentru vacanţe şi călătorii.

În ceea ce priveşte a doua etapă, cele 17 autobuze turistice vor circula pe cea mai populară rută turistică din Paris, trecând pe lângă principalele obiective şi atracţii ale oraşului. Conform cercetării iniţiale, reţeaua de autobuze turistice oferă cea mai mare vizibilitate pe piaţa pariziană, cu aproximativ 27 de milioane de vizualizări pe acest traseu pe durata celor două săptămâni de campanie.

"Totodată, este important de menţionat că perioada de desfăşurare a campaniei coincide cu începutul Cupei Mondiale de Rugby, al treilea cel mai mare eveniment sportiv la nivel mondial după Campionatul Mondial de Fotbal şi Jocurile Olimpice, organizat în acest an în Franţa. La acest eveniment sunt aşteptaţi peste 3 milioane de turişti, care vor intra şi ei în contact cu mesajele de promovare ale României ca destinaţie turistică", se mai arată în comunicatul trasnmis luni de MEAT.

Piaţa franceză reprezintă o piaţă prioritară pentru România, conform statisticilor oficiale Franţa clasându-se în topul primelor 10 ţări ai căror cetăţeni vizitează ţara noastră. Totodată, Consiliul de Brand Turistic Naţional situează Franţa printre cele şapte ţări declarate ca fiind prioritare pentru promovarea turistică externă, alături de state precum Italia, Germania, Regatul Unit, Israel, Spania sau Polonia.

Parisul, ales pentru desfăşurarea campaniei, este al doilea pol economic urban european, al şaselea oraş ca mărime la nivel mondial şi unul dintre cele mai vizitate oraşe din lume, cu un număr estimat de 17 milioane de turişti.

Google News icon  Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News

Ţi s-a părut interesant acest articol?

Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.

Reperele zilei

Ştiri Recomandate

Bursă / FOTO: Freepik

Scăderi pe linie la BVB: SIF-urile, cele mai mari pierderi

Bursa de Valori București (BVB) a încheiat sesiunea de...

Guvern sediu
Sediul Ministerului Finanțelor / Foto: Silviu Matei / Agerpres
Locuri de muncă / FOTO: Freepik
Tren de mare viteză / FOTO: Freepik
Dolarul american / FOTO: Freepik

Dolarul continuă să cadă, ignorând orice acalmie

Datele privind inflația americană, o dezamăgire pentru...

Casă de schimb valutar
Sondă / FOTO: Freepik

Piața petrolului: OPEC nu știe ce se va întâmpla cu cererea

Câteva zile s-a spus că Orgnizația Țărilor Exportatoare...

Tancuri în Piața Roșie / Foto: Kremlin.ru

Rusia repune pe șine marele program de reînarmare

Rusia pare determinată să se pregătească pentru o...

Tractor pe câmp / FOTO: Freepik
Google / FOTO: Freepik

Google: Una dintre cele mai mari actualizări din ultimii ani

Material 3 Expressive: un nou suflu pentru Android.

Freepik.com
India / FOTO: Freepik
Blackout în Spania / Foto: Jorge Zapata / EPA / Agerpres

Pana de curent din Spania: Cauze tehnice, nu atac cibernetic

Executivul spaniol continuă să lucreze pentru a „face...

Banca Națională a României
Bani

Dobânzile joacă la milimetru: azi scad, mâine cine știe

Dobânzile scad ușor, dar randamentele titlurilor de stat...

Bucureștiul și-a luat bani de la bursă
Albacher
Freepik.com
România găzduiește una dintre cele mai avansate fabrici din lume pentru produse fără fum. foto: PMI
Mașini pe autostradă / Foto: Freepik
Judecătorie / Foto: Freepik
Rețele electrice / Foto: Freepik
Sediul Hidroelectrica
Bursa de la București
Freepik.com

Producţia industrială a României, în declin

INS a cumunicat că producţia industrială a României a...

Vladimir Putin

pixel